Dat valt mij ook al op.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gogo begint toch een beetje trekjes van Dostya/Toothless aan te nemen.
wait wut?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gogo begint toch een beetje trekjes van Dostya/Toothless aan te nemen.
Weet ik toch !quote:Op woensdag 7 september 2011 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op stage werk je.![]()
Haha ja man, te geniaal... maar begint wel erg uit de hand te lopen zo. Wel goed werk voor je 2de date, wanneer is date 3?
En met Minecraft wordt je zeker rijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
op mijn nerdschool leer ik acceleratie, dna stuff en astronautwetenschap
alsof 2 dagen zoveel uitmakenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En met Minecraft wordt je zeker rijk.
Het gaat om discipline jongen. Regel 1 in leven.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
alsof 2 dagen zoveel uitmaken
vorig schooljaar was ik geen enkele dag ziek.
niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En met Minecraft wordt je zeker rijk.
Lieve Dostya,quote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
alsof 2 dagen zoveel uitmaken
vorig schooljaar was ik geen enkele dag ziek.
dicipline heb ik wel hoor. Daarom blijf ik ook thuis om mijn rol als betatester te voldoen..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat om discipline jongen. Regel 1 in leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie de fuck is destoya?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Lieve Dostya,
het is algemeen bekend dat 2 dagen spijbelen uitmondt in vaker spijbelen. Derhalve heb ik met ome Notch besloten dat je tijdelijk geen lid meer bent van de Minecraft-community.
Met vriendelijke groet,
Berend.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ben al rijk.Ik ook en gespierd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
nee jawelquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee jawel was ook een vraag met sarcasme.
Ga jij nou maar niet verbeteren köttbullar.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ook en gespierd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:38 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
leuk plaatjeZonder code, met code, spoiler. Wat wil je nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ging mis.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Zonder code, met code, spoiler. Wat wil je nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |