quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:37 schreef NLS04 het volgende:
Zeg het maarrrrVrijwel dezelfde kick als countdown bijvoorbeeld. Wel oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
ik kom met de auto naar Lucky, dus kan daarna zo naar Bornerbroekquote:
Interview altijd al tof gevondenquote:
Deze zou ik heeeeeeeeel graag in betere kwaliteit willenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, en die Imitate van Dragan uit de OP kan ik gewoon 24/7 horen; wat een geniale plaat![]()
"Make Em Clap To This" + "More Bounce" =
Check pm.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Deze zou ik heeeeeeeeel graag in betere kwaliteit willen
Allebei de links van de vinyl rip zijn dood, daarom.quote:
Weet het niet meer zeker uit m'n hoofd maar volgens mij had nog niemand alles goedquote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik zit maar op 7 antwoorden dus inzenden voor de prijzen zit er niet in
Wel props voor de quiz trouwens, ben benieuwd naar de antwoorden!
26 minuten geleden officieel... maar ik wacht nog wel even op jouquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, ik had hem helemaal niet gezien!Morgen ga ik ernaar kijken. Hoelaat is de deadline? 9 uur 's avonds ofzo?
QFT!quote:
QFT!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
QFT!
Die Fresh fm geluidjes vind ik gewoon mooi omdat ik die herken van een paar jaar geleden, toen er altijd wel vette hardstyle setjes op kwamen
fuuaark, ik zat met spanning te wachtenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
26 minuten geleden officieel... maar ik wacht nog wel even op jou
Even nog ter info (lekker op tijd)quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuwe prijsvraag
Zelfde principe als de vorige, maar deze keer met tracks ipv dj's. PM me het lijstje met artiest + titel en degene met de meeste juiste antwoorden wint dit shirt in maatje M:
Mede mogelijk gemaakt door Boy_Snakeye![]()
:
voor de duidelijkheid, de plaatjes hebben alleen te maken met de titels zelf, niet per se met de teksten.
Het kan zijn dat je een andere in gedachten had dan ik, in dat geval zal ik naar originaliteit beoordelen
ben benieuwd![]()
alleen op festivals als het warm is, binnen doe ik dat nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet nodig, jij doet 'm toch uit![]()
Een nieuwe link komt er aanquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:18 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Allebei de links van de vinyl rip zijn dood, daarom.![]()
Toch bedankt voor de moeitemisschien die andere link
Frappant, een ander geweldig nummer, weapon X - Q-base anthem remix, bestaat niet eens in 320, omdat er 4 nummers op die plaat staan, wat logischerwijs elk nummer wat minder groot in MB maakt
Hij is nooit gereleasedquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
QFT!niemand heeft die zeker in 192/320?
Die Fresh fm geluidjes vind ik gewoon mooi omdat ik die herken van een paar jaar geleden, toen er altijd wel vette hardstyle setjes op kwamen
V-hals is zo lente 2011....quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:44 schreef Levitas het volgende:
Met V-hals? Want dan ga ik de vragen ook nog even snel oplossen!!!1
Vind hun nieuwe sound niet zo goed meer als de oude, mist wat body... maar die drive in vet cool gave koffie padzz is wel heerlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lekker nieuw "happy hardstyle" setje van Low-E & Alter Egosz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Deeltjesversneller op 09-09-2011 20:33:10 ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen die morgen Duitsland onveilig gaat maken; have fun![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vind hun nieuwe sound niet zo goed meer als de oude, mist wat body... maar die drive in vet cool gave koffie padzz is wel heerlijk
Ik wil deze set trouwens (opnieuw) aanbevelen aan iedereen! Ryfle @ Teletijdmachinemix Pt. 1Klinkt als een hele bazige mix!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut, quiz vergetenZit op mobiel, dus helaasch
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Veel plezier! Q-Base is me qua reizen etcetera gewoon te duur.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Have fun!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Claudia feli!quote:
quote:
Was het niet zo dat er dit jaar geen remixes van het Anthem werden gereleased, meen dat ik dat ergens gelezen heb?quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:15 schreef Sc0tTy het volgende:
Zo ik ga me timetable maar eens maken.
21:45 - 23:30 Josh & Wesz HANGAR
23:00 - 00:00 Chris One TILLT! VS A² RECORDS
00:30 - 02:00 Eye-D & Hidden PRSPCT
01:15 - 02:30 E-Force TILLT! VS A² RECORDS
01:45 - 03:30 Zany OPEN AIR STRI
03:30 - 04:30 Sandy Warez & Richie Gee FOOTWORXX
03:30 - 05:15 The R3bels HANGAR 2011
04:30 06:00 Thilo & Evanti QLUB UNDERGROUND
05:15 - 07:00 B-Front HANGAR 2011
Dat word em![]()
Wat is trouwens het anthem van dit jaar, dat weet ik niet eens :/
Ik denk dat je wel gewonnen hebt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 07:28 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik had:
v1. Jack Overdose - Octavius Augustus
2. Francesco Zeta - Fairyland
3. Max Enforcer - Gold * FAAL
4. Deepack and Josh & Wesz - Ei met Ui
5. D-Block & Stefan - Total Eclipse
6. Gentalica - Kabooom! *
7. Josh & Wesz - Nekenieh
8. Dark Oscillators - Nasty Jungle
9. The Machine - Lady Of The Lake *
10.The Prophet - Recession *
11.Project One - Numbers *
12.Zatox - Scanner
Aha, was dat een scanner.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
En dan nu! de uitslag van de Fok Hardstyle Prijsvraag September 2011...
De antwoorden (even klikken):
[ afbeelding ]
Ik kende 'm ook niet. Nu wel, en hij is kut.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En die plaat Josh & Wesz - Nekenieh ken ik niet.
haten = weggaanquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik kende 'm ook niet. Nu wel, en hij is kut.
Claudia gefeliciteerd![]()
![]()
moest wel een beetje lachen.. maar uit respect voor het origineel kon ik er toch geen punten voor gevenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:20 schreef de_huig het volgende:
hahaha wederom geniaal
uiteraard niet gewonnen doo mijn beperkte titelkennis, maar kom op..een plaatje met modder, dan had ik wel iets meer punten verdiend voor 1...2...stampuuuh, niet?
Anyway, winnaars gefeliciteerd en Krullie ook gefeliciteerd
Nou ik heb ze uit Lost maar ik lees nu dit:quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:40 schreef benniesnugger het volgende:
Ah, was het toch Project 1 - Numbers. Die had ik in eerste instantie wel, maar toen bedacht ik me dat die cijfers een reeks vormde
En die reeks was bedacht voor de Cuba Crisis in de koude oorlog, A Complex Situation
ik geef je er toch nog 0.75 punt voor!quote:Here's the story with numbers. The Hanso Foundation that started the DHARMA Initiative hired this guy Valenzetti to basically work on this equation to determine what was the probability of the world ending in the wake of the Cuban Missile Crisis. Valenzetti basically deduced that it was 100 percent within the next 27 years, so the Hanso Foundation started the Dharma Initiative in an effort to try to change the variables in the equation so that mankind wouldn't wipe it itself out.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:36 schreef haakon het volgende:
Jongens, tot straks bij J&W en Sandy![]()
Ja, Bij Josh en Wesz linksvoor. Zoek naar mensen met v-halzenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:40 schreef StM het volgende:
Ik heb net toch besloten te gaanIs er eigenlijk nog een meet? Hoewel ik volgens mij nog niemand ken die gaat
Same here, fantastische plaat. Toen tatanka die draaide @ Defqon 1 2009quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef InGebruik het volgende:
Freedom!
Een van m'n all-time favourites.
zon vette afsluiting in de blue toen (L) met die vette plaat van bass modulatorsquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Same here, fantastische plaat. Toen tatanka die draaide @ Defqon 1 2009!
Heel die set was idd geweldig (l).quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
zon vette afsluiting in de blue toen (L) met die vette plaat van bass modulators
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Baron mag contact opnemen met Boy_Snakeye
En omdat robuust89 bij deze aan de digitale schandpaal is genageld wegens slechtste hardstyle kenner van Fok mag hij mij pm'en voor een track naar keuze op dance-tunes.com
lekkâhquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:39 schreef T_Killer het volgende:
Deze baas is er ook bij. Hoop dat J&W weer Sanctuary of Love draaien. Lekker zomersen plaatjen![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:48 schreef mstx het volgende:
Maar goed dat ik niet meer naar Q-Base ga, daarnet ook nog een gat in m'n kop gekregen van een glazen deurtje.
Ah handig!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:48 schreef mstx het volgende:
Maar goed dat ik niet meer naar Q-Base ga, daarnet ook nog een gat in m'n kop gekregen van een glazen deurtje.
Over de uitslag van deze quiz kan niet worden gecorrespondeerd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:20 schreef de_huig het volgende:
uiteraard niet gewonnen doo mijn beperkte titelkennis, maar kom op..een plaatje met modder, dan had ik wel iets meer punten verdiend voor 1...2...stampuuuh, niet?
Anyway, winnaars gefeliciteerd en Krullie ook gefeliciteerd
Het was leeg gister, de teringquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:12 schreef Levitas het volgende:
Oh, zie nu dat het vanavond Noisecontrollers live is. Zonde, had ze liever langer dan een half uur daar gezien eigenlijk. Hopen dat Pato (resident) heerlijk gaat draaien, anders ga ik chillen in de apres ski hut jwz!!11
Qua drukte vond ik het prima. Had mooi de ruimte om goed los te gaanquote:
Bikkelquote:Op zondag 11 september 2011 12:34 schreef haakon het volgende:
Oei oei! Net weer van Q-Base!
Nu afterrrrrrr!
Hoorde hem net even op Hardtraxx inderdaad. Werkelijk geniaal, kan niet wachten om deze live te horen. Die akkoordenwisselingen zijn echt heerlijk.quote:Op zondag 11 september 2011 12:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Wildstylez klinkt erg goed:
Nieuwe van Noisecontrollers gok ik zo, gister ook gehoord bij Noisecontrollers Live.quote:Op zondag 11 september 2011 12:46 schreef InGebruik het volgende:
Lekker nummer inderdaad. Kwam onderstaand nummer ook tegen op youtube, ook geen misselijk plaatje.
Met verlaagden bedoel ik dat ze even een makkelijke klapper draaien voor alle sjappies in de zaal (dat zijn er nog al wat). Meestal wordt het nummer dan gevolgd door meer van dat soort nummers (insert random BH // Showtek nummer), vaak zat mee gemaakt op grote feesten.quote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef Gezicht het volgende:
Weglopen omdat 1 nummer wordt gedraaid dat je niet leuk vindt? En dan zeggen dat de dj's laag zijn als ze dat nummer draaien.
Wat een knaller!!quote:Op zondag 11 september 2011 12:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Augustus:
01.Zatox - Unborn
02.Brooklyn Bounce & Dj Zealot - Break The Rules (Scope DJ & A-Lusion Rmx)
03.The Pitcher - Ain't Nobody
04.Ran-D & Adaro - Gangsters Don't Dance
05.Zany & DV8 - World on Fire
06.Zatox - Another Level (Raw Mix)
07.Second Identity - Modified
08.Atmozfears & Lady Faith - Pleasure & Pain
09.Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads
10.K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Wildstylez Remix)
11.The R3bels - Shine
12.Ran-D & Alpha² - The New Shit
13.The Pitcher - Kick It To The Bone
14.E-Force - Brutality
15.DJ Stephanie - Sicknite (Original Mix)
16.Stereotuners - House Dog
17.The R3bels - Shade
18.The Prophet - Forget About It
19.Digital Punk & Waverider - Fuck The Hype
20.Noisecontrollers - Unite
21.Tatanka - Afrika
22.Wasted Penquinz - Follow Your Dream
23.The Machine Ft. Raw Manners - Self Esteem Fund
24.TNT - First Match 2011 (Geck-O Remix)
25.Noisecontrollers - Stella Nova
26.Second Identity - The Reason
27.Alphaverb - Overdrive Ya Woofah (Original 40hz Or Lowah Woofah Mix)
28.The Anarchist - The Skreetch
29.Wasted Penguinz - Play The Game
30.NitrouZ - Rhythm Of Our Hearts
31.Maxter - You're Not Alone
32.Digital Punk - The Punk From The Block
33.A-Lusion - Angels Dance
34.Wildstylez - Into The Light
35.Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
36.Vorti & Zed - You
37.A² Records - Unleashed (Psyko Punkz Remix)
38.Tatanka - On A Cloud
39.Kodex - Insomnia (The Machine Remix)
40.B-Front & Digital Punk - For The Girls (Original Mix)
September:
01.Alpha² - Kick Back
02.Psyko Punkz - No Fear
03.Zany & Max Enforcer feat. MC DV8 - Sound Intense City (Decibel Anthem 2011)
04.Brennan Heart - Light The Fire (2011 Mix)
05.Scope DJ - Stargazer
06.Toneshifterz - Psychedelic Wasteland (Defqon.1 Australia 2011 Anthem)
07.Adaro - The Haunter Of The Dark0
08.Isaac ft. D-Block & S-Te-Fan - In The Air
09.Gunz For Hire - Evolution Complete
10.Technoboy - Vanilla Sky (Original Mix)
11.Wasted Penguinz - Melancholia
12.S-Dee - Equipment
13.Zatox - Unborn
14.Frequencerz - Fly With Me (Original Mix)
15.Scope DJ - Rock Hypnotic Again (2011 Refixx)
16.Proppy & Heady - Summer Of 2011 (Prophet's Refixx)
17.Zany & DV8 - World On Fire
18.Psyko Punkz - Dreamer
19.Zatox - Another Level (Raw Mix)
20.Ambassador Inc. - Melody Of Nature (The Qontinent Anthem 2011)
21.Wasted Penguinz - Far From Reality
22.The Beholder & Zany - Welcome The Darkness
23.S-Dee - Bamboozled
24.The Pitcher - Ain't Nobody
25.Gunz For Hire - Put It On
26.Stuback - Inspiration
27.Ambassador Inc - Down your Block
28.Brooklyn Bounce & Dj Zealot - Break The Rules (Scope DJ & A-Lusion Rmx)
29.Digital Punk & Chris One - The Virus Spreads
30.Atmozfears & Lady Faith - Pleasure & Pain
31.The Pitcher - Kick It To The Bone
32.K-Traxx - Little Red Noisy Thing (Wildstylez Remix)
33.Stuback - The New Tune
34.Ambassador Inc. - Acoustic Detail
35.E-Force - Brutality
36.Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance
37.The R3bels - Shade
38.Doctor Zot - The Best Journey (Medley Poem Without Words)
39.Second Identity - Modified
40.Noisecontrollers - Unite
Stoere postertquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wel cool, zo te zien gaan ze weer iets met dat "mind" Matrix thema doen!
nice!!quote:Op zondag 11 september 2011 12:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
is dat Willem?quote:
Matrix?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |