Die melodie doet me heel erg denken aan:quote:
eensquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ook een goeie ouwe A2 uit die tijd alhoewel, deze is uit 2006
Bussen vertrekken al rond 15:00 (Eventtravel). Als ik later zou gaan, zou ik dus met OV of met auto moeten. OV vind ik eigenlijk niet echt heel vet, en met de auto vind ik bagger. Niet eens voor de alcohol, maar meer omdat ik dan 1,5 uur terug moet rijden na teveel uren feestenquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Want?
Dan doe je thuis een dutje en ga je na het avondeten die kant op.![]()
doet al een hele tijd de producties van a2 toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef T_Killer het volgende:
Ik bedenk me net dat we hier nu wel positief lopen te doen over die A2 remix van Tonight, maar Sethje zei jij op de Qontinent niet dat Wildstylez de remix gewoon heeft gemaakt?
Volgende keer ben ik der ook weer bijquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef T-Force het volgende:
Strangerz was weer leuk gisteren. Eigenlijk maar 1 vette set gehoord (met o.a. DJ Revolution (Kayem Remix), Crump, Blame It On The Music en meer zulks)
De rest viel een beetje tegen. Beetje het kaliber "kijk-mij-een-hard-en-rauw-zijn-zonder-melodie". Gezelligheid was er natuurlijk wel weer. Volgende editie weer aanwezig
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef T_Killer het volgende:
Ik bedenk me net dat we hier nu wel positief lopen te doen over die A2 remix van Tonight, maar Sethje zei jij op de Qontinent niet dat Wildstylez de remix gewoon heeft gemaakt?
Dat is een hardnekkig gerucht wat al heel de rondte doet maar of het waar is? wie zal het weten....... ik weet alleen wel dat bepaalde sounds overeenkomenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
doet al een hele tijd de producties van a2 toch?
Mij wel gezien ze defqon ook al gedaan hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Qlimax anthem zou me niks verbazen. Verhaal in de track -> verhaal op het feest
Zit wat in ja.. Daar had ik even niet aan gedachtquote:Op zondag 4 september 2011 10:39 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Mij wel gezien ze defqon ook al gedaan hebben
Mag ik ook?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ook een goeie ouwe A2 uit die tijd alhoewel, deze is uit 2006
Oe nicely said!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef T-Force het volgende:
De rest viel een beetje tegen. Beetje het kaliber "kijk-mij-een-hard-en-rauw-zijn-zonder-melodie". Gezelligheid was er natuurlijk wel weer. Volgende editie weer aanwezig
In Nijmegen? Hoe was dat?quote:Op zondag 4 september 2011 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister btw 90's party gehad. Charly en Theo
Wat een bazenset was dat ook, IQ 2004, verlang weer terug, hahaah!quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat had ik graag een feestje in die tijd meegemaakt
echte darkstyle
TT was bagger. Charly en Theo die vol erop gaan en dan Captain Jack daarna er achteraan zetten. FAIL!quote:
Ik was laatst in Den Bosch naar We Love The 90s, wat een kutfeest was datquote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
TT was bagger. Charly en Theo die vol erop gaan en dan Captain Jack daarna er achteraan zetten. FAIL!
Voor de rest gewoon op en top gezelligheid.
Bar kon beter, lange wachtrijen. Geldt ook voor het eten. (Dus eigenlijk mogen we niet klagen op grote goed georganiseerde feesten.
Maar heerlijk weer met heerlijke herkenbare muziek. Top!
Thanks!quote:Op zondag 4 september 2011 15:20 schreef Sc0tTy het volgende:
M.I. je nieuwe Wake You From Your Boredom is echt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |