haten = weggaanquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik kende 'm ook niet. Nu wel, en hij is kut.
Claudia gefeliciteerd![]()
![]()
moest wel een beetje lachen.. maar uit respect voor het origineel kon ik er toch geen punten voor gevenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:20 schreef de_huig het volgende:
hahaha wederom geniaal
uiteraard niet gewonnen doo mijn beperkte titelkennis, maar kom op..een plaatje met modder, dan had ik wel iets meer punten verdiend voor 1...2...stampuuuh, niet?
Anyway, winnaars gefeliciteerd en Krullie ook gefeliciteerd
Nou ik heb ze uit Lost maar ik lees nu dit:quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:40 schreef benniesnugger het volgende:
Ah, was het toch Project 1 - Numbers. Die had ik in eerste instantie wel, maar toen bedacht ik me dat die cijfers een reeks vormde
En die reeks was bedacht voor de Cuba Crisis in de koude oorlog, A Complex Situation
ik geef je er toch nog 0.75 punt voor!quote:Here's the story with numbers. The Hanso Foundation that started the DHARMA Initiative hired this guy Valenzetti to basically work on this equation to determine what was the probability of the world ending in the wake of the Cuban Missile Crisis. Valenzetti basically deduced that it was 100 percent within the next 27 years, so the Hanso Foundation started the Dharma Initiative in an effort to try to change the variables in the equation so that mankind wouldn't wipe it itself out.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:36 schreef haakon het volgende:
Jongens, tot straks bij J&W en Sandy![]()
Ja, Bij Josh en Wesz linksvoor. Zoek naar mensen met v-halzenquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:40 schreef StM het volgende:
Ik heb net toch besloten te gaanIs er eigenlijk nog een meet? Hoewel ik volgens mij nog niemand ken die gaat
Same here, fantastische plaat. Toen tatanka die draaide @ Defqon 1 2009quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef InGebruik het volgende:
Freedom!
Een van m'n all-time favourites.
zon vette afsluiting in de blue toen (L) met die vette plaat van bass modulatorsquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Same here, fantastische plaat. Toen tatanka die draaide @ Defqon 1 2009!
Heel die set was idd geweldig (l).quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
zon vette afsluiting in de blue toen (L) met die vette plaat van bass modulators
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Baron mag contact opnemen met Boy_Snakeye
En omdat robuust89 bij deze aan de digitale schandpaal is genageld wegens slechtste hardstyle kenner van Fok mag hij mij pm'en voor een track naar keuze op dance-tunes.com
lekkâhquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:39 schreef T_Killer het volgende:
Deze baas is er ook bij. Hoop dat J&W weer Sanctuary of Love draaien. Lekker zomersen plaatjen![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:48 schreef mstx het volgende:
Maar goed dat ik niet meer naar Q-Base ga, daarnet ook nog een gat in m'n kop gekregen van een glazen deurtje.
Ah handig!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:48 schreef mstx het volgende:
Maar goed dat ik niet meer naar Q-Base ga, daarnet ook nog een gat in m'n kop gekregen van een glazen deurtje.
Over de uitslag van deze quiz kan niet worden gecorrespondeerd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:20 schreef de_huig het volgende:
uiteraard niet gewonnen doo mijn beperkte titelkennis, maar kom op..een plaatje met modder, dan had ik wel iets meer punten verdiend voor 1...2...stampuuuh, niet?
Anyway, winnaars gefeliciteerd en Krullie ook gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |