quote:Op woensdag 7 september 2011 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ladie and gentlemen grab your wallets!
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Ik meld het alleen en vraag of ik me zorgen moet maken. Heb er absoluut geen spijt van.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:12 schreef Bozz187 het volgende:
@mich weet niet me zus zit op java, ze leeft iig nog wel.
@kk leer vechten en je moet never nooit de dag erna gaan huilen dat je hand pijn doet
ohzo moet je gewoon met je andere hand de zelfde slag maken, voelen ze het zelfde. probleem opgelostquote:Op woensdag 7 september 2011 12:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik meld het alleen en vraag of ik me zorgen moet maken. Heb er absoluut geen spijt van.
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohzo moet je gewoon met je andere hand de zelfde slag maken, voelen ze het zelfde. probleem opgelost
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
http://nyanit.com/http://(...)07207/1/50#101668014
Geen idee, ik werd daarna door een vriend van die gast letterlijk opgetild en weggegooid (zo'n gast van dik 2 meter en boven de 100 kilo) en toen trokken een paar maten van mij me de zaal uit om ff stoom af te blazen en te roken. Toen ik terug kwam was hij weg, maar lag geen bloed op de vloer of wat dan ook dus het zal wel meevallen.quote:
Ook daarbij vermelden dat MS geen probleem heeft met mensen die voor de release spelen, de verkoper waar het spel vandaan komt krijgt gezeik. Maar GoW 3 is nog niet eens naar de verkopers gebrachtquote:Op woensdag 7 september 2011 12:29 schreef KoningStoma het volgende:
http://whywasibanned.com/(...)ph-right-into-a-ban/
Haha
Games worden wel vaker voor de release verkocht. Tevens zouden dan alle gamereviewers bij elke game gebanned wordenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ook daarbij vermelden dat MS geen probleem heeft met mensen die voor de release spelen, de verkoper waar het spel vandaan komt krijgt gezeik. Maar GoW 3 is nog niet eens naar de verkopers gebracht
Tevens goeiemorgen iedereen.
Die ban is van voor 19 augustus. Dat betekent dat hij het spel nóg eerder gespeeld heeft. Dat kan alleen maar die gelekte dev versie geweest zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 12:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ook daarbij vermelden dat MS geen probleem heeft met mensen die voor de release spelen, de verkoper waar het spel vandaan komt krijgt gezeik. Maar GoW 3 is nog niet eens naar de verkopers gebracht
Tevens goeiemorgen iedereen.
is het ook. en dan nog zielig doen waarom ze gebanned zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die ban is van voor 19 augustus. Dat betekent dat hij het spel nóg eerder gespeeld heeft. Dat kan alleen maar die gelekte dev versie geweest zijn
Dat is het mooie van die sitequote:Op woensdag 7 september 2011 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
is het ook. en dan nog zielig doen waarom ze gebanned zijn
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen idee, ik werd daarna door een vriend van die gast letterlijk opgetild en weggegooid (zo'n gast van dik 2 meter en boven de 100 kilo) en toen trokken een paar maten van mij me de zaal uit om ff stoom af te blazen en te roken. Toen ik terug kwam was hij weg, maar lag geen bloed op de vloer of wat dan ook dus het zal wel meevallen.
Mij ookquote:Op woensdag 7 september 2011 12:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Top! Lijkt ook een goede game te worden.
Ik kan eigenlijk niet meer wachtenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mij ookNog twee weekjes wachten, dus zo lang heb ik nog voor Deus Ex
Alsof je daar iets mee bereikt.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]je moet rammen tot het punt dat ze kunstmatige ademhaling nodig hebben. Anders kan je net zo goed zeggen dat je verloren hebt.
ja zeker, want de volgende keer fuckt niemand meer met je. Heb je dus nooit meer problemenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je daar iets mee bereikt.
Doen ze nu ook al niet. Alleen je hebt een paar van die lui, zoals deze, die vinden dan dat ze zich constant moeten bewijzen. En als ze dan compleet bezopen zijn gaat het los. Gisteren is het gewoon flink geëscaleerd, want er werd heel de avond constant gebrast toen de feutjes weg waren.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja zeker, want de volgende keer fuckt niemand meer met je. Heb je dus nooit meer problemen
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 13:30 schreef Frankii het volgende:
Damn damn damn. Ik ben vandaag de hele dag vrij, ik denk ik zet geen wekker.
Word ik 13:00 wakker................................
Grapje toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:16 schreef dreamzk het volgende:
Wie oh wie heeft wat ervaring met paint?
Kheb een pica van internet geripped maar is niet een groot formaat. Heb het in paint gevoegd maar nu heb ik een foto met een groot wit gedeelte erom heen wat ik eigenlijk weg wil halen. Iemand idee hoe ik dat kan doen?
Zeer zeker nietquote:
Download even paint.net (klein gratis proggie)quote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef dreamzk het volgende:
Hbe het gevonden maar dan verdwijnt de hele resolutie. Hoe kan ik gewoon een klein formaat foto maken?
Stuur ff de site waar je de foto vandaan hebt, doe ik het wel ff.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef dreamzk het volgende:
Hbe het gevonden maar dan verdwijnt de hele resolutie. Hoe kan ik gewoon een klein formaat foto maken?
Is easy te doen in paint hoor, gewoon ff kutten. Heb het net ook gedaan, en ik gebruik Paint nooitquote:Op woensdag 7 september 2011 14:16 schreef dreamzk het volgende:
Wie oh wie heeft wat ervaring met paint?
Kheb een pica van internet geripped maar is niet een groot formaat. Heb het in paint gevoegd maar nu heb ik een foto met een groot wit gedeelte erom heen wat ik eigenlijk weg wil halen. Iemand idee hoe ik dat kan doen?
Huh? Genoeg opties hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 14:28 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb paint maar het lukt me daar niet in. Die windows 7 variant heeft bijna geen opties
Baas.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb net chocolade pepernoten gehaald
Ach fuck it, koop ze welquote:
Wat is er mis met vissenquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
Dushi het is 7 september.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
O mijn fucking godquote:Op woensdag 7 september 2011 12:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ladie and gentlemen grab your wallets!
http://www.thisiswhyimbroke.com/
Klinkt inderdaad als dolle pretquote:Op woensdag 7 september 2011 14:36 schreef KneusTeun het volgende:
Vind het altijd wel chill om in de zomer in me korte broek in het water te staan beetje door het riet struinen met een jointje op de lip en zon op de bol!
Achja er zijn ook mensen die de hele dag achter een PC zittenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als dolle pret [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Achja er zijn ook mensen die de hele dag achter een PC zitten![]()
Nee ik snap je idee van vissen, maar het kan heel anders zijn dan als een lamme hond naar een dobber staren.
Just trollingquote:Op woensdag 7 september 2011 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Achja er zijn ook mensen die de hele dag achter een PC zitten![]()
Nee ik snap je idee van vissen, maar het kan heel anders zijn dan als een lamme hond naar een dobber staren.
Must...resist....quote:Op woensdag 7 september 2011 14:40 schreef vandermar het volgende:
http://www.hammacher.com/(...)cher+Product+Catalog
Doei hequote:Op woensdag 7 september 2011 14:40 schreef vandermar het volgende:
http://www.hammacher.com/(...)cher+Product+Catalog
Haha ik heb zelf die link geplaatst dus had hem idd al gezienquote:Op woensdag 7 september 2011 14:40 schreef PierreTT het volgende:
Teun, ik heb het ultieme cadeau voor je!
http://www.amazon.com/dp/B002U59KRW/?tag=047-20
Deze is geniaalquote:Op woensdag 7 september 2011 14:42 schreef PierreTT het volgende:
http://www.amazon.com/dp/B001JE50CY/?tag=047-20
[ afbeelding ]
Stylish Tie Looks just like what Mario wore to his high-school graduation.
Whehehehequote:Op woensdag 7 september 2011 14:40 schreef PierreTT het volgende:
Teun, ik heb het ultieme cadeau voor je!
http://www.amazon.com/dp/B002U59KRW/?tag=047-20
quote:Customers Who Bought This Item Also Bought
Page 1 of 1 (Start over)
Call of Duty: Black Ops
Bedankt voor die link, nou ga ik weer honderden euro's uitgeven aan troepquote:Op woensdag 7 september 2011 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Haha ik heb zelf die link geplaatst dus had hem idd al gezien
Maar is helaasch verboden in NL
Airsoften kan wel gewoon in Belgiequote:Op woensdag 7 september 2011 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Haha ik heb zelf die link geplaatst dus had hem idd al gezien
Maar is helaasch verboden in NL
Airsoft mag ook in NL, maar met maar 1 wapen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Airsoften kan wel gewoon in Belgie
Dat voel je wel hoor. Als je op je huid geraakt wordt krijg je rode vlekjes.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Airsoft mag ook in NL, maar met maar 1 wapen.
Toch snap ik de lol van airsoft niet, hoe weet je of je geraakt bent?
Ja maar ik denk dat jij zeker moet aanvoelen dat de tegenstander geen hitmarker in beeld krijgtquote:Op woensdag 7 september 2011 14:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat voel je wel hoor. Als je op je huid geraakt wordt krijg je rode vlekjes.
Doet behoorlijk zeerquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Airsoft mag ook in NL, maar met maar 1 wapen.
Toch snap ik de lol van airsoft niet, hoe weet je of je geraakt bent?
Ehh.. Haha?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat jij zeker moet aanvoelen dat de tegenstander geen hitmarker in beeld krijgt![]()
Dus speel ik gewoon lekker door.
Klopt, ik krijg veel van die info mee dankzij me werk.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:01 schreef KoningStoma het volgende:
Trouwens, er zijn wel ontwikkelingen op het gebied van airsoft in nederland.
http://www.dipity.com/nabv/personal/?mode=fs
Met rapidfire?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:40 schreef Michhas het volgende:
Special edition Xbox controller binnen![]()
Werd tijd. Al lang geen nieuwe foto's van je zusje meer.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:43 schreef dreamzk het volgende:
Hoppa 158 fotos op mn facebook plaatsen. Zo rollen wij in Utrecht gewoon. Nu maar even gaan schieten, duurt nl meer dan een uur
Ja, die mogen er best wezen he.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Werd tijd. Al lang geen nieuwe foto's van je zusje meer.![]()
Meteen effe op en neer naar de supermarkt gefietst om ook een batch te halenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
That's a hell no.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:51 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, als jullie nu allemaal een tientje inleggen kan ik een nieuwe xbox kopen. Ugh, ik zit er nu 1 dag zonder en besef al dat ik hem ga missen.
Je mag mijn oude hebben voor 20 euro.quote:
Plug and play had ik eerst ook, vrij matig vond ik het omdat mijn accu niet meer wilde opladen en dus steeds dat draad er in moest.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee
Deze badboy (incluis bijbehorende plug and play kit) [ afbeelding ]
Ja die van mij was ook helemaal op, maar daar heb ik wel ruim een jaar van genoten.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Plug and play had ik eerst ook, vrij matig vond ik het omdat mijn accu niet meer wilde opladen en dus steeds dat draad er in moest.
Ik heb nu zo een voor $20,- en werkt perfect, 25 uur lang met een accu.
[ afbeelding ]
Ze zeggen mooi dat de D-pad new improved is, mooi niet dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja die van mij was ook helemaal op, maar daar heb ik wel ruim een jaar van genoten.
En bij deze controller zat automatisch een nieuwe play and charge kit, dus mooi meegenomen
Dan is het een ander verhaalquote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja die van mij was ook helemaal op, maar daar heb ik wel ruim een jaar van genoten.
En bij deze controller zat automatisch een nieuwe play and charge kit, dus mooi meegenomen
Ja ik heb hem net uitgepakt, die D-pad ziet er wel weird uit..quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze zeggen mooi dat de D-pad new improved is, mooi niet dus.
Hij lijkt op die van de ps3 zo te zien.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik heb hem net uitgepakt, die D-pad ziet er wel weird uit..
Wat zou het verschil moeten zijn dan?
Als ik smoor zou wezen zou ik het wel achterover drukken. Maar dan lust ik ook vrijwel alles zolang het maar geen spruitjes, boontjes of rooie bieten zijn.quote:
Om black ops te laten zien aan zo'n onschuldig beest is eigenlijk dierenmishandeling.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:32 schreef RingBewoner het volgende:
Ik game altijd onder toezicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Om black ops te laten zien aan zo'n onschuldig beest is eigenlijk dierenmishandeling.
Over een jaar weet je wel beter. Dan ben je er helemaal klaar mee.quote:
Omdat?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over een jaar weet je wel beter. Dan ben je er helemaal klaar mee.
Een droevig spel trekt droevige mensen aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:14 schreef Michhas het volgende:
Het aantal droeftoeters in dat MW3 topic wordt steeds hoger, my god zeg
Ik zag dat je daar ook meepost, gezelligquote:Op woensdag 7 september 2011 22:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een droevig spel trekt droevige mensen aan. [ afbeelding ]
Gewoon zelf een huisje hurenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Frankii het volgende:
Huisgenoten die zeggen dat ze niet downloaden terwijl ik achter ze sta en een utorrent logo'tje zie.![]()
Begin echt moe te worden van huisgenoten die overdag downloaden met torrents.
Toe maar, date en zaken.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:13 schreef Parvus het volgende:
[..]
Kom ff langs bij mij dan!
[..]
Hoi
Best welquote:Op donderdag 8 september 2011 09:22 schreef Michhas het volgende:
Ik hoef niet naar Utrecht, ben ik nou een loser?
Haha dat is zoooo herkenbaarquote:Op woensdag 7 september 2011 20:32 schreef RingBewoner het volgende:
Ik game altijd onder toezicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb speciaal de vleesboek-pagina geliked om op de hoogte te blijvenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:37 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom nergens nog een data te vinden van de beta der beta's?
Heb je toegang tot de router? Zo ja, gewoon de poorten dichtgooien die utorrent gebruiktquote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Frankii het volgende:
Huisgenoten die zeggen dat ze niet downloaden terwijl ik achter ze sta en een utorrent logo'tje zie.![]()
Begin echt moe te worden van huisgenoten die overdag downloaden met torrents.
Wie?quote:Op donderdag 8 september 2011 03:33 schreef dreamzk het volgende:
En ik sta met opperbaas Sef op de foto. Wie wil me aanraken of de foto hebben? Bieden begint met 1200 MS points.
Naar mijn vriendin toequote:
Sterf!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Allemaal in een zak met stenen het water in.
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Subtiliteit kent geen tijdquote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
hoezo dat nou weer, marineren, uurtje in de oven. En smullen maarquote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee moet weer terug naar Nijmegen, pak de trein om 16:37. Moet die ook wel echt pakken want heb nog een hoop te doenquote:Op donderdag 8 september 2011 09:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Naar mijn vriendin toemaar woon je nu in Utrecht of moet je naar Nijmegen terug?
Laat dan maar hangen, ik dacht gezellig koffie doenquote:Op donderdag 8 september 2011 10:01 schreef Parvus het volgende:
[..]
Nee moet weer terug naar Nijmegen, pak de trein om 16:37. Moet die ook wel echt pakken want heb nog een hoop te doen
Ja sorryquote:Op donderdag 8 september 2011 10:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat dan maar hangen, ik dacht gezellig koffie doen
Oh mooi, ik ben er ook af en toe, aangezien mijn vriendin dat eistquote:Op donderdag 8 september 2011 10:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja sorry
Normaal geen probleem maar moet vanavond nog schilderen in m'n nieuwe huis zodat ik m'n bed kan plaatsen.
Volgende keer beter! Ben vast nog wel af en toe in Utrecht, aangezien ik hier werk
Ik morgen ook weer, maandag niet. Potviertoe woont hier dus die zal ook in de buurt zijn?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:25 schreef Bozz187 het volgende:
Wie is er morgen dan ion utrecht? Of maandag?
Die gaan we straks eens even contacten voor een bakkiequote:Op donderdag 8 september 2011 10:28 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik morgen ook weer, maandag niet. Potviertoe woont hier dus die zal ook in de buurt zijn?
Je hebt toch wel een tft staan of crt?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:45 schreef tliciouz het volgende:
Yay ik heb als het goed is een xbox.Alleen weet ik niet of ik hem hier op de tv aan kan sluiten.
Zijn dat beeldschermen of? Ik ben nou ook weer niet zo technischquote:Op donderdag 8 september 2011 10:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een tft staan of crt?
Beeldschermen jaquote:Op donderdag 8 september 2011 10:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zijn dat beeldschermen of? Ik ben nou ook weer niet zo technisch
Ja maar dat is rond half 5 wel verholpen neem ik aanquote:Op donderdag 8 september 2011 11:28 schreef Bozz187 het volgende:
Hey parv geen trein verkeer tussen arnhem utrecht, aanrijding persoon.
je weet maar nooit het is wel de ns he.quote:Op donderdag 8 september 2011 11:30 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja maar dat is rond half 5 wel verholpen neem ik aan
Ja ik had misschien iets eerder op 'Wachtwoord vergeten?' moeten klikkenquote:Op donderdag 8 september 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Doh, handig
Zal eens koekeloeren voor je
Yes hij doet hetquote:Op donderdag 8 september 2011 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Probeer het nog eens IdoparvMcskase?
Met het ww wat ik je net stuurde
Feestquote:Op donderdag 8 september 2011 11:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Yes hij doet het![]()
Heb nu een wachtwoord gekozen wat ik echt nevernooitjemeer vergeet!!!!!
m1necr4ft1 zeker?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Yes hij doet het![]()
Heb nu een wachtwoord gekozen wat ik echt nevernooitjemeer vergeet!!!!!
xbox 1?quote:Op donderdag 8 september 2011 10:45 schreef tliciouz het volgende:
Yay ik heb als het goed is een xbox.Alleen weet ik niet of ik hem hier op de tv aan kan sluiten.
Hier zegt dat mijn account niet eens meer bestaatquote:Op donderdag 8 september 2011 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Probeer het nog eens IdoparvMcskase?
Met het ww wat ik je net stuurde
MrGizMoquote:Op donderdag 8 september 2011 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier zegt dat mijn account niet eens meer bestaat
Yesquote:
quote:
Die staat toch echt in de databasequote:
Exactly my thoughts. Ziet er weer erg vet uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik begin MW3 er wel steeds beter uit te vinden zien, alleen ik vind het jammer dat het zo te zien nog meer om killstreaks draait.
![]()
Desalniettemin gewoon BF3 en MW3 halen. Lekker voor de afwisseling.
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Ziet er weer erg vet uit.
Trouwens om mijn neger status even te verstevigen op de straten ben ik gisteren op de foto gegaan met Sef, een true OG.
Neger je drinkt teveelquote:Op donderdag 8 september 2011 03:33 schreef dreamzk het volgende:
En ik sta met opperbaas Sef op de foto. Wie wil me aanraken of de foto hebben? Bieden begint met 1200 MS points.
gekke is, kan wel op het forumquote:Op donderdag 8 september 2011 13:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die staat toch echt in de database
Zal je ww wel even resetten
Nigga please.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Ziet er weer erg vet uit.
Trouwens om mijn neger status even te verstevigen op de straten ben ik gisteren op de foto gegaan met Sef, een true OG.
1337 postquote:Op donderdag 8 september 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Die stomme nietszeggende quotes uit fopnegermuziek hier ook altijd
Sorry.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Over 11 dagen GEARS OF WAR 3.
Kijk das al veeuuul beterquote:
doen we het ff anders :quote:Op donderdag 8 september 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
quote:
Mag ik even een biertje drinken op een woensdagavond?quote:
Je hebt maar een ding nodig in een F1 game en dat is:quote:Op donderdag 8 september 2011 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kijk das al veeuuul beter
Misschien kan ik je dan wel bijhouden
Geen fouten maken, dat is mijn probleem. Ik pak bijna elke ronde wel ergens net iets te veel curb mee waardoor ik na die bocht mijn gas los moet laten of moet overcorrigeren. Dat kost me gewoon een paar tienden.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt maar een ding nodig in een F1 game en dat is:
Baankennis.
Als je alle circuits goed uit je kop weet dan is het goed te doen.
Mja ik speel dan ook al f1 games sinds 2002 ofzo.
Fine with me nigga zolang je maar niet in herhaling gaat vallenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
![]()
Bij de afsluiter van Decibel werd deze gedraaid en ik ging los
[..]
Mag ik even een biertje drinken op een woensdagavond?
Ik wil ook spelen maar de keuzes zijn zo moeilijk. Forza 4 of F1?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt maar een ding nodig in een F1 game en dat is:
Baankennis.
Als je alle circuits goed uit je kop weet dan is het goed te doen.
Mja ik speel dan ook al f1 games sinds 2002 ofzo.
Forza koop je als je in straatwagens wil rijden en voor het "vechten" met de auto. F1 koop je als je de sport vet vind en je je graag zelf coureur wil voelen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik wil ook spelen maar de keuzes zijn zo moeilijk. Forza 4 of F1?
Wat nou keuze? Beiden uiteraardquote:Op donderdag 8 september 2011 15:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Easy, MW3.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Forza 4quote:Op donderdag 8 september 2011 15:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
U noemt de LMP1 en LMP2 straatwagens?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Forza koop je als je in straatwagens wil rijden en voor het "vechten" met de auto. F1 koop je als je de sport vet vind en je je graag zelf coureur wil voelen.
Ik denk dat mijn punt wel duidelijk was.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U noemt de LMP1 en LMP2 straatwagens?
Nee, eigenlijk niet. Leg eens uit?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn punt wel duidelijk was.
Dat jij eigenlijk helemaal geen F1 2010 gekocht had. Vond ik ook wel wat voor jouquote:Op donderdag 8 september 2011 15:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U noemt de LMP1 en LMP2 straatwagens?
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Leg eens uit?
Koop Forza 4 dan, rondraggen met Pierre en mijquote:Op donderdag 8 september 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat jij eigenlijk helemaal geen F1 2010 gekocht had. Vond ik ook wel wat voor jou
F1 2011 echt niets voor jou? Beetje rondraggen met sold, bassie, nelis en mij?
Doe ik toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Koop Forza 4 dan, rondraggen met Pierre en mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Klopt, is er alleen nooit meer van gekomen inderdaad. Forza kost teveel tijdquote:Op donderdag 8 september 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat jij eigenlijk helemaal geen F1 2010 gekocht had. Vond ik ook wel wat voor jou
F1 2011 echt niets voor jou? Beetje rondraggen met sold, bassie, nelis en mij?
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik toch?Ga ze beide wel halen, al zal ik F1 2011 wel meer gaan spelen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Nice, hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op donderdag 8 september 2011 15:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Koop Forza 4 dan, rondraggen met Pierre en mij
Ben wel benieuwd hoe slecht ik ga zijn. Laatste race spel dat ik had was project gotham racing 3. Kwam uit toen de 360 uitkwamquote:Op donderdag 8 september 2011 15:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Maak je maar klaar, bij Forza moet je namelijk remmen! Brrrrrr eng!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe slecht ik ga zijn. Laatste race spel dat ik had was project gotham racing 3. Kwam uit toen de 360 uitkwam
Ik krijg verdomd veel zin in zondag. Monza!!!!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:52 schreef Rossdale het volgende:
Potver nu heb ik weer zin om vanavond F1 2010 te doen
Mag ookquote:Op donderdag 8 september 2011 15:57 schreef dreamzk het volgende:
Nurburg met GTR, goddamn dat word geil. Heel dat spel wordt fijn
Is er ergens een car list verkrijgbaar?quote:
Ga er maar vanuit dat die praktisch hetzelfde zal zijn als Forza 3, met een paar toevoegingenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Is er ergens een car list verkrijgbaar?
Schaam je!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:00 schreef Rossdale het volgende:
Suzuka, wat een vreselijke schijtbaan
Voor mij hetzelfdequote:Op donderdag 8 september 2011 16:04 schreef Michhas het volgende:
Vanavond bieren en morgenavond naar Theo Maassen
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef Frankii het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde![]()
Alleen dan zonder bier en Theo Maassen.
Forza4!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Van Forza?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die cover van de LCE is toch wel ganz geil damn.
Ja, ze rijden nu tegen de klok inquote:Op donderdag 8 september 2011 15:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Is er veel veranderd tussen F1 2010/11?
Vettel is nog beter dan vorig jaarquote:Op donderdag 8 september 2011 15:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Is er veel veranderd tussen F1 2010/11?
insert SoldMayor haat opmerkingquote:Op donderdag 8 september 2011 16:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vettel is nog beter dan vorig jaar
Zijn in F1 de autos ook voelbaar verschillend?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
insert SoldMayor haat opmerking
Kapot grappig.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ja, ze rijden nu tegen de klok in.
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:47 schreef PierreTT het volgende:
Straks bij Forza weer rondetijden neerzetten en lachend kijken hoe Soldmayor daar elke keer 4 seconden boven zit
Ja lol hahaWTF !!!11!111 LOLZ!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of we doen Formule 1 2011 en dan kijken hoe PierreTT na 2 rondjes alweer op een ronde achterstand staat. HAHAHAHA KANKER GRAPPIG.
Vettel.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
insert SoldMayor haat opmerking
hmm drugs are bad mkayquote:
Mijne ook niet...quote:Op donderdag 8 september 2011 17:02 schreef Michhas het volgende:
Niels mijn CS wachtwoord doet het niet meer
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja lol hahaWTF !!!11!111 LOLZ!!
Of we doen Formule 1 2011 en dan kijken hoe PierreTT na 2 rondjes alweer op een ronde achterstand staat. HAHAHAHA KANKER GRAPPIG.
Vorige keer had je ook een verlanglijstje. Hoeveel heb je daarvan werkelijk gekocht?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:14 schreef Kutstudent het volgende:
MW3, fifa12, BF3, forza4. Dure tijden.![]()
![]()
Lol hij ziet eruit als een gamenerdquote:Op donderdag 8 september 2011 17:05 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Vettel.
Toen zelfs al...![]()
Kankermof.
Ajax.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kunnen we het nu weer over iets anders hebben dan F1
fixedquote:Op donderdag 8 september 2011 17:17 schreef Frankii het volgende:
ERROR: We're sorry, but this IP range has been blocked due to too many recent failed login attempts.
Please try again later.
Weinig (lees: geen).quote:Op donderdag 8 september 2011 17:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Vorige keer had je ook een verlanglijstje. Hoeveel heb je daarvan werkelijk gekocht?
Misschien ziet bobbanz er ook wel zo uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lol hij ziet eruit als een gamenerd
Assassin's Creed vergetenquote:Op donderdag 8 september 2011 17:14 schreef Kutstudent het volgende:
MW3, fifa12, BF3, forza4. Dure tijden.![]()
![]()
Hij doet het nog steeds nietquote:Op donderdag 8 september 2011 17:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik reset jullie ww wel even herenZie DM
quote:ERROR: The solution of task you submitted was incorrect. Please read the instruction and try again.
Assassin's Creed is toch een kutspel.quote:
Kloptquote:Op donderdag 8 september 2011 17:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Assassin's Creed is toch een kutspel. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |