Meteen effe op en neer naar de supermarkt gefietst om ook een batch te halenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:23 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb net chocolade pepernoten gehaald
That's a hell no.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:51 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, als jullie nu allemaal een tientje inleggen kan ik een nieuwe xbox kopen. Ugh, ik zit er nu 1 dag zonder en besef al dat ik hem ga missen.
Je mag mijn oude hebben voor 20 euro.quote:
Plug and play had ik eerst ook, vrij matig vond ik het omdat mijn accu niet meer wilde opladen en dus steeds dat draad er in moest.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee
Deze badboy (incluis bijbehorende plug and play kit) [ afbeelding ]
Ja die van mij was ook helemaal op, maar daar heb ik wel ruim een jaar van genoten.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Plug and play had ik eerst ook, vrij matig vond ik het omdat mijn accu niet meer wilde opladen en dus steeds dat draad er in moest.
Ik heb nu zo een voor $20,- en werkt perfect, 25 uur lang met een accu.
[ afbeelding ]
Ze zeggen mooi dat de D-pad new improved is, mooi niet dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja die van mij was ook helemaal op, maar daar heb ik wel ruim een jaar van genoten.
En bij deze controller zat automatisch een nieuwe play and charge kit, dus mooi meegenomen
Dan is het een ander verhaalquote:Op woensdag 7 september 2011 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja die van mij was ook helemaal op, maar daar heb ik wel ruim een jaar van genoten.
En bij deze controller zat automatisch een nieuwe play and charge kit, dus mooi meegenomen
Ja ik heb hem net uitgepakt, die D-pad ziet er wel weird uit..quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze zeggen mooi dat de D-pad new improved is, mooi niet dus.
Hij lijkt op die van de ps3 zo te zien.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik heb hem net uitgepakt, die D-pad ziet er wel weird uit..
Wat zou het verschil moeten zijn dan?
Als ik smoor zou wezen zou ik het wel achterover drukken. Maar dan lust ik ook vrijwel alles zolang het maar geen spruitjes, boontjes of rooie bieten zijn.quote:
Om black ops te laten zien aan zo'n onschuldig beest is eigenlijk dierenmishandeling.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:32 schreef RingBewoner het volgende:
Ik game altijd onder toezicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Om black ops te laten zien aan zo'n onschuldig beest is eigenlijk dierenmishandeling.
Over een jaar weet je wel beter. Dan ben je er helemaal klaar mee.quote:
Omdat?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over een jaar weet je wel beter. Dan ben je er helemaal klaar mee.
Een droevig spel trekt droevige mensen aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:14 schreef Michhas het volgende:
Het aantal droeftoeters in dat MW3 topic wordt steeds hoger, my god zeg
Ik zag dat je daar ook meepost, gezelligquote:Op woensdag 7 september 2011 22:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een droevig spel trekt droevige mensen aan. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |