MrGizMoquote:Op donderdag 8 september 2011 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier zegt dat mijn account niet eens meer bestaat
Yesquote:
quote:
Die staat toch echt in de databasequote:
Exactly my thoughts. Ziet er weer erg vet uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik begin MW3 er wel steeds beter uit te vinden zien, alleen ik vind het jammer dat het zo te zien nog meer om killstreaks draait.
![]()
Desalniettemin gewoon BF3 en MW3 halen. Lekker voor de afwisseling.
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Ziet er weer erg vet uit.
Trouwens om mijn neger status even te verstevigen op de straten ben ik gisteren op de foto gegaan met Sef, een true OG.
Neger je drinkt teveelquote:Op donderdag 8 september 2011 03:33 schreef dreamzk het volgende:
En ik sta met opperbaas Sef op de foto. Wie wil me aanraken of de foto hebben? Bieden begint met 1200 MS points.
gekke is, kan wel op het forumquote:Op donderdag 8 september 2011 13:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die staat toch echt in de database
Zal je ww wel even resetten
Nigga please.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Ziet er weer erg vet uit.
Trouwens om mijn neger status even te verstevigen op de straten ben ik gisteren op de foto gegaan met Sef, een true OG.
1337 postquote:Op donderdag 8 september 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Die stomme nietszeggende quotes uit fopnegermuziek hier ook altijd
Sorry.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Over 11 dagen GEARS OF WAR 3.
Kijk das al veeuuul beterquote:
doen we het ff anders :quote:Op donderdag 8 september 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |