quote:
Mag ik even een biertje drinken op een woensdagavond?quote:
Je hebt maar een ding nodig in een F1 game en dat is:quote:Op donderdag 8 september 2011 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kijk das al veeuuul beter
Misschien kan ik je dan wel bijhouden
Geen fouten maken, dat is mijn probleem. Ik pak bijna elke ronde wel ergens net iets te veel curb mee waardoor ik na die bocht mijn gas los moet laten of moet overcorrigeren. Dat kost me gewoon een paar tienden.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt maar een ding nodig in een F1 game en dat is:
Baankennis.
Als je alle circuits goed uit je kop weet dan is het goed te doen.
Mja ik speel dan ook al f1 games sinds 2002 ofzo.
Fine with me nigga zolang je maar niet in herhaling gaat vallenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
![]()
Bij de afsluiter van Decibel werd deze gedraaid en ik ging los
[..]
Mag ik even een biertje drinken op een woensdagavond?
Ik wil ook spelen maar de keuzes zijn zo moeilijk. Forza 4 of F1?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt maar een ding nodig in een F1 game en dat is:
Baankennis.
Als je alle circuits goed uit je kop weet dan is het goed te doen.
Mja ik speel dan ook al f1 games sinds 2002 ofzo.
Forza koop je als je in straatwagens wil rijden en voor het "vechten" met de auto. F1 koop je als je de sport vet vind en je je graag zelf coureur wil voelen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik wil ook spelen maar de keuzes zijn zo moeilijk. Forza 4 of F1?
Wat nou keuze? Beiden uiteraardquote:Op donderdag 8 september 2011 15:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Easy, MW3.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Forza 4quote:Op donderdag 8 september 2011 15:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
U noemt de LMP1 en LMP2 straatwagens?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Forza koop je als je in straatwagens wil rijden en voor het "vechten" met de auto. F1 koop je als je de sport vet vind en je je graag zelf coureur wil voelen.
Ik denk dat mijn punt wel duidelijk was.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U noemt de LMP1 en LMP2 straatwagens?
Nee, eigenlijk niet. Leg eens uit?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn punt wel duidelijk was.
Dat jij eigenlijk helemaal geen F1 2010 gekocht had. Vond ik ook wel wat voor jouquote:Op donderdag 8 september 2011 15:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U noemt de LMP1 en LMP2 straatwagens?
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Leg eens uit?
Koop Forza 4 dan, rondraggen met Pierre en mijquote:Op donderdag 8 september 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat jij eigenlijk helemaal geen F1 2010 gekocht had. Vond ik ook wel wat voor jou
F1 2011 echt niets voor jou? Beetje rondraggen met sold, bassie, nelis en mij?
Doe ik toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Koop Forza 4 dan, rondraggen met Pierre en mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Klopt, is er alleen nooit meer van gekomen inderdaad. Forza kost teveel tijdquote:Op donderdag 8 september 2011 15:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat jij eigenlijk helemaal geen F1 2010 gekocht had. Vond ik ook wel wat voor jou
F1 2011 echt niets voor jou? Beetje rondraggen met sold, bassie, nelis en mij?
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe ik toch?Ga ze beide wel halen, al zal ik F1 2011 wel meer gaan spelen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Nice, hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op donderdag 8 september 2011 15:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Koop Forza 4 dan, rondraggen met Pierre en mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |