Die had ik nog niet gezien, maar wat ik doe, vraag ik mijzelf ook wel eens afquote:Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
PieterBas -> Werkt nu full-time. Wat hij precies doet weet niemand.
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien, maar wat ik doe, vraag ik mijzelf ook wel eens af
Soort Barney dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien, maar wat ik doe, vraag ik mijzelf ook wel eens af
Suit up!!quote:
Pffff ik ook ja. De tyfus hey, afzienquote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef Bravebart het volgende:
Pfffff, college tot half 6, lang geleden
This is how you do itquote:
Je chillpil?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
De frustraties van vandaag.
REMMEN. Les 1. NIET meteen als een zot dat pedaal door de bodemplaat trappen wanneer er voor je iemand z'n rem aantikt. Harmonica-effect en hoppaaaa file.
KIJKEN. Les 1. SPIEGELS. Kijk erin.
RAW. Les 0.1 GEBRUIK ZE.
SPITSSTROKEN. Les 1. GEBRUIK ZE. Wtf, hoe moeilijk is het? Groene pijl = GEBRUIKEN. Hartstikke druk en dan ben je zo'n beetje de enige die erop rijdt. Mongooltjes.
RIJBANEN. Les 0.0 Zijn het er méér dan één? Houd %@^%&()*!) RECHTS. A2 tussen knooppunt Deil en Vianen, fucking 4 rijbanen. Blijven die idioten gewoon links rijden.
INHALEN. Les -0.5. Doe het goed of doe het niet. Kruipers.
INVOEGEN. Les 1. Gasssssss geven, kijken, gaatje vinden, kijken, invoegen. Lastig huhhh?
PARKEREN. Les 0. Jongeeee, RECHT in dat vak. Of in elk geval binnen de lijntjes.
Wat vergeet ik?
wat?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
RAW. Les 0.1 GEBRUIK ZE.
Handig toch, kan je gewoon door blijven rijden.quote:SPITSSTROKEN. Les 1. GEBRUIK ZE. Wtf, hoe moeilijk is het? Groene pijl = GEBRUIKEN. Hartstikke druk en dan ben je zo'n beetje de enige die erop rijdt. Mongooltjes.
Het was erg gezellig. Ik kwam alleen wat laat though, waardoor ik de bus (met schoolgenoten erin) gemist heb. Gelukkig waren er twee badass docenten die dit zien aankomen en ik met hen mee mag rijden.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
lekker gegetenMaar er had makkelijk nog iemand mee kunnen eten.
Was veel te veel voor mij alleen.
oh ja... op de fiets op een openvlakte wind tegen hebben.
Lien, hoe was je sportdag? Niet weggewaait?
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
REMMEN. Les 1. NIET meteen als een zot dat pedaal door de bodemplaat trappen wanneer er voor je iemand z'n rem aantikt. Harmonica-effect en hoppaaaa file.
KIJKEN. Les 1. SPIEGELS. Kijk erin.
RAW. Les 0.1 GEBRUIK ZE.
SPITSSTROKEN. Les 1. GEBRUIK ZE. Wtf, hoe moeilijk is het? Groene pijl = GEBRUIKEN. Hartstikke druk en dan ben je zo'n beetje de enige die erop rijdt. Mongooltjes.
RIJBANEN. Les 0.0 Zijn het er méér dan één? Houd %@^%&()*!) RECHTS. A2 tussen knooppunt Deil en Vianen, fucking 4 rijbanen. Blijven die idioten gewoon links rijden.
INHALEN. Les -0.5. Doe het goed of doe het niet. Kruipers.
INVOEGEN. Les 1. Gasssssss geven, kijken, gaatje vinden, kijken, invoegen. Lastig huhhh?
PARKEREN. Les 0. Jongeeee, RECHT in dat vak. Of in elk geval binnen de lijntjes.
Wat vergeet ik?
Richtingaanwijzer.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat?
[..]
Handig toch, kan je gewoon door blijven rijden.
Oh ja... gefeliciteerd
Zie zijn zig.quote:
quote:
Hehehe. Ik zou voor geen goud bij isdotza op de weg rijden, die man moet gewoon ff chillen ouwe!quote:
Ik zou het wel doen, voor het goud.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehehe. Ik zou voor geen goud bij isdotza op de weg rijden, die man moet gewoon ff chillen ouwe!
Heb je zo weinig aan als je om een boom gekruld ligtquote:Op donderdag 8 september 2011 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen, voor het goud.
Dan zou het niet liggen aan Isdotza, maar dat ik geen rijbewijs heb. Als ik het overleef en ik een boete moet betalen van de rechter, dan betaal ik het met een stukje goud.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je zo weinig aan als je om een boom gekruld ligt
Inderdeed!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Maar als je dood bent lukt dat niet meer
Die sukkelcollga is weer bezig?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
Komt door het weer
En sommige collega's.
Zo ben ik nou eenmaal geboren! Het glas is immer in meer of mindere mate leeg.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:37 schreef Lithia het volgende:
Dan ben ik rijk voor het volgend leven.
Waarom zit ik hier met zoveel pessimisten?
In ieder geval altijd te snel.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal geboren! Het glas is immer in meer of mindere mate leeg.
Altijdquote:
Dat is het voordeel, want dan kan je meer drank later bijvullen.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal geboren! Het glas is immer in meer of mindere mate leeg.
Het glas leegt zichzelf niet hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In ieder geval altijd te snel.
Oeh, oeh, wat deed hij nu?quote:
Nee!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:42 schreef Piles het volgende:
Uit een glas drinken
Pak gewoon de fles
DIE IS TOCH OOK VAN GLAS JOH!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:42 schreef Piles het volgende:
Uit een glas drinken
Pak gewoon de fles
Wat niet... kan er wel een blog over bijhoudenquote:
Heul wel! Het is altijd sneller op dan ik denk. Verklaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het glas leegt zichzelf niet hoor.
Reden: je denkt tijdens het drinken.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heul wel! Het is altijd sneller op dan ik denk. Verklaar.
Oh! Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Reden: je denkt tijdens het drinken.
Of ik heb jouw drank gestolen.quote:
Toepasselijke aflevering, Sjakie die naar links richting aan geeft en vervolgens rechtsaf gaatquote:
Ja, eerst links knipperen, dan remmen en toch rechts gaanquote:Op donderdag 8 september 2011 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Toepasselijke aflevering, Sjakie die naar links richting aan geeft en vervolgens rechtsaf gaat
Uiteraard. Fucking Flodderquote:Op donderdag 8 september 2011 18:47 schreef Piles het volgende:
Jullie zitten wel aan de buis gekluisterd he
quote:
quote:
Awquote:Op donderdag 8 september 2011 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
De eerste keer met een nieuw sletje setje is altijd speciaal!
Doe het dan in één post, opa.quote:
quote:
Kutlevenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, maar eerst maar eens aan de chemie.
Ik moet zowaar eens iets uitvoeren bij deze studie, kutleven.
quote:
Vanwege wat nog meer dan?quote:
28 oktober 2012 toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:59 schreef jna het volgende:
Maakt niet uit. In 2012 vergaat de wereld toch
Rekeningen.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanwege wat nog meer dan?Daar heb ik namelijk nog geen rekening mee gehouden.
Dat is het andere noorden. Waar ze wél gas hebben en iets voor Neerlandsch economie kunnen betekenen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:08 schreef jna het volgende:
In het noorden hebben ze toch juist regelmatig aardbevingen?
Ja Grunn. Maar die voelen ze dan toch ook wel soms een beetje in Fyslanquote:Op donderdag 8 september 2011 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is het andere noorden. Waar ze wél gas hebben en iets voor Neerlandsch economie kunnen betekenen.
Nog nooit iets gevoeld.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Grunn. Maar die voelen ze dan toch ook wel soms een beetje in Fyslan
Nee, ze hebben ook een stom dialect.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Groningen ja. Dat is dan ook alles wat ze hebben.
WEL IN GRUNN KOMEN, MAAR NIET IN FRIESLAND HÈ?!quote:
Slaapse.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Mishu het volgende:
Pfff.. eerste week stage zit er op.![]()
![]()
![]()
Nu
Slaapsequote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Mishu het volgende:
![]()
![]()
Nu![]()
Ik ook.quote:
Daar kom ik ook nooit meer.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
WEL IN GRUNN KOMEN, MAAR NIET IN FRIESLAND HÈ?!
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook.
Oh, en een Ikea. En een KFC.
Lafaard.quote:
Je moet morgen nog hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:16 schreef Mishu het volgende:
![]()
![]()
Nu![]()
Jij bent de koning van deze reeks! Een daredevil op wielen!quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef elkravo het volgende:
n.a.v. de aardbeving van vanavond:
bron: Aardbevingen #12
Ik speel heul geen Sims.quote:
quote:
Nope van maandag tot donderdagquote:
relaxedquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
relaxed
Dat wil ik ook, maar wel met behoud van salaris.
Studenten zijn ook niets meer gewend.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind dit al te veel. Zodra ik afgestudeerd ben ga ik de eerste jaren maximaal 3 dagen per week werken
![]()
Daarna ga ik wel weer aan mijn carrière werken.
Ja al die dingen kan ik toch helemaal niet vinden op mn computer. Anders zou ik wel in plat Haags typenquote:
Alsof jij plat Haags kanquote:Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja al die dingen kan ik toch helemaal niet vinden op mn computer. Anders zou ik wel in plat Haags typen
Ik geloof er geen flikker vanquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:13 schreef jna het volgende:
Ik heb zelfs het echte originele [ afbeelding ]
Met de [ afbeelding ] bumpahstikkah
Alleen als ik wil natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik kan me niet vooooorstellen dat jij Haags praat
Praat je het altijd of kan je het alleen?
Ik vind het nog steeds een ongeloofwaardig verhaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:32 schreef jna het volgende:
[..]
Alleen als ik wil natuurlijkHoewel sommige woorden er soms best Haags uitkomen per ongeluk
gelukkig is dat maar zelden en dan ook niet zo erg.
quote:
Hahahaha, huilie!quote:
Stuurde je ook met gekruiste armen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en ik kan nu met omgewisselde voeten rijden. Dus koppeling met rechts en gas / remmen met links.
Je moet wat als je je verveelt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en ik kan nu met omgewisselde voeten rijden. Dus koppeling met rechts en gas / remmen met links.
Je moet wat als je je verveelt.
Mja da's niet zo'n kunst. Alleen op de fiets is het even lastig. Op de motorfiets heb ik het nog niet geprobeerd.. kneedownend door de bocht met gekruiste armen zou wel geniaal zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stuurde je ook met gekruiste armen?
Op de fiets was dat bij mij meestal geen doorslaand succesquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja da's niet zo'n kunst. Alleen op de fiets is het even lastig. Op de motorfiets heb ik het nog niet geprobeerd.. kneedownend door de bocht met gekruiste armen zou wel geniaal zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op de fiets was dat bij mij meestal geen doorslaand succesHelemaal niet als je het stuur van de knaap naast je vast had en hij jouwe, terwijl je naar beneden zoeft een tunneltje in.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op de fiets was dat bij mij meestal geen doorslaand succesHelemaal niet als je het stuur van de knaap naast je vast had en hij jouwe, terwijl je naar beneden zoeft een tunneltje in.
Ik snap het eigenlijk niet, waarom al het gezeik op Limburg als er meerdere mongolen zijn die uit andere steden komen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:15 schreef PieterBas het volgende:
Limburg wordt weer goed op de kaart gezet door Holland in da HoodBehoorlijk pimp in zijn Fiat Cinquecento
Omdat het bij Limburg niet incidenteel maar exemplarisch is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik snap het eigenlijk niet, waarom al het gezeik op Limburg als er meerdere mongolen zijn die uit andere steden komen?
Kom op zeg.. Heerlen de gevaarlijkste stad van Nederland noemenquote:
Nogmaals, iedereen is daar een mongool, waarom gaan ze ineens janken over Limburg?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Heerlen de gevaarlijkste stad van Nederland noemen. Daar zit je als gemeente op te wachten.
Al die gasten denken doodserieus dat ze gangsta zijn, maar eigenlijk voor het gewoon vol.. een stelletje debielen die zichzelf behoorlijk belachelijk maken.
HOUD JE BEK OVER LIMBURG DAN ALS JE ER GEEN KUT VAN SNAP!quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:36 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee waar je 't over hebt.
Ook dat valt reuze mee. Je doet net alsof zo'n accent een heel andere taal is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:21 schreef jna het volgende:
Sowieso zitten die gasten echt niet in een echte "hood"En dat Limburg valt gewoon op door het accent. Net zoals de "bruuuur van ottie"
T!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:11 schreef Lithia het volgende:
[..]
HOUD JE BEK OVER LIMBURG DAN ALS JE ER GEEN KUT VAN SNAP
quote:
Ceci n'est pas une pipe!quote:
quote:
Dat kijken we ook.quote:
Het is je gegund man, episch ditquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef jna het volgende:
Bedankt voor dit potje Dean, ik word er helemaal emo van
Eindigde met VNYFKZQ.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:22 schreef jna het volgende:
Jij hebt zeker alleen maar Q's en Y's want die zie ik helemaal niet liggen op het bord
Ja, echt vaag somsquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef jna het volgende:
Eetcafe accepteert ie niet, maar miauw wel
Het is dan ook eetcaféquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef jna het volgende:
Eetcafe accepteert ie niet, maar miauw wel
Alleen in Zeeland waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
Sinds wanneer heb je een é met scrabble?
Hebben jullie die niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:34 schreef The_Dean het volgende:
Sinds wanneer heb je een é met scrabble?
quote:
Succesquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu met de fiets er op uit.
Waarschijnlijk één van de latere keren dat het nog kan dit jaar.
In het Noors wel hoorquote:
Beste klap dus, damn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
Wat een kutnacht.
Hij ligt nu op de intensive care in tilburg met een scheur in z'n schedel maar naar omstandigheden gaat het redelijk. Over blijvend hoofdletsel kunnen ze niks zeggen.. misschien mogen we morgen langskomen.
Ik sta 112-102 voor tegen een Noorquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik sta 112-102 voor tegen een Noor![]()
Damn!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
Wat een kutnacht.
Hij ligt nu op de intensive care in tilburg met een scheur in z'n schedel maar naar omstandigheden gaat het redelijk. Over blijvend hoofdletsel kunnen ze niks zeggen.. misschien mogen we morgen langskomen.
Zeker een analfabeet danquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik sta 112-102 voor tegen een Noor![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, net toch nog even een stukje geknald. Was wel lekker want dan KAN je even nergens anders mee bezig zijn.
Maar 't gaat niet heel goed met martijn, het is nog maar de vraag of we morgen langs mogen komen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, net toch nog even een stukje geknald. Was wel lekker want dan KAN je even nergens anders mee bezig zijn.
Maar 't gaat niet heel goed met martijn, het is nog maar de vraag of we morgen langs mogen komen.
Toen pas.quote:
Ja inderdaad. Best apart, maar wel mooi om te zien.quote:Op zondag 11 september 2011 08:59 schreef The_Dean het volgende:
Ja, bakken met licht maar amper donder
hoiquote:
Wat heeft de MP nu weer gezegd?quote:
Nou, die van mij was @quote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef PieterBas het volgende:
uhm, wat was je reactie toen VVV met 2-2 tegen Ajax speelde
Mijn reactie.. wat zou die Musa kosten?!?quote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, die van mij was @%*)
*%@)^(&
(!% .
Hij hield een toespraak in het Engels vanwege 11-9. Of nou ja Engels...quote:Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat heeft de MP nu weer gezegd?
Mijn reactie was toen:quote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef PieterBas het volgende:
uhm, wat was je reactie toen VVV met 2-2 tegen Ajax speelde
Ja, we mochten er heel even bij. Het was echt heel sneu om hem zo te zien liggen met allemaal slangetjes en dingenquote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef Puala het volgende:
Isdatzo, hoe gaat het met je vriend? Mochten jullie vandaag nog langs komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar 't is ook opletten dat het niet te veel wordt. En familie heeft voorrang hè.. maar 't was iig goed om hem weer te zien en andersom denk ik ook. Dinsdag ga ik iig weer en met wat geluk ligt hij daarna snel in Veldhoven. Morgen gaan ze zijn toestand evalueren en dan weten we hopelijk meer.quote:Op zondag 11 september 2011 19:43 schreef Puala het volgende:
Wel fijn dat jullie er even bij mochten. Zou proberen om stuk voor stuk toch regelmatig te gaan komende dagenWaardeert ie vast
![]()
quote:Mja heb zoiets wel eens eerder van dichtbij meegemaakt en je weet dat het kan gebeuren. Het is óf de straatmotor verkopen en alleen op het circuit gaan rijden óf helemaal stoppen. Of er verandert niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zet je wel aan het denken maar ik weet hoe het gaat wanneer er over een tijdje weer gereden wordt.
En dan de vraag weer of het het waard is ja.. 't makkelijkste is om daar gewoon niet over na te denken.
Ja, we gaan er gewoon vanuit dat 'ie weer 100% wordt. Hij had alweer een klein beetje praatjes (we begrepen er niet heel veel vanquote:Op zondag 11 september 2011 19:45 schreef The_Dean het volgende:
Toch wel een paar lichtpuntjes dus, dat is altijd goed.) en heeft het woord motor al laten vallen
.
Hebben 'm maar niet verteld dat er helemaal niks meer van over is.
Huilen dan.
Ik snap hoe je je voelt man, vrij kut is dat.quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, kutzooi. Dacht nog ff te gaan studeren.. want ja life goes on hè, volgende week moet ik ook gewoon weer aan de bak. Maar concentreren lukt niet echt.
Denk dat ik maar een filmpje ga kijken ofzo.
Tja, Nederlanders en het goed sprekend van Engels is altijd een lastige combinatie.. Ik spreek het ook niet accentloosquote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij hield een toespraak in het Engels vanwege 11-9. Of nou ja Engels...Het moest doorgaan voor Engels.
Maar dit was gewoon tenekrommend en ook onjuiste volgorde van woorden. Echt letterlijk vanuit het Nederlands vertaald naar het Engels.quote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, Nederlanders en het goed sprekend van Engels is altijd een lastige combinatie.. Ik spreek het ook niet accentloos
Of een stopcontact midden op de muur van de woonkamer.quote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef PieterBas het volgende:
Soms vraag je echt af, of architecten logisch kunnen nadenken...![]()
TV aansluitingen maken, waar je geen tv kunt zetten. Lichtschakelaars midden in de gang plaatsen..
Die zagen toen al in dat daar een tv zou gaan hangenquote:Op zondag 11 september 2011 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of een stopcontact midden op de muur van de woonkamer.
Ik zag het net ja, wat slecht zegquote:Op zondag 11 september 2011 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij hield een toespraak in het Engels vanwege 11-9. Of nou ja Engels...Het moest doorgaan voor Engels.
Terechte klacht. Ik wil naar EFF volgend weekend.quote:Op maandag 12 september 2011 06:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Weekend weer voorbij.Ik ben nu weer toe aan weekend.
Zeg dan gewoon Lien als je het toch afkort.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |