Die had ik nog niet gezien, maar wat ik doe, vraag ik mijzelf ook wel eens afquote:Wie zijn de mensen die hier vaak te vinden zijn?
PieterBas -> Werkt nu full-time. Wat hij precies doet weet niemand.
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien, maar wat ik doe, vraag ik mijzelf ook wel eens af
Soort Barney dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien, maar wat ik doe, vraag ik mijzelf ook wel eens af
Suit up!!quote:
Pffff ik ook ja. De tyfus hey, afzienquote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef Bravebart het volgende:
Pfffff, college tot half 6, lang geleden
This is how you do itquote:
Je chillpil?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
De frustraties van vandaag.
REMMEN. Les 1. NIET meteen als een zot dat pedaal door de bodemplaat trappen wanneer er voor je iemand z'n rem aantikt. Harmonica-effect en hoppaaaa file.
KIJKEN. Les 1. SPIEGELS. Kijk erin.
RAW. Les 0.1 GEBRUIK ZE.
SPITSSTROKEN. Les 1. GEBRUIK ZE. Wtf, hoe moeilijk is het? Groene pijl = GEBRUIKEN. Hartstikke druk en dan ben je zo'n beetje de enige die erop rijdt. Mongooltjes.
RIJBANEN. Les 0.0 Zijn het er méér dan één? Houd %@^%&()*!) RECHTS. A2 tussen knooppunt Deil en Vianen, fucking 4 rijbanen. Blijven die idioten gewoon links rijden.
INHALEN. Les -0.5. Doe het goed of doe het niet. Kruipers.
INVOEGEN. Les 1. Gasssssss geven, kijken, gaatje vinden, kijken, invoegen. Lastig huhhh?
PARKEREN. Les 0. Jongeeee, RECHT in dat vak. Of in elk geval binnen de lijntjes.
Wat vergeet ik?
wat?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
RAW. Les 0.1 GEBRUIK ZE.
Handig toch, kan je gewoon door blijven rijden.quote:SPITSSTROKEN. Les 1. GEBRUIK ZE. Wtf, hoe moeilijk is het? Groene pijl = GEBRUIKEN. Hartstikke druk en dan ben je zo'n beetje de enige die erop rijdt. Mongooltjes.
Het was erg gezellig. Ik kwam alleen wat laat though, waardoor ik de bus (met schoolgenoten erin) gemist heb. Gelukkig waren er twee badass docenten die dit zien aankomen en ik met hen mee mag rijden.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
lekker gegetenMaar er had makkelijk nog iemand mee kunnen eten.
Was veel te veel voor mij alleen.
oh ja... op de fiets op een openvlakte wind tegen hebben.
Lien, hoe was je sportdag? Niet weggewaait?
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
REMMEN. Les 1. NIET meteen als een zot dat pedaal door de bodemplaat trappen wanneer er voor je iemand z'n rem aantikt. Harmonica-effect en hoppaaaa file.
KIJKEN. Les 1. SPIEGELS. Kijk erin.
RAW. Les 0.1 GEBRUIK ZE.
SPITSSTROKEN. Les 1. GEBRUIK ZE. Wtf, hoe moeilijk is het? Groene pijl = GEBRUIKEN. Hartstikke druk en dan ben je zo'n beetje de enige die erop rijdt. Mongooltjes.
RIJBANEN. Les 0.0 Zijn het er méér dan één? Houd %@^%&()*!) RECHTS. A2 tussen knooppunt Deil en Vianen, fucking 4 rijbanen. Blijven die idioten gewoon links rijden.
INHALEN. Les -0.5. Doe het goed of doe het niet. Kruipers.
INVOEGEN. Les 1. Gasssssss geven, kijken, gaatje vinden, kijken, invoegen. Lastig huhhh?
PARKEREN. Les 0. Jongeeee, RECHT in dat vak. Of in elk geval binnen de lijntjes.
Wat vergeet ik?
Richtingaanwijzer.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat?
[..]
Handig toch, kan je gewoon door blijven rijden.
Oh ja... gefeliciteerd
Zie zijn zig.quote:
quote:
Hehehe. Ik zou voor geen goud bij isdotza op de weg rijden, die man moet gewoon ff chillen ouwe!quote:
Ik zou het wel doen, voor het goud.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehehe. Ik zou voor geen goud bij isdotza op de weg rijden, die man moet gewoon ff chillen ouwe!
Heb je zo weinig aan als je om een boom gekruld ligtquote:Op donderdag 8 september 2011 12:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen, voor het goud.
Dan zou het niet liggen aan Isdotza, maar dat ik geen rijbewijs heb. Als ik het overleef en ik een boete moet betalen van de rechter, dan betaal ik het met een stukje goud.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je zo weinig aan als je om een boom gekruld ligt
Inderdeed!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Maar als je dood bent lukt dat niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |