HTC Desire Z. Hoezo?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, welke telefoon hebben jullie?
Hè, jammer.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, ik had het over het vliegtuig. Helaas, volgende keer beter.
Die ene waar iedereen op haat.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
Heb jij ook problemen met je HTC? Dat het ding echt keitraag wordt na verloop van tijd?quote:
'Nee, mijn telefoon is beter'quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
quote:
BB? iPhone?quote:
Nu nog het handje groenquote:Op woensdag 7 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
Even dit posten voor ik ga slapen.
[ afbeelding ]
Als het handje nou groen was, was ie perfect geweestquote:Op woensdag 7 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Neem een HTC of iPhone.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
Ja, nou, ik moet dus een nieuwe telefoon.
quote:
GMTAquote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het handje nou groen was, was ie perfect geweest
Awh!quote:Op woensdag 7 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is dus duidelijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het handje nou groen was, was ie perfect geweest
Ik hoor goede verhalen over Samsung.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
Ja, nou, ik moet dus een nieuwe telefoon.
Heb al HTC, wel 2 jaar oud nu onderhand, maar heb er al een jaar problemen mee.quote:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Ik voel me vereerd, lief FOK!broertje.
Kies een goede HTC. Nieuwe HTC's met android zijn echt erg goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al HTC, wel 2 jaar oud nu onderhand, maar heb er al een jaar problemen mee.iPhone wil ik niet.
De volgende keer een telefoon kopen met een 1 jarig abonnement.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al HTC, wel 2 jaar oud nu onderhand, maar heb er al een jaar problemen mee.iPhone wil ik niet.
Voor Samsung Galaxy moet je snel zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen over Samsung.
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
De volgende keer een telefoon kopen met een 1 jarig abonnenemt.
Rond oktober komt samsung toch al met een updatequote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor Samsung Galaxy moet je snel zijn.
Ik vind die telefoons uit de Galaxy serie, op de Ace na, stuk voor stuk kut apparaten.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen over Samsung.
Want?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind die telefoons uit de Galaxy serie, op de Ace na, stuk voor stuk kut apparaten.
Hoeveel telefoons heb jij wel niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind die telefoons uit de Galaxy serie, op de Ace na, stuk voor stuk kut apparaten.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet meer verkocht mochten worden. Apple had de rechtzaak toch gewonnen?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rond oktober komt samsung toch al met een update
Die SII is wel baas hoor, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar met een softwareupdate kunnen ze gewoon weer verkocht worden.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet meer verkocht mochten worden. Apple had de rechtzaak toch gewonnen?
Klopt. Maar wel heel erg "plastic".quote:Op woensdag 7 september 2011 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die SII is wel baas hoor, eigenlijk.
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet meer verkocht mochten worden. Apple had de rechtzaak toch gewonnen?
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar met een softwareupdate kunnen ze gewoon weer verkocht worden.
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoeveel telefoons heb jij wel niet?
Voelen goedkoop aan, Super Amoled heeft een blauwe gloed en dan die updates van Samsung. Ze zijn er snel bij wanneer Android een nieuwe update heeft, maar dan updaten ze niet goed.quote:
Ja boeiend, als ik een baksteen wil koop ik die wel bij de gamma.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel heel erg "plastic".
Kan het daar alleen maar mee eens zijn. Het is erg veel plastic fantastic. Ben daarom ook blij met HTC. Toestellen zijn zwaarder maar voelen degelijker aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voelen goedkoop aan, Super Amoled heeft een blauwe gloed en dan die updates van Samsung. Ze zijn er snel bij wanneer Android een nieuwe update heeft, maar dan updaten ze niet goed.
Dat is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |