Hoi ikbenserieusquote:
Ja hoorquote:
quote:Heel veel koffie, 's morgens drink ik fakking veel koffie
's middags zuip ik een krat bier en six pac's
10 six pac's en 's avonds snuif ik mezelf kapot tot ik niet meer kan slapen
en me wijf, die wordt geneukt in der reet, door een ander
me naam is Steen, ik ben een rapper
Neuj, UDOWU ditdat.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:03 schreef SpermaDonor het volgende:
Is er geen hunt meer op de Nacht Baggers?
UDOWU ?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi volgens hooidraad ben ik zelfs te lui om te slapen
Hier regent het ook al de hele dag maar geen idee hoeveel mm per uur.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het regent hier momenteel 16,5 mm p/uur
Geheimpje van mij en hooidraad.quote:
Buienalarm op Androidquote:Op woensdag 7 september 2011 00:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hier regent het ook al de hele dag maar geen idee hoeveel mm per uur.
Ik ook Androidquote:
Ik kom als ik tijd heb, niet vroeg op moet, of zo. Nu dusquote:Op woensdag 7 september 2011 00:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Welles. Mevrouwtje die er al een hele tijd niet is geweest.
Je hebt vast nog wel iets in je vriezert liggen, toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Hadden we hier maar een nachtbakker.
Bestaan er dus serieus nachtbakkers?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
Nachtbakkers [ afbeelding ]
Ben één keer naar een nachtbakker geweest en van dat brood brak er een stuk van mijn kies af.
Dat is niet zo mooiquote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
Ben één keer naar een nachtbakker geweest en van dat brood brak er een stuk van mijn kies af.
Jaaaaaa uiteraard, en ik vond het nog best leukquote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippieeee had je dat liedje nog (af)geluisterd?
Juist niet, deeg enzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
Leuk hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Hooidraad het volgende:
Ik wil je nog meer leuke laten luisteren.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaaa uiteraard, en ik vond het nog best leuk
Vloeibaar aids.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
Hij is verbeterd, mooiere achtergrond zoquote:Op woensdag 7 september 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
Jawel. Dat was in Polenquote:Op woensdag 7 september 2011 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bestaan er dus serieus nachtbakkers?
Idd, zat daar lekker een stuk van mijn kies op te kauwen tot ik merkte dat ik iets miste.quote:
Neen, brood.quote:
Ohquote:Op woensdag 7 september 2011 00:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jawel. Dat was in Polen
[..]
Idd, zat daar lekker een stuk van mijn kies op te kauwen tot ik merkte dat ik iets miste.
[..]
Neen, brood.
Tuurlijk, maar niets zo lekker als echt brood vers gebakken.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel iets in je vriezert liggen, toch?
Dat is een feit!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niets zo lekker als echt brood vers gebakken.
Nu de vraag welke van de twee het nu echt is.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:12 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik twijfelde dus dat en 'wel leuk'.
Zin om samen een keertje te gaanquote:
Pas op straks krijg je een Ban vanwege een terechte doodsverwensingquote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat is die BBQ-Sausage een rotjong zeg, internetheld, als ik zo'n figuur in het echt tegenkom is het de eerste die ik in m'n leven knock out sla.![]()
Geen serieuze bedreiging richting dat eeuwige stuk verdriet btw.
O? Dacht dat het wel een goede jongen was?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat is die BBQ-Sausage een rotjong zeg, internetheld, als ik zo'n figuur in het echt tegenkom is het de eerste die ik in m'n leven knock out sla.![]()
Geen serieuze bedreiging richting dat eeuwige stuk verdriet btw.
Ik wist voordat ik het postte dat jij verantwoordelijk was voor mijn UI. Toch weerhield het mij er niet van om toch de reactie te plaatsen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu de vraag welke van de twee het nu echt is.
Als je "Vloeibare aids" meent, mag je die UI die je nu hebt weer inleveren.
Naar Parijs wil ik met iedereen welquote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zin om samen een keertje te gaan?
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naar Parijs wil ik met iedereen wel
Hij is alleen druk met posts en topics opzoeken wat hem niet aanstaat, dat posten in FB, en hopen op een ban voor desbetreffende users. Heb je aan mij een kwade.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O? Dacht dat het wel een goede jongen was?
Hij heeft jouw proberen te nakkenquote:Op woensdag 7 september 2011 00:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hij is alleen druk met posts en topics opzoeken wat hem niet aanstaat, dat posten in FB, en hopen op een ban voor desbetreffende users. Heb je aan mij een kwade.
Als ik een ban door zo'n figuur krijg, kom ik hier van m'n lang zal z'n leven nog niet weer.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Pas op straks krijg je een Ban vanwege een terechte doodsverwensing
Kijk maar in FB.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Als ik een ban door zo'n figuur krijg, kom ik hier van m'n lang zal z'n leven nog niet weer.
Ik waardeer je eerlijkheid.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik wist voordat ik het postte dat jij verantwoordelijk was voor mijn UI. Toch weerhield het mij er niet van om toch de reactie te plaatsen.
Vind ik ook wel alleen die gedachtte dat je het ook met die andere FOK!kers wiltquote:Op woensdag 7 september 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat jij bent onbekend voor mij, vind het een eer
[..]
omdat je fan van mij bent
Jij Quote altijd je eigen teksten?quote:
Sorry, zat er eentje te laag.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:20 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jij Quote altijd je eigen teksten?
Als ze het vragen he, dan pas wil ik, en je bent nu de tweede pas, de eerste was mijn homo-vriendjequote:Op woensdag 7 september 2011 00:20 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Vind ik ook wel alleen die gedachtte dat je het ook met die andere FOK!kers wilt
Je Quote was op mij bedoeld neem ik aan?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Sorry, zat er eentje te laag.
Ok dan.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ze het vragen he, en je bent nu de tweede pas, de eerste was mijn homo-vriendje
Dat maakt mij niet uittquote:Op woensdag 7 september 2011 00:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ok dan.
Maar 1 ding, stel we gaan met zijn 3'en...
ikke NO homo
Is het omdat ik hier nu post? Dan ga ik wel weer weg.quote:
Wat heeft iedereen toch ineens met nieuwe UI ditdat zuszo?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoi zusje.![]()
Wat vind jij van mijn nieuwe UI?
We kunnen in de winter gaan met kerst is het daar superquote:
Nee. Ga snel je oude huisje weer in.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik heb ff een serieuze vraag.
Ik heb mijn huur laatst opgezegd in Hilversum omdat ik naar Nieuwegein ging verhuizen.
Helaas had ik 2 maanden opzeg termijn en moet ik huur betalen tot eind september.
Maar nu heb ik van mijn oude buurvrouw gehoord dat er al sinds 1 september nieuwe huurders zijn.
Mag dat zomaar?
Wgr. Ik betwijfel het, je contract loopt nog?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik heb mijn huur laatst opgezegd in Hilversum omdat ik naar Nieuwegein ging verhuizen.
Helaas had ik 2 maanden opzeg termijn en moet ik huur betalen tot eind september.
Maar nu heb ik van mijn oude buurvrouw gehoord dat er al sinds 1 september nieuwe huurders zijn.
Mag dat zomaar?
Nee, woning moet voor zover ik weet leegblijven tot jou opzegtermijn is afgelopen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
Mag dat zomaar?
Nou, ik heb die maan erbij getekend.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Heb je zijn icon ook getekend of google, knip plak?
in principe loopt mijn contract nog wel tot 1 oktober.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wgr. Ik betwijfel het, je contract loopt nog?
Ah kay.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nou, ik heb die maan erbij getekend.
De rest kreeg ik kado van zijn vorige UI.
Het is tijd voor verandering.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch ineens met nieuwe UI ditdat zuszo?
Mja, wel tof hoor.
Heb ook het idee dat die man nu dubbel huur wilt innen... heb nl. nog niks van Makelaar en niks van verhuurder gehoord...quote:Op woensdag 7 september 2011 00:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, woning moet voor zover ik weet leegblijven tot jou opzegtermijn is afgelopen.
Volgens mij niet, aangezien jij officieel nog steeds in bezit van je woning bent, maar ik heb nooit rechtsleer gehad omtrent huurcontracten, wel arbeidscontractenquote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
Mag dat zomaar?
Nog nooit met kerst in Parijs geweestquote:Op woensdag 7 september 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
We kunnen in de winter gaan met kerst is het daar super
Dan klopt het niet dat er al mensen wonen. Bellen en geld terugeisen als je al betaald hebt. Leg bewijs vast dat ze er wonen als dat simpel kan.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
in principe loopt mijn contract nog wel tot 1 oktober.
Heb gelukkig nog niet betaald voor de maand September...quote:Op woensdag 7 september 2011 00:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dan klopt het niet dat er al mensen wonen. Bellen en geld terugeisen als je al betaald hebt. Leg bewijs vast dat ze er wonen als dat simpel kan.
Pas daarmee op. In NL kan je dan alsnog worden aangeklaagd voor huisvredebreuk.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat die man nu dubbel huur wilt innen... heb nl. nog niks van Makelaar en niks van verhuurder gehoord...
heb zelf nog een sleutel dus ga anders wel ff kijken morgen.
Dankje lieve zus.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Non-autistisch, ik ben trots op je.
Inderdaad er gewoon heengaan. Spullen die binnen staan kun je mooi op marktplaats zetten en alles.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat die man nu dubbel huur wilt innen... heb nl. nog niks van Makelaar en niks van verhuurder gehoord...
heb zelf nog een sleutel dus ga anders wel ff kijken morgen.
Heb nog niet eens getekend voor mijn sleutel overdracht... :squote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Pas daarmee op. In NL kan je dan alsnog worden aangeklaagd voor huisvredebreuk.
Wat zal die gozer raar staan te kijken als ik in 1x binnen sta bij hem en hij met zijn chick bezig isquote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Inderdaad er gewoon heengaan. Spullen die binnen staan kun je mooi op marktplaats zetten en alles.
Klopt, maar er zitten andere mensen in. Pas er mee op, rechtsysteem in NL is zo krom als een hoepel.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb nog niet eens getekend voor mijn sleutel overdracht... :s
Hij heeft een contract plus de sleutel en is niet op de hoogte gesteld door de verhuurder dat er nieuwe bewoners inzitten.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Pas daarmee op. In NL kan je dan alsnog worden aangeklaagd voor huisvredebreuk.
Nou, ga langs en kijk of de sleutel past. Neem cam mee, bel huisbaas op en zorg dat ie het ff netjes op papier zet.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb nog niet eens getekend voor mijn sleutel overdracht... :s
Ik weet wat je bedoeld en is inderdaad krom ...quote:Op woensdag 7 september 2011 00:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar er zitten andere mensen in. Pas er mee op, rechtsysteem in NL is zo krom als een hoepel.
Koude onzin.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Ja jongens, ik heb mijn sloffen aan, wat is dit.
Als dat het geval is gewoon binnelopen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij heeft een contract plus de sleutel en is niet op de hoogte gesteld van de verhuurder dat er nieuwe bewoners inzitten.
winter opkomstquote:Op woensdag 7 september 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Ja jongens, ik heb mijn sloffen aan, wat is dit.
Tenzij, zoals net gepost, jij niet op de hoogte bent van het feit dat er anderen inzitten. Dus geen brief ofzo.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld en is inderdaad krom ...
Maar dit is dan echt weer zo'n WTF moment, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar ik ben een fokker. Wat nu?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Een echte held gaat gewoon mee.
Dan geldt het niet, excuus.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik ben een fokker. Wat nu?
ik heb idd. geen brief oid ontvangen, heb het gehoord van de buurvrouw (voormalige) die me gisteren beldde.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tenzij, zoals net gepost, jij niet op de hoogte bent van het feit dat er anderen inzitten. Dus geen brief ofzo.
quote:
Harde realiteit dit.quote:
Prima, dat valt namelijk bijna niet te controleren. Geef haar lekker 5 euro om dat gesprek te vergeten en dan kan je niks gebeuren. Tenzij ze dan gaat zeggen dat jij haar omgekocht hebt.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ik heb idd. geen brief oid ontvangen, heb het gehoord van de buurvrouw (voormalige) die me gisteren beldde.
Nee zo is ze niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Prima, dat valt namelijk bijna niet te controleren. Geef haar lekker 5 euro om dat gesprek te vergeten en dan kan je niks gebeuren. Tenzij ze dan gaat zeggen dat jij haar omgekocht hebt.
Heengaan, vereer dan meteen je huisbaas met een bezoek en een stuk of wat vrienden en eis terug wat je al teveel betaald hebt.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:32 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nee zo is ze niet.
Hartstikke goede banden mee... ze belde me juist omdat ze het wist van mijn opzegtermijn e.d.
Heb nog niet betaald en dat ga ik dus nu ook niet doen, ben alleen bang dat als ik niet betaal nu dat hij mijn borg ¤750,- niet terug zal gevenquote:Op woensdag 7 september 2011 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heengaan, vereer dan meteen je huisbaas met een bezoek en een stuk of wat vrienden en eis je geld terug.
Dreigen met een rechtszaak is altijd nog een optie. Vergeet er niet bij te vermelden dat je rechtsbijstandsverzekering hebt. Doet het ook altijd prima.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb nog niet betaald en dat ga ik dus nu ook niet doen, ben alleen bang dat als ik niet betaal nu dat hij mijn borg ¤750,- niet terug zal geven
Je woont er nog. Wat je buurvrouw zegt is niet relevant voor je rechten.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:32 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nee zo is ze niet.
Hartstikke goede banden mee... ze belde me juist omdat ze het wist van mijn opzegtermijn e.d.
Gevalletje rechter.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb nog niet betaald en dat ga ik dus nu ook niet doen, ben alleen bang dat als ik niet betaal nu dat hij mijn borg ¤750,- niet terug zal geven
Zal het doen als het nodig is , thnx voor de tipsquote:Op woensdag 7 september 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dreigen met een rechtszaak is altijd nog een optie. Vergeet er niet bij te vermelden dat je rechtsbijstandsverzekering hebt. Doet het ook altijd prima.
Maar wel fijn dat ze belde anders had ik nu betaald en nooit erachter gekomenquote:Op woensdag 7 september 2011 00:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je woont er nog. Wat je buurvrouw zegt is niet relevant voor je rechten.
Gewoon niet terugzetten, maar in één keer leegdrinken.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:35 schreef RingBewoner het volgende:
Mijn bier sputtert steeds op mijn scherm als ik mijn blikje terugzet.
Ja zeker. Het ging alleen om die suggestie dat je je buuf moest omkopenquote:Op woensdag 7 september 2011 00:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zal het doen als het nodig is , thnx voor de tips
[..]
Maar wel fijn dat ze belde anders had ik nu betaald en nooit erachter gekomen
Je was je post op een gegeven moment toch wel op gaan halen? Vlak voordat je de sleutel in moet leveren..quote:Op woensdag 7 september 2011 00:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar wel fijn dat ze belde anders had ik nu betaald en nooit erachter gekomen
Leg uit? Hij betaalt nog huur, hij woont er niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je woont er nog. Wat je buurvrouw zegt is niet relevant voor je rechten.
Kan, maar zijn halve liter blikken.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon niet terugzetten, maar in één keer leegdrinken.
Zal ff uitleggen...quote:Op woensdag 7 september 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je was je post op een gegeven moment toch wel op gaan halen? Vlak voordat je de sleutel in moet leveren..
Hoezo. Formeel gezien is het zijn woning, waar hij gewoon naar binnen mag. Simpel.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Leg uit? Hij betaalt nog huur, hij woont er niet meer.
[..]
Kan, maar zijn halve liter blikken.
Helder, dan begreep ik je even niet goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoezo. Formeel gezien is het zijn woning, waar hij gewoon naar binnen mag. Simpel.
Oké, ik snap het. Maar nu dus lekker de confrontatie opzoekenquote:Op woensdag 7 september 2011 00:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zal ff uitleggen...
We hadden daar 1 brievenbus voor 5 appartementen en post komt in de "centrale" hal te liggen in vakken van A, B, C en D en in mijn vak lag dus al niks meer.
ben dus niet verder dan de hal geweest omdat in de deur toch geen brievenbus zit
Pics or it did'nt happen..quote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik heb zin aan sex met m'n hond.
Ja joh.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Toppunt van seksverslaving.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zit er aan te denken zondag middag ff te gaan mits mijn oma niet overleid in die tijd aangezien ze erg slecht ligt momenteelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, ik snap het. Maar nu dus lekker de confrontatie opzoekenWanneer ga je? Ik ben regelmatig in omgeving Utrecht
Kijk gewoon op zender 23 van digitenne. Genoeg vrouwen die voor hond doorkunnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Is het ware liefde of gaat het je puur om de seks?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Private Spice was beter manquote:Op woensdag 7 september 2011 00:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kijk gewoon op zender 23 van digitenne. Genoeg vrouwen die voor hond doorkunnen.
Hoeveel kun je er tegelijk in je mond doen?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:42 schreef Chloroform het volgende:
Druiven in m'n mond stoppen, prima.
Meteen toen ik Bobby zag was ik verkocht aan z'n harige vachtje, z'n speelse pootjes, z'n schattige snoetje.......quote:Op woensdag 7 september 2011 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is het ware liefde of gaat het je puur om de seks?
Maar blijkbaar mogen we daar niet meer op fappen van kpnquote:
Moet kunnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan, maar zijn halve liter blikken.
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar het heeft wel wat. Heb al een meid herkend.
Geen idee, even proberen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoeveel kun je er tegelijk in je mond doen?
Dan ben ik wel in omgeving Utrecht, maar helaas niet beschikbaarquote:Op woensdag 7 september 2011 00:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zit er aan te denken zondag middag ff te gaan mits mijn oma niet overleid in die tijd aangezien ze erg slecht ligt momenteel
Mwa, al een paar. Maar het duurt ongeveer 5 maand voordat alles voorbij is gekomen. Dan krijg je alleen maar herhalingen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En ook minder herhalingen geloof ik, of kijk ik te weinig?
Slaap lekker!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar ik ga echt pitten anders kom ik strx mijn bed niet meer uit
Matig. Veel sterkte toegewenst.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zit er aan te denken zondag middag ff te gaan mits mijn oma niet overleid in die tijd aangezien ze erg slecht ligt momenteel
Maakt niet uit, laat het nog wel weten tegen die tijd hoe het is afgelopen met dat appartementjequote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ben ik wel in omgeving Utrecht, maar helaas niet beschikbaarHoop op betere tijden voor je oma.
Hmmm, goed idee wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar ik ga echt pitten anders kom ik strx mijn bed niet meer uit
Thnxquote:Op woensdag 7 september 2011 00:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Matig. Veel sterkte toegewenst.
Deepthroat dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Toen ik druif 7 erin stopte, schoot er een druif m'n keel in. Bijna gestikt in een druif.
Sorryquote:Op woensdag 7 september 2011 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Toen ik druif 7 erin stopte, schoot er een druif m'n keel in. Bijna gestikt in een druif.
Bijna R.I.P. Chloro.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:45 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Blijf op het rechte pad! Wanneer gaan we shoppen?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]moest nog even voor nerd spelen met gegevens invoeren in een informatiesysteem, studie addict he
feest kan beginnen, want wij zijn weer binnenquote:
Is appeltjes dan klein?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah shitnja ik ben groot, heb weinig slaap nodig
Ik heb liever een levende Chloro dan.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Meer druiven voor ons, though.
Ik ben ook groot.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah shitnja ik ben groot, heb weinig slaap nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Uiteraard, en zeg maar, ik heb vanaf vrijdag tot en met maandag weekend, al zou ik misschien vrijdags al naar Cosje gaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Blijf op het rechte pad! Wanneer gaan we shoppen?
Lafjoe alles.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb liever een levende Chloro dan.
Was je met Cosje naar Parijs?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard, en zeg maar, ik heb vanaf vrijdag tot en met maandag weekend, al zou ik misschien vrijdags al naar Cosje gaan.
Ik ben heul wel groot.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Appeltje is 17 ik 19dus Appeltje is klein ja Flipzuls.
Ik ben het hele weekend in Utrecht. Al kun je daar natuurlijk ook shoppen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard, en zeg maar, ik heb vanaf vrijdag tot en met maandag weekend, al zou ik misschien vrijdags al naar Cosje gaan.
Ja.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
Zijn er al mensen bezig met een apparaat waarmee je in 5 minuten 250km kan reizen?
Pak goddomme gewoon een fiets. Denk aan het milieu!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
Zijn er al mensen bezig met een apparaat waarmee je in 5 minuten 250km kan reizen?
Heel hard fietsen -> 250 km in 5 minuten.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pak goddomme gewoon een fiets. Denk aan het milieu!
Ooooh dan wel jaquote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Appeltje is 17 ik 19dus Appeltje is klein ja Flipzuls.
Nou er zijn meer weekenden, dus als het niet uitkomt, het weekend daarna?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend in Utrecht. Al kun je daar natuurlijk ook shoppen.
Jesus christ..quote:Op woensdag 7 september 2011 00:51 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja.
Mr garisson heeft er een gemaakt
IK GA TOCH GEEN 250 KM FIETSEN DOE NORMAAL.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pak goddomme gewoon een fiets. Denk aan het milieu!
Elektrische fiets.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IK GA TOCH GEEN 250 KM FIETSEN DOE NORMAAL.
Duurt lang.quote:
Een F-16 kan 2000km per uur vliegen. Iets meer dan 5 minuten dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
Het weekend erna kan ik de zaterdag waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ooooh dan wel ja
[..]
Nou er zijn meer weekenden, dus als het niet uitkomt, het weekend daarna?
Kosda?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een F-16 kan 2000km per uur vliegen. Iets meer dan 5 minuten dus.
gesjelluuugquote:Op woensdag 7 september 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het weekend erna kan ik de zaterdag waarschijnlijk wel.
Dannn kan ik ook als het goed is, nog steedsquote:Op woensdag 7 september 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het weekend erna kan ik de zaterdag waarschijnlijk wel.
Ja ergens hier 250 km vandaan dus.quote:
doegquote:Op woensdag 7 september 2011 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beter regen dan een hele zomer droge wegen.
En met deze zin ga ik er nu echt vandoor, toedels, nachtbaggerse alles dit dat kusjes.
NEE!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En met deze zin ga ik er nu echt vandoor, toedels, nachtbaggerse alles dit dat kusjes.
Kusjes Klinkerrr.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat naar de zon?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ergens hier 250 km vandaan dus.
Nee, omdatappel.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kusjes Klinkerrr.
[..]
Omdat naar de zon?
Daar red je het dus niet mee. Dan maar met een Blackbird.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een F-16 kan 2000km per uur vliegen. Iets meer dan 5 minuten dus.
Dan maar hopen dat het goed blijftquote:Op woensdag 7 september 2011 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dannn kan ik ook als het goed is, nog steeds
Slaap zachtquote:Op woensdag 7 september 2011 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb 3 miljoen euro, maar als dat 3,1 miljoen kost, dan kan ik het niet betalen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je dat vraagt kan je het niet betalen.
Oké oké oké, ik snap 'm.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, omdatappel.
En omdat andere redenen dit dat.
neuken?quote:
NOH WAT EEN TOEVAL DIE LUISTER IK NU VAN THE BEATLES WIJ ZIJN VOORBESTEMD BOBOquote:Op woensdag 7 september 2011 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar red je het dus niet mee. Dan maar met een Blackbird.
Oké.quote:
Nee, ik had het over het vliegtuig. Helaas, volgende keer beter.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
NOH WAT EEN TOEVAL DIE LUISTER IK NU VAN THE BEATLES WIJ ZIJN VOORBESTEMD BOBO
quote:
HTC Desire Z. Hoezo?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, welke telefoon hebben jullie?
Hè, jammer.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, ik had het over het vliegtuig. Helaas, volgende keer beter.
Die ene waar iedereen op haat.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
Heb jij ook problemen met je HTC? Dat het ding echt keitraag wordt na verloop van tijd?quote:
'Nee, mijn telefoon is beter'quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
quote:
BB? iPhone?quote:
Nu nog het handje groenquote:Op woensdag 7 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
Even dit posten voor ik ga slapen.
[ afbeelding ]
Als het handje nou groen was, was ie perfect geweestquote:Op woensdag 7 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Neem een HTC of iPhone.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
Ja, nou, ik moet dus een nieuwe telefoon.
quote:
GMTAquote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het handje nou groen was, was ie perfect geweest
Awh!quote:Op woensdag 7 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is dus duidelijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het handje nou groen was, was ie perfect geweest
Ik hoor goede verhalen over Samsung.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
Ja, nou, ik moet dus een nieuwe telefoon.
Heb al HTC, wel 2 jaar oud nu onderhand, maar heb er al een jaar problemen mee.quote:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Ik voel me vereerd, lief FOK!broertje.
Kies een goede HTC. Nieuwe HTC's met android zijn echt erg goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al HTC, wel 2 jaar oud nu onderhand, maar heb er al een jaar problemen mee.iPhone wil ik niet.
De volgende keer een telefoon kopen met een 1 jarig abonnement.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al HTC, wel 2 jaar oud nu onderhand, maar heb er al een jaar problemen mee.iPhone wil ik niet.
Voor Samsung Galaxy moet je snel zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen over Samsung.
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
De volgende keer een telefoon kopen met een 1 jarig abonnenemt.
Rond oktober komt samsung toch al met een updatequote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor Samsung Galaxy moet je snel zijn.
Ik vind die telefoons uit de Galaxy serie, op de Ace na, stuk voor stuk kut apparaten.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen over Samsung.
Want?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind die telefoons uit de Galaxy serie, op de Ace na, stuk voor stuk kut apparaten.
Hoeveel telefoons heb jij wel niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind die telefoons uit de Galaxy serie, op de Ace na, stuk voor stuk kut apparaten.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet meer verkocht mochten worden. Apple had de rechtzaak toch gewonnen?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rond oktober komt samsung toch al met een update
Die SII is wel baas hoor, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar met een softwareupdate kunnen ze gewoon weer verkocht worden.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet meer verkocht mochten worden. Apple had de rechtzaak toch gewonnen?
Klopt. Maar wel heel erg "plastic".quote:Op woensdag 7 september 2011 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die SII is wel baas hoor, eigenlijk.
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet meer verkocht mochten worden. Apple had de rechtzaak toch gewonnen?
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar met een softwareupdate kunnen ze gewoon weer verkocht worden.
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoeveel telefoons heb jij wel niet?
Voelen goedkoop aan, Super Amoled heeft een blauwe gloed en dan die updates van Samsung. Ze zijn er snel bij wanneer Android een nieuwe update heeft, maar dan updaten ze niet goed.quote:
Ja boeiend, als ik een baksteen wil koop ik die wel bij de gamma.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel heel erg "plastic".
Kan het daar alleen maar mee eens zijn. Het is erg veel plastic fantastic. Ben daarom ook blij met HTC. Toestellen zijn zwaarder maar voelen degelijker aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voelen goedkoop aan, Super Amoled heeft een blauwe gloed en dan die updates van Samsung. Ze zijn er snel bij wanneer Android een nieuwe update heeft, maar dan updaten ze niet goed.
Dat is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |