Oké, ik snap het. Maar nu dus lekker de confrontatie opzoekenquote:Op woensdag 7 september 2011 00:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zal ff uitleggen...
We hadden daar 1 brievenbus voor 5 appartementen en post komt in de "centrale" hal te liggen in vakken van A, B, C en D en in mijn vak lag dus al niks meer.
ben dus niet verder dan de hal geweest omdat in de deur toch geen brievenbus zit
Pics or it did'nt happen..quote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik heb zin aan sex met m'n hond.
Ja joh.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Toppunt van seksverslaving.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zit er aan te denken zondag middag ff te gaan mits mijn oma niet overleid in die tijd aangezien ze erg slecht ligt momenteelquote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, ik snap het. Maar nu dus lekker de confrontatie opzoekenWanneer ga je? Ik ben regelmatig in omgeving Utrecht
Kijk gewoon op zender 23 van digitenne. Genoeg vrouwen die voor hond doorkunnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Is het ware liefde of gaat het je puur om de seks?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
Private Spice was beter manquote:Op woensdag 7 september 2011 00:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kijk gewoon op zender 23 van digitenne. Genoeg vrouwen die voor hond doorkunnen.
Hoeveel kun je er tegelijk in je mond doen?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:42 schreef Chloroform het volgende:
Druiven in m'n mond stoppen, prima.
Meteen toen ik Bobby zag was ik verkocht aan z'n harige vachtje, z'n speelse pootjes, z'n schattige snoetje.......quote:Op woensdag 7 september 2011 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is het ware liefde of gaat het je puur om de seks?
Maar blijkbaar mogen we daar niet meer op fappen van kpnquote:
Moet kunnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan, maar zijn halve liter blikken.
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar het heeft wel wat. Heb al een meid herkend.
Geen idee, even proberen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoeveel kun je er tegelijk in je mond doen?
Dan ben ik wel in omgeving Utrecht, maar helaas niet beschikbaarquote:Op woensdag 7 september 2011 00:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zit er aan te denken zondag middag ff te gaan mits mijn oma niet overleid in die tijd aangezien ze erg slecht ligt momenteel
Mwa, al een paar. Maar het duurt ongeveer 5 maand voordat alles voorbij is gekomen. Dan krijg je alleen maar herhalingen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En ook minder herhalingen geloof ik, of kijk ik te weinig?
Slaap lekker!quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar ik ga echt pitten anders kom ik strx mijn bed niet meer uit
Matig. Veel sterkte toegewenst.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zit er aan te denken zondag middag ff te gaan mits mijn oma niet overleid in die tijd aangezien ze erg slecht ligt momenteel
Maakt niet uit, laat het nog wel weten tegen die tijd hoe het is afgelopen met dat appartementjequote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ben ik wel in omgeving Utrecht, maar helaas niet beschikbaarHoop op betere tijden voor je oma.
Hmmm, goed idee wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Maar ik ga echt pitten anders kom ik strx mijn bed niet meer uit
Thnxquote:Op woensdag 7 september 2011 00:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Matig. Veel sterkte toegewenst.
Deepthroat dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Toen ik druif 7 erin stopte, schoot er een druif m'n keel in. Bijna gestikt in een druif.
Sorryquote:Op woensdag 7 september 2011 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Toen ik druif 7 erin stopte, schoot er een druif m'n keel in. Bijna gestikt in een druif.
Bijna R.I.P. Chloro.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:45 schreef Chloroform het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |