Daar red je het dus niet mee. Dan maar met een Blackbird.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Een F-16 kan 2000km per uur vliegen. Iets meer dan 5 minuten dus.
Dan maar hopen dat het goed blijftquote:Op woensdag 7 september 2011 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dannn kan ik ook als het goed is, nog steeds
Slaap zachtquote:Op woensdag 7 september 2011 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beter regen dan een hele zomer droge wegen.
En met deze zin ga ik er nu echt vandoor, toedels, nachtbaggerse alles dit dat kusjes.
Ik heb 3 miljoen euro, maar als dat 3,1 miljoen kost, dan kan ik het niet betalen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je dat vraagt kan je het niet betalen.
Oké oké oké, ik snap 'm.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, omdatappel.
En omdat andere redenen dit dat.
neuken?quote:
NOH WAT EEN TOEVAL DIE LUISTER IK NU VAN THE BEATLES WIJ ZIJN VOORBESTEMD BOBOquote:Op woensdag 7 september 2011 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar red je het dus niet mee. Dan maar met een Blackbird.
Oké.quote:
Nee, ik had het over het vliegtuig. Helaas, volgende keer beter.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
NOH WAT EEN TOEVAL DIE LUISTER IK NU VAN THE BEATLES WIJ ZIJN VOORBESTEMD BOBO
quote:
HTC Desire Z. Hoezo?quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, welke telefoon hebben jullie?
Hè, jammer.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee, ik had het over het vliegtuig. Helaas, volgende keer beter.
Die ene waar iedereen op haat.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
Heb jij ook problemen met je HTC? Dat het ding echt keitraag wordt na verloop van tijd?quote:
'Nee, mijn telefoon is beter'quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
quote:
BB? iPhone?quote:
Nu nog het handje groenquote:Op woensdag 7 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
Even dit posten voor ik ga slapen.
[ afbeelding ]
Als het handje nou groen was, was ie perfect geweestquote:Op woensdag 7 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Neem een HTC of iPhone.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Chloroform het volgende:
Ja, nou, ik moet dus een nieuwe telefoon.
quote:
GMTAquote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het handje nou groen was, was ie perfect geweest
Awh!quote:Op woensdag 7 september 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is dus duidelijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het handje nou groen was, was ie perfect geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |