Gewoon de tips van Midas opvolgen...zouden er meer moeten doen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:25 schreef Kings het volgende:
Ah fijn, mijn schuldgevoel dat ik dit programma kijk ipv te sporten is verdwenen...
Waarom niet? Anatomieonderwijs is het belangrijkste gebruiksdoel voor lichamen die UMC's ontvangen. En het is niet voor eeuwig, meeste preparaten gaan een jaar of 5, misschien 10 mee. Daarna worden ze vernietigd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor mij ook niet...en volgens mij niet waar je voor tekent als je je lichaam aanbiedt voor de wetenschap...voor altijd je been in een koelcel....
Dat is toch wetenschapquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor mij ook niet...en volgens mij niet waar je voor tekent als je je lichaam aanbiedt voor de wetenschap...voor altijd je been in een koelcel....
Die hele beurs was toch vol FOK!kersquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
wel een leuk gesprek tussen Filemon en een toch wel redelijk bekende fokker
ik ben er buiten mezelf maar 2 tegengekomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die hele beurs was toch vol FOK!kers
Kon ik me ook niet meer herinneren, ik wist alleen van Ruud de Wild.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:18 schreef Piles het volgende:
Toch apart dit. Wist niet dat Filemon erbij was eigenlijk
quote:» Er is al 181 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Holleeder gaat trouwens reclame maken als model voor een horliogemerk. Serieusquote:
Bizar dat die vent zoveel aandacht krijgt. Snap dat ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Holleeder gaat trouwens reclame maken als model voor een horliogemerk. Serieus
Precies. Waarom The Police eronder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |