Ik heb het gewoon inet af kunnen kijken. Zoooo ontzettend beschamend dat het was.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:41 schreef Mikkie het volgende:
Het is prachtige tv, kan ik jullie vertellen. Lang geleden dat ik zulke geniale pulptv heb gezien. Kijk ook even De Villa, als je dan toch bezig bent
Ik ga straks Hawaii Five-O kijken, gisteravond de eerste aflevering gezien.
"Je ne parle pas Francais"quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
JE NE PARLE PAS FRANÇAIS!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat het probleem schuilt in het feit dat je de cedille niet gebruiktquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Je ne parle pas Francais"
"Vous le vous repete lentement si'll vous plait"
"Je ne comprends pas"
Dat, minstens 3 keer per stuk
Dat horen ze toch niet, die kutkronkeltjes.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem schuilt in het feit dat je de cedille niet gebruiktDan snappen ze het natuurlijk niet
Ik impliceerde alleen dat je een kutje had in plaats van een pikkie, sorry hoorquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:26 schreef Swine het volgende:
Heeft DK nog een update voor ons? Ben benieuwd hoe het gaat met Laysa
@ Laysa en DK veel sterkte de komende tijdquote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De wereld zou er een stuk beter uitzien als elke man de dag kon beginnen met een stel lekkere tieten tegen zn hoofd aan.
+1quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef IrishBastard het volgende:
'Beterschap' LaysaGoed om te horen dat de operatie goed ging, balen dat je veel pijn hebt
Goede post manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ray William Johnson
Please go to Google Maps and search this address: 1760 Northeast 66th Street, Miami, FL --Make sure it's on 'street view'. You're welcome!
Heeft je relatie nog een beetje een hartslag?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef Rituals het volgende:
Ik heb ineens ontzettend veel zin om te dansen en uit te gaan! Lig alleen al in bed. Morgen vroeg opstaan.
Hartslag? Als er maar een gat in zit tochquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft je relatie nog een beetje een hartslag?
De minimale eisen waren toch een hartslag en een gat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hartslag? Als er maar een gat in zit toch![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft je relatie nog een beetje een hartslag?
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja. Jullie hebben er allemaal niet zo'n vertrouwen in geloof ik hè
.
Ik heb nog niet eens geslapen en ben nog redelijk fris eigenlijk. Vanavond maar weer een zooi slaapmedicatie om een ritme te forceren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heerlijk dat werk ritme. Heb nu "uitgeslapen" tot half 9 en lig nu klaar wakker in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |