3 jaarquote:
Dat wel jaquote:
Geef jij onze succes- en sterktewensen maar door danquote:Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat leest ze pas als ze weer terug thuis is.
Dan wordt je voorlopig niet mijn onderbuurvrouwquote:Op donderdag 8 september 2011 22:31 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ben een half jaar geleden verhuisdHoop over een jaar of 2 toch wel een fatsoenlijke kamer te krijgen.. Destijds dacht ik dat als ik deze kamer nam, dat mijn inschrijftijd doorging. Wist ik veel
Maar ik hoop dat door de komst van de Sperwerstraat (ook zelfstandige kamers) ik even snel een plaatsen omhoog schiet en misschien wel geluk heb
Voor een prijs.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan wordt je voorlopig niet mijn onderbuurvrouwmaar op welgelegen moet je toch wel binnen de 1e 80 komen
Veel mensen willen hier niet wonen... Geheel onterecht trouwens!
Ik won laatst de ijsprijs. Die mag jequote:
Volgens D_K heel veelquote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik won laatst de ijsprijs. Die mag je
En wat is er dan mis met Welgelegen?
Kamers, huur, locatie, wat is er wel goed eigenlijk?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik won laatst de ijsprijs. Die mag je
En wat is er dan mis met Welgelegen?
Wel goed: De ruimte, de omgeving, de huur en de locatie ?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kamers, huur, locatie, wat is er wel goed eigenlijk?
Dan nog liever tijdelijk wonen in Malvert.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel goed: De ruimte, de omgeving, de huur en de locatie ?
Heseveld is veul beterquote:Op donderdag 8 september 2011 22:43 schreef BGTes het volgende:
Ach ik woon in Hatert, kan niet echt achteruit gaan denk ik
Dat ligt er ook aan waar.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:43 schreef BGTes het volgende:
Ach ik woon in Hatert, kan niet echt achteruit gaan denk ik
Eigenlijk alleen struiken(aan de achterkant zat een bos (je))quote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cali hebben ze zoveel bomen bij jullie gekapt vanwege die gluurder?
Ah! ben ik even blij dat ik op de 3e woonquote:Op donderdag 8 september 2011 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja vriendinnetje van me woont daar en die had op facebook een foto geplaatst van dr nieuwe uitzicht
Ja oke... Maar alsnog lijkt het me niet prettig als er een rukker voor je raam staat!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja zij heeft nog nooit last er van gehad..
Maar goed, slapen
Moet je weer onder het mes?quote:Op vrijdag 9 september 2011 06:55 schreef Laysa het volgende:
Dank jullie wel allemaal![]()
Heb van 11 tot 5 als een roosje geslapen....ben nu al 2 uur wakker.
Spanned!
Dat vind ik....en dat vind het verplegend personeel ook, maar ze zetten de opiaten alvast klaar voor me en ze verwachten me stoned terug
De 4.0 versie komt uit van mijquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet je weer onder het mes?![]()
Ik heb het allemaal niet gevolgd hier, dus ik weet niet waarvoor, maar ik wens je heel veel
sterkte lay's !!!!![]()
en DK ook uiteraard !!!!
NEE...quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Ook de Telegraaf deelt in de misère:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Ook de Telegraaf deelt in de misère:
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik ook op de todo list gezetquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:28 schreef swarmahoer het volgende:
holland in de hood maar eens aan het bekijken, nu al geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |