en de rest van nederland!quote:
dat heb ik idd ookquote:
Hij was toch echt goed te voelen... onze boekenkast trilde best hard!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
Hier op Proosdij niets gevoeld terwijl de dames op de bank heel moeilijk keken
Ik hoorde het alleenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij was toch echt goed te voelen... onze boekenkast trilde best hard!
Het epicentrum lag in Amersfoort en het was 4.5 op de schaal van Richter.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef swarmahoer het volgende:
wat zei twitter dan? was t alleen gelderland of?
Al bezigquote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef swarmahoer het volgende:
iemand nog voornemens om bier te gaan drinken zodalijk?
* BGTes drinkt uit groot glasquote:
Same here. Maar ga niet meer de deur uit denk ikquote:
Wat voor centrum?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Episch centrum blijkbaar bij boxmeer, das iets dichterbij
ik ook nietquote:Op donderdag 8 september 2011 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niets van de aardbeving gevoeld!
Nee was boulderenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Was je niet thuis? Ik voelde het hier heel duidelijk.
College van vanmorgen:quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Schudden als een epilepsie aanval.
quote:'Niet alles wat trekt, schokt of wegvalt is een epileptische aanval'
Het niveau van de catering in het Radboud UMC is in ieder geval significant hoger dan die van de VUmcquote:
retweet bij elke scheet jwtquote:Op donderdag 8 september 2011 22:25 schreef Swine het volgende:
Heel veel succes Laysa! Houdt DK ons morgen enigzins op de hoogte?
Heel veel succes morgen Laysa!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het niveau van de catering in het Radboud UMC is in ieder geval significant hoger dan die van de VUmc
Wat is je inschrijftijd?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:26 schreef BGTes het volgende:
On another note: vandaag gereageerd op een kamer in de Proosdij en in Welgelegen. Zou ik nu hoger dan de 80e plaats komen?
Heel veel succes morgen, Laysa![]()
Ben een half jaar geleden verhuisdquote:
3 jaarquote:
Dat wel jaquote:
Geef jij onze succes- en sterktewensen maar door danquote:Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat leest ze pas als ze weer terug thuis is.
Dan wordt je voorlopig niet mijn onderbuurvrouwquote:Op donderdag 8 september 2011 22:31 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ben een half jaar geleden verhuisdHoop over een jaar of 2 toch wel een fatsoenlijke kamer te krijgen.. Destijds dacht ik dat als ik deze kamer nam, dat mijn inschrijftijd doorging. Wist ik veel
Maar ik hoop dat door de komst van de Sperwerstraat (ook zelfstandige kamers) ik even snel een plaatsen omhoog schiet en misschien wel geluk heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |