Ik vroeger toen ik een klein GizartFRLtje was ook.quote:
Daarom heet het ook assistentequote:Op donderdag 8 september 2011 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee want een man heeft geen tieten.
Ik ookquote:
Niet vandaan moet halen, maar tieten in je gezicht is nooit een minpunt in je dag.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:52 schreef Nuchterheid het volgende:
Beetje sneu als je daar je opwinding vandaan moet halen.
De wereld zou er een stuk beter uitzien als elke man de dag kon beginnen met een stel lekkere tieten tegen zn hoofd aan.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet vandaan moet halen, maar tieten in je gezicht is nooit een minpunt in je dag.
Dit dus. Een goede lijfspreuk.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De wereld zou er een stuk beter uitzien als elke man de dag kon beginnen met een stel lekkere tieten tegen zn hoofd aan.
Je gaat ook nooit voor controle?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef D-Dave het volgende:
Ik heb nog nooit gaatjes gehad. misschien een reden om me tanden minder goed te poetsen?
Ook daarom ben je 1 van mn favo usersquote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
De wereld zou er een stuk beter uitzien als elke man de dag kon beginnen met een stel lekkere tieten tegen zn hoofd aan.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ook daarom ben je 1 van mn favo users
Onder dat kappersschort kun je gewoon lekker je gang gaan hoor... wat moet je anders doen? Praten?quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:06 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
worden jullie serieus geil van je kapster/tandartsassistente?
goed, mijn kapster is niet lelijk maar volgens mij is dat een eis bij de kappersschool
maar om dr nou geil van te worden.... nee
en als er een lul van bvb de tandarts tegen je aan schurkt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:49 schreef MissVanity het volgende:
Ik voel me juist ongemakkelijk als ik tieten in mijn gezicht heb...
Denk dat ik dat ook een beetje ongemakkelijk zou vindenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:11 schreef Loppe het volgende:
[..]
en als er een lul van bvb de tandarts tegen je aan schurkt?
Je hoeft toch niet geil te zijn als je je ergens door ontspant....quote:Op vrijdag 9 september 2011 03:06 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
worden jullie serieus geil van je kapster/tandartsassistente?
goed, mijn kapster is niet lelijk maar volgens mij is dat een eis bij de kappersschool
maar om dr nou geil van te worden.... nee
Waarom dan wel niet? En dat je heteroseksueel bent is geen argument.quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef Karina het volgende:
Nee, geen herkenning, ik geil niet op tieten.
Waarom neem je hier uberhaupt aan dat het ging op geilen op tieten? Heb je de OP wel gelezen?quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef Karina het volgende:
Nee, geen herkenning, ik geil niet op tieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |