Dat een programma spraakmakend is betekend niet dat er veel naar gekeken wordtquote:
Nu al ordinair? Dit is nog maar het beginquote:Op woensdag 7 september 2011 09:35 schreef theyisghey het volgende:
Ik heb gekeken, was te ordinair voor woorden. Swaffellen op tv gaat echt te ver!!!
En dat is dan ook nog een gozer die ik ken ookquote:Op woensdag 7 september 2011 09:35 schreef theyisghey het volgende:
Ik heb gekeken, was te ordinair voor woorden. Swaffellen op tv gaat echt te ver!!!
Dit. Helaas ken ik te veel wijven die haar zus hadden kunnen zijn qua gedrag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
vreselijk wijf ja. Ontzettende onzekere arrogante aandachtshoer en dramaqueen.
Ik ben benieuwd, ik heb er nu vijf minuten op zitten. Ik zie spelfouten, hoor Eddy Zoey grammaticaal incorrecte zinnen uitspreken en heb al een penisch gezien. En elk meisje is een 'bitch'quote:Op woensdag 7 september 2011 11:40 schreef Ripley het volgende:
pff, ik houd van platte tv. Maar dit was voor mij too much. De chersootjes hebben tenminste nog iets sympathieks.
Ow, die zijn vaak precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 september 2011 12:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vraag me altijd of wat die ouders hierover denken..
Haha, lekker kijken hoe je dochter volgeblaft wordtquote:Op donderdag 8 september 2011 12:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ow, die zijn vaak precies hetzelfdeDie nodigen de hele familie uit om die aflevering te bekijken onder het genot van bier en bitterballen.
Zij is zonder twijfel de lelijkste vasn allemaal. Wat een programma. Na 5 min ben ik gestopt mt kijken.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef _Lily_ het volgende:
onaangename shock: Ik ging het kijken en toen zag ik plots die Adela in beeld vliegen.
Die ken ik nog van school vroeger en daar heb ik SLECHTE herinneringen aan.
En verder is ze zo te zien niks veranderd sinds haar 14e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |