Jij gaf toe dat je Javid's naam op je reet hebt laten branden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, grutjes, je mensenkennis.. treffend
En Oh Oh Cherso. Wat een dieptepuntquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat dit toch wel de Gouden Kooi overtreft qua triestheid
Nee Frikandel. Javid. Hij heeft de naam van z'n ex op z'n kont en de naam van z'n dooie maat op z'n andere konthelft.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Jij gaf toe dat je Javid's naam op je reet hebt laten branden.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Sloeber94 het volgende:
Ik ben helemaal geen los meisje.
GODVERDOMME ACHTERLIJKE KUTHOER WAAROM DOE JE DAN MEE MET EEN PROGRAMMA DAT GAAT OM NEUKEN EN ZUIPEN!
vreselijk wijf ja. Ontzettende onzekere arrogante aandachtshoer en dramaqueen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Die Nikita is echt nog de meest trieste eigenlijk
Die omschrijving kun je op al die snolletjes toepassen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef MissJ het volgende:
vreselijk wijf ja. Ontzettende onzekere arrogante aandachtshoer en dramaqueen.
Stiekem zou je dr een veeg willen gevenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Sloeber94 het volgende:
Ik ben helemaal geen los meisje.
GODVERDOMME ACHTERLIJKE KUTHOER WAAROM DOE JE DAN MEE MET EEN PROGRAMMA DAT GAAT OM NEUKEN EN ZUIPEN!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef Kloktijd het volgende:
Maar dit programma is dus elke week met andere mongolen?
Kun je nagaan hoeveel er daarvan zijn in Nederlandquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef Kloktijd het volgende:
Maar dit programma is dus elke week met andere mongolen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |