volgens mij zag je in de Engelse versie mensen uit verschillende lagen vd bevolking terwijl dit werkelijk allemaal ordinaire tokkies zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de Engelse versie altijd al redelijk stijlloos... het is gewoon knap dat ze dat in NL kunnen overtreffen
De previews zeggen van welquote:
wtf?quote:
Ik zag hetquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Ties02 het volgende:
wow Karina wij dachten hetzelfde bijna
Heeft Javid klasse en stijl?quote:
Elke week andere?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh oh cherso, maar dan elke week wat andere random tokkies
Niet alleen javidquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Die Javid is echt zwakbegaafd hoor
Dat zn beste maat zich te pletter heeft gereden (met xtc op ofzo) in een bocht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef Sloeber94 het volgende:
Waar had Javid het nou net over? Ik miste even wat hij nou zat te vertellen.
Nee, best triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Zelfs dit toch best wel zielige verhaal doet helemaal niks
Dat verklaart waarom je hem zo verdedigt... zeg hoe zit dat nou, een kratje bier bij de voordeur met Franske Bauer uit de stereo van je gepimpte fiat panda?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:01 schreef amaranta het volgende:
En zijn naam staat op mn andere konthelft.
Oh, grutjes, je mensenkennis.. treffendquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je hem zo verdedigt... zeg hoe zit dat nou, een kratje bier bij de voordeur met Franske Bauer uit de stereo van je gepimpte fiat panda?
Ok heel zeilug maar conclusie van het verhaal is dus, dat het gewoon zijn eigen schuld is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zn beste maat zich te pletter heeft gereden (met xtc op ofzo) in een bocht.
Worldwide zelfsquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef Szura het volgende:
Javid heeft wel wat bereikt in z'n leven man
Hij is trending topic op Twitter, doen jullie dat maar eens na he!
Jij gaf toe dat je Javid's naam op je reet hebt laten branden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, grutjes, je mensenkennis.. treffend
En Oh Oh Cherso. Wat een dieptepuntquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat dit toch wel de Gouden Kooi overtreft qua triestheid
Nee Frikandel. Javid. Hij heeft de naam van z'n ex op z'n kont en de naam van z'n dooie maat op z'n andere konthelft.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Jij gaf toe dat je Javid's naam op je reet hebt laten branden.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Sloeber94 het volgende:
Ik ben helemaal geen los meisje.
GODVERDOMME ACHTERLIJKE KUTHOER WAAROM DOE JE DAN MEE MET EEN PROGRAMMA DAT GAAT OM NEUKEN EN ZUIPEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |