volgende week blijkbaar...quote:
Mja, het was iig prima vermaak. Ben ook blij dat het losstaande afleveringen zijn. Dan hoef ik niet elke week te kijkenquote:
Dat een programma spraakmakend is betekend niet dat er veel naar gekeken wordtquote:
Nu al ordinair? Dit is nog maar het beginquote:Op woensdag 7 september 2011 09:35 schreef theyisghey het volgende:
Ik heb gekeken, was te ordinair voor woorden. Swaffellen op tv gaat echt te ver!!!
En dat is dan ook nog een gozer die ik ken ookquote:Op woensdag 7 september 2011 09:35 schreef theyisghey het volgende:
Ik heb gekeken, was te ordinair voor woorden. Swaffellen op tv gaat echt te ver!!!
Dit. Helaas ken ik te veel wijven die haar zus hadden kunnen zijn qua gedrag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
vreselijk wijf ja. Ontzettende onzekere arrogante aandachtshoer en dramaqueen.
Ik ben benieuwd, ik heb er nu vijf minuten op zitten. Ik zie spelfouten, hoor Eddy Zoey grammaticaal incorrecte zinnen uitspreken en heb al een penisch gezien. En elk meisje is een 'bitch'quote:Op woensdag 7 september 2011 11:40 schreef Ripley het volgende:
pff, ik houd van platte tv. Maar dit was voor mij too much. De chersootjes hebben tenminste nog iets sympathieks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |