Ow, die zijn vaak precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 september 2011 12:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vraag me altijd of wat die ouders hierover denken..
Haha, lekker kijken hoe je dochter volgeblaft wordtquote:Op donderdag 8 september 2011 12:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ow, die zijn vaak precies hetzelfdeDie nodigen de hele familie uit om die aflevering te bekijken onder het genot van bier en bitterballen.
Zij is zonder twijfel de lelijkste vasn allemaal. Wat een programma. Na 5 min ben ik gestopt mt kijken.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef _Lily_ het volgende:
onaangename shock: Ik ging het kijken en toen zag ik plots die Adela in beeld vliegen.
Die ken ik nog van school vroeger en daar heb ik SLECHTE herinneringen aan.
En verder is ze zo te zien niks veranderd sinds haar 14e
Alleen wat orale seks geloof ikquote:Op donderdag 8 september 2011 22:49 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Denk niet dat de vrouwen kijken voor de mooie mannen
Ga niet het hele topic doorlezen....maar wordt er nog geneukt ?
Dan blijven het hoerenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen wat orale seks geloof ik.
Volgens mij heeft ie nog nooit geneukt of het koste hem geldquote:Op donderdag 8 september 2011 23:06 schreef Caland het volgende:
'Ik ben natuurlijk geen dief van m'n eigen lul'
Ben je weer in de war met jezelf?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie nog nooit geneukt of het koste hem geld
Ja herken me wel in die jongen met Tatoosquote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je weer in de war met jezelf?
Ze is ondernemer.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:27 schreef Mikkie het volgende:
Wat een geniale tv-avond op RTL5 dit. Kom overal bij toeval voorbij...schitterend
Die Nikita... wat een omhooggevallen snol zeg
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is ondernemer.Ben benieuwd wat voor bedrijf ze leidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |