Ik denk dat ze bedoelen dat ze vaak van onder genomen wordt.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is ondernemer.Ben benieuwd wat voor bedrijf ze leidt.
Echt zo'n wijf dat veel complimentjes heeft gekregen van seksbeluste mannen die haar weleens wilden penetreren en deze complimentjes serieus heeft genomen.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:38 schreef DennisDeBengel het volgende:
Mja, vond het wel eens tijd dat iemand Nikita ging aanpakken
Ik nu ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:42 schreef PhalanX het volgende:
ik moet zeggen dat ik aan de binnenkant een beetje moet huilen bij het zien van deze eigengeilers die gezamelijk het iq van een emmer stront delen.
Als je het gedeelte onder de dertig jaar neemt, schat ik zo... minstens eenderde. Dit soort mensen zijn er véél meer dan je in eerste instantie denkt. Helaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 02:41 schreef Grunge. het volgende:
Als ik dit soort programma's kijk (overigens met plezier, hoor) vraag ik me toch weleens af of dit De Nederlander is. Zo ordinair, zo stijlloos. Zo kamper.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:45 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen dat ze vaak van onder genomen wordt.
Je vergeet even dat 60% van de samenleving laag is opgeleid. En dat houdt in, vmbo plus alles wat daaronder zit. (No offence ofzo, maar dat is gewoon in principe de 'standaard' Nederlander dus.) Maw, ik denk dat 1/3e een vrij lage schatting is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 06:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik nu ook.
Het lijkt net alsof je stukjes van jezelf voelt afsterven als je ernaar kijkt, en tóch blijf je met je ogen aan de beeldbuis vastgeplakt zitten als je zoiets ziet.
En die eeuwige haat onderling die steevast optreedt als je een groep minimaal redelijk uitziende meiden bij elkaar zet, hè.
[..]
Als je het gedeelte onder de dertig jaar neemt, schat ik zo... minstens eenderde. Dit soort mensen zijn er véél meer dan je in eerste instantie denkt. Helaas.
Net als Take Me Out; als je dat zag dacht je mogelijk ook 'wat een vreselijk oppervlakkige wijven achter die desks'. Maar als je er eens heel goed over nadacht, was een groot gedeelte niet eens héél uitzonderlijk.
Ben je nou serieus of loop je te trollen met deze reactie? Deze types hebben waarschijnlijk niet eens een VMBO diploma maar zijn van school afgetrapt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je vergeet even dat 60% van de samenleving laag is opgeleid. En dat houdt in, vmbo plus alles wat daaronder zit. (No offence ofzo, maar dat is gewoon in principe de 'standaard' Nederlander dus.) Maw, ik denk dat 1/3e een vrij lage schatting is.
aahaaa vandaar dat het hier uitgestorven isquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik het morgen kijk, zit nu naar voetballen te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |