Ooh, nee sorry danquote:Op woensdag 21 september 2011 16:43 schreef das_phantom het volgende:
Bedoelde meer voor kleding, afwasteiltje lijkt me dan iets te klein
Die van mij van de Ikea doet gewoon wat het moet doen (liggen).quote:Op woensdag 21 september 2011 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leenbakker dok je gelijk weer 60 euro. Waarom is die van Ikea kut?
Dan zou ik zo'n ronde of vierkante plastic mand nemen die ze laatst bij de top 100 hadden staanquote:Op woensdag 21 september 2011 16:43 schreef das_phantom het volgende:
Bedoelde meer voor kleding, afwasteiltje lijkt me dan iets te klein
Ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh gaaf! Hebben ze die bij de Action?
Niet te geloven! Normaal zijn die ¤12!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:04 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja.
http://www.action.nl/products/view/id/989/-p/favoritelistid/1
¤3.49
Ben je aan het trollen?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet te geloven! Normaal zijn die ¤12!
Vanaf 43?quote:
quote:
quote:MAGIC SPIKER MT.30-48
Hala hem zaterdag tijdens de meet wel daarquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij van de Ikea doet gewoon wat het moet doen (liggen).
Wat doe je ermee?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:04 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja.
http://www.action.nl/products/view/id/989/-p/favoritelistid/1
¤3.49
Wat denk je? Iedere winter ligt de stoep hier vol met ijs.quote:
Ze hebben wel van die poster-gum-dingetjes. Maar dan kan je beter dure poster strips van tesa kopen, want die gum dingetjes houden alleen van die hele dunne tijdschrift posters tegen de muur/deur aan en niet van die zwaardere dikkere posters. En ze laten vlekken achter.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef pgrferrari het volgende:
Weet iemand of ze iets handigs hebben om een poster aan een deur te hangen?
En dan bedoel ik geen plakband
Neem wel de grootste maat, ervaring van vorig jaar is dat de maat die je zou moeten passen te klein is.quote:
Welke maat heb jij dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Neem wel de grootste maat, ervaring van vorig jaar is dat de maat die je zou moeten passen te klein is.
XL is groot genoeg, althans voor mij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef _Joy_ het volgende:
Dag dames, even n vraagje over die behas van de action. Ik heb normaal gesproken 85 d of e, welke maat raden jullie aan? Xl of xxl?
Alvast bedankt, ook namens de dames, hihi
Ah dat stond niet op de afbeeldingquote:
o eerlijk? die heb ik toevallig van de week meegenomen, nadat er geklaagd werd dat de roze olive-shampoo niet voldeed. (nu moeten ze zich nog door 4 van die flessen heenworstelen, dus voor we aan die zwarte fles toezijn istie vast uit de collectiequote:Op donderdag 22 september 2011 08:03 schreef fotostarter het volgende:
Ga vanmiddag eens kijken weer. Zal wel weinig nieuws liggen, Niet leuk meer om elke week te gaan. Ligt steeds hetzelfde.
Ik vind die shampoo in die zwarte pompflessen echt ideaal
wat is dat _o-.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:23 schreef Kadooosh het volgende:
Zag gisteren opeens een nieuwe winkel die wel erug op de Action lijkt:
http://actieknaller.eu/
Ja die is echt fijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o eerlijk? die heb ik toevallig van de week meegenomen, nadat er geklaagd werd dat de roze olive-shampoo niet voldeed. (nu moeten ze zich nog door 4 van die flessen heenworstelen, dus voor we aan die zwarte fles toezijn istie vast uit de collectie)
en ik had van de week wel een heel pak restpootjes (ze hebben vast het magazijn opgeruimd en kwamen dit in een hoekje tegen ofzo)
Ja zo zijn er wel meer. In Dukenburg Nijmegen heb je ook zoiets. In beuningen heb je een Aktiemarkt, lijkt er ook veel op. Al vind ik Aktiemarkt leuker, omdat die wat meer technische dingen hebben. Geen echte hebbedingen zoals Action heeft.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk om zelf een kleurenschema te bedenken
Bestaat de Steengoed trouwens nog? Die zat bij ons vroeger naast de Action, was hetzelfde idee.
39, maar die exemplaren die daar voor geschikt zouden zijn passen dus niet goed zonder dat je je een breuk trekt aan dat rubber om ze om je schoenen heen te krijgen,quote:
ja dat werktquote:Op donderdag 22 september 2011 11:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Zojuist 3 euro gespendeerd aan 3 tennisballen, na tips in Donzen dekbed wassen !
Zal mij benieuwen of het werkt... 7 kg wasmachine is groot genoeg, daarna met tennisballen in de wasdroger.
Helpt het ook wanneer je de jas al een keer ZONDER die ballen hebt gewassen om de jas weer in vorm te krijgen??quote:Op donderdag 22 september 2011 12:29 schreef loecje het volgende:
[..]
ja dat werkt(ik had vroeger zo'n heerlijk warme donzen jas)
En als je geen droger hebt, werkt dat dan ook gewoon in de wasmachine??quote:Op donderdag 22 september 2011 12:45 schreef loecje het volgende:
ja. die ballen in combinatie met de droger schudden de veren weer los en luchtig.
werkte bij de jas ook wanneer de jas helemaal doorweekt was geweest van de regen.
Thanks, gaat goedkomen!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:55 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zou ff naar de droger van je ouders gaan, tijdsbesparing (tenzij je ouders aan de andere kant van het land wonen)
Relaties.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vraag me af wat jij allemaal lijmt
Let je wel even op als je met je bureaustoel bezig bent?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:01 schreef tomaat52 het volgende:
Voor ma en mezelf 2 keer wonder spikes.
Mezelf: Lijmpistool en 2 pakken lijm.
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Let je wel even op als je met je bureaustoel bezig bent?
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:41 schreef trovey het volgende:
Ben trouwens wel even langs de Action geweest maar ze hadden niet datgene wat ik moest hebben, namelijk van de plastic houders waarop je een wonderdoekjekussentje tegenaan kunt "plakken"...die dingen zijn ideaal als je wat problemen met de handjes hebt (lees gewrichten)en grotere oppervlaktes zoals deuren enz. moet schoonmaken en ik wilde er nog eentje meenemen voor een kennis.....op
,toen heb ik maar een flesje Pepsi Max meegenomen.
Wat ik zeg.quote:
Juist wel...blijkbaar zijn ze bij de Action toch slimmer dan de gemiddelde FOK!er hier in dit topic.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:08 schreef Mercer het volgende:
In de winkel snapten ze zeker ook niet wat je bedoelde Trovey?
Heb je er een foto van? Ben wel heel benieuwd wat je bedoelt...quote:Op donderdag 22 september 2011 17:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Juist wel...blijkbaar zijn ze bij de Action toch slimmer dan de gemiddelde FOK!er hier in dit topic.![]()
![]()
Ik ook, ben altijd op zoek naar hulpmiddeltjes ivm gewrichtsklachten etcquote:Op donderdag 22 september 2011 17:53 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb je er een foto van? Ben wel heel benieuwd wat je bedoelt...
Same herequote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook, ben altijd op zoek naar hulpmiddeltjes ivm gewrichtsklachten etc
Ga je zo mee op je bek.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:16 schreef mazaru het volgende:
Ik zag bij Blokker speciale pantoffels liggen. Daar kun je de grond mee schoonmaken. Misschien wel makkelijk als het vasthouden van een grondwisser wat moeilijker is.
http://www.blokker.nl/web(...)300&productId=109251
[ afbeelding ]
Cupcake kerstballen?! Kan je daar misschien een foto van maken of ze omschrijven? Dan ga ik morgen na mijn werk op zoek!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis een beetje vroeg maar ik heb onwijs leuke roze cupcake kerstballen gekocht.
Dat werkt heel goed bij dons. Bij mijn donzen skijack werd zelfs een zakje met een tennisbal erin geleverd!quote:Op donderdag 22 september 2011 11:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Zojuist 3 euro gespendeerd aan 3 tennisballen, na tips in Donzen dekbed wassen !
Zal mij benieuwen of het werkt... 7 kg wasmachine is groot genoeg, daarna met tennisballen in de wasdroger.
Haai Pippi Langkous!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:16 schreef mazaru het volgende:
Ik zag bij Blokker speciale pantoffels liggen. Daar kun je de grond mee schoonmaken. Misschien wel makkelijk als het vasthouden van een grondwisser wat moeilijker is.
http://www.blokker.nl/web(...)300&productId=109251
[ afbeelding ]
jaa die zijn echt adorablequote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tis een beetje vroeg maar ik heb onwijs leuke roze cupcake kerstballen gekocht.
nee dat werkt niet met een wasmachine. combi water met dons is 1 bol dons.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En als je geen droger hebt, werkt dat dan ook gewoon in de wasmachine??
(anders ga ik wel naar de droger van mn ouders)
Ik snapte je omschrijving ook al niet, maar dit setje heb ik zelf ook liggen. Gebruik em alleen nooit.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ding bedoel ik dus, krijg je 3 pads bij, een gele of groene voor algemeen werk, een blauwe voor gladde oppervlaktes als glas en dit exemplaar(schijnt voor stof afnemen te zijn).....ik gebruik eigenlijk alle 3 pads door elkaar heen.![]()
Die sloffen zijn leuk voor een tussendoorklusje maar ik moet er dan 10 klaar hebben liggen als ik serieus aan het werk ga in huis want uitwringen lukt hier niet meer zo goed met de handjes.
Waarom is die vrachtwagen bovenin bezig met kantelen?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:23 schreef Kadooosh het volgende:
Zag gisteren opeens een nieuwe winkel die wel erug op de Action lijkt:
http://actieknaller.eu/
quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom is die vrachtwagen bovenin bezig met kantelen?
dat is die knaller!quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijn deze alleen voor droog of ook voor nat? Voor stoffen werkt een Swiffertje voor mij prima omdat die ook een handvat heeft, maar voor bijvoorbeeld de badkamer zie ik hier wel de toegevoegde waarde van.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ding bedoel ik dus, krijg je 3 pads bij, een gele of groene voor algemeen werk, een blauwe voor gladde oppervlaktes als glas en dit exemplaar(schijnt voor stof afnemen te zijn).....ik gebruik eigenlijk alle 3 pads door elkaar heen.![]()
Die sloffen zijn leuk voor een tussendoorklusje maar ik moet er dan 10 klaar hebben liggen als ik serieus aan het werk ga in huis want uitwringen lukt hier niet meer zo goed met de handjes.
Inderdaad. zeer slechte shopquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wil graag dagelijks de aanbiedingen per e-mai ontvangen!quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil graag dagelijks de aanbiedingen per e-mai ontvangen!
Waarom niet? Verbazend komt op hetzelfde neer als verbazingwekkend of ongelooflijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
'verbazend voordelig' lijkt me ook niet correct Nederlands trouwens.
Het staat zo raarquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom niet? Verbazend komt op hetzelfde neer als verbazingwekkend of ongelooflijk.
Die "langharige"op de foto schijnt voor afstoffen te zijn maar ik gebruik het ding gewoon voor nat werk, werkt prima net als de andere pads.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:44 schreef Lips het volgende:
[..]
Zijn deze alleen voor droog of ook voor nat? Voor stoffen werkt een Swiffertje voor mij prima omdat die ook een handvat heeft, maar voor bijvoorbeeld de badkamer zie ik hier wel de toegevoegde waarde van.
Toch maar eens gaan kijken of ze die nog hebben dan!quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Die "langharige"op de foto schijnt voor afstoffen te zijn maar ik gebruik het ding gewoon voor nat werk, werkt prima net als de andere pads.
Hier dus niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan kijken of ze die nog hebben dan!
Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef Cyan het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:58 schreef Copycat het volgende:
Ik had stiekem wel een 'verassend' verwacht.
Ik kan ze niet vindenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:23 schreef Lips het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan kijken of ze die nog hebben dan!
Ik denk dat ik ook in September al ballen ga kopenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef Lastpost het volgende:
Die cupcake kerst 'ballen' ... die moet ik hebben voor de boom die nog gekocht moet worden.
iemand al in Eindhoven wezen kijken? Want daar ga ik heen.quote:
Ja ik ben blij dat jij dat voor ons gedaan hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef pgrferrari het volgende:
ff Googelen is moeilijk he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze net gekochtquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef pgrferrari het volgende:
ff Googelen is moeilijk he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |