Door de tennisballen in de droger komen de veertjes weer los van elkaar. Anders blijven ze aan elkaar geklonterd zitten.
Ik was natuurlijk al aan het expirimenteren gegaan voor ik bedacht dat ik het hier ook kon vragen ipv zelf uit te vinden.
Het fijnwas programma met Woolite (machine) wasmiddel maakt 't niet echt helemaal schoon (maar wel al een stuk beter als het was.. dekbed is 12 jaar oid in gebruik geweest, dus wel toe aan een wasbeurtje). Oplossing daarvoor zou nog kunnen zijn om 'm nog een keer te wassen.
Toen in de droger.. heb 'm op kreukherstellend gezet (strijkdroog) en gereduceerde temperatuur. Normaal gesproken komt er best warme lucht vanaf, nu koude dus dat zal wel goed zijn.
Af en toe de tennisballen er weer tussen stoppen en gaan
Na een half uur voelde hij nog best klam aan, maar omdat ik naar beneden wilde heb ik 'm uitgehangen over de leuning.
Viel me op dat hij vrijwel direct droger aanvoelde nadat ie uit elkaar gevouwen was
![]()
Veertjes zitten ook mooi los, dus dat is goed
Nu nog een simpele oplossing bedenken voor het probleem dat alle veertjes in 2 hoeken zitten ipv gelijkmatig verdeeld..
![]()
(de doorgestikte naadjes zijn niet 'sluitend'; veertjes kunnen makklijk van het ene naar het andere vierkant 'overlopen')
tips om het proces te verbeteren, graag!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.