Ik checkte de mijne en ik ben echt een vrouwquote:
Uiteraard! Maar ja met goed zaad alleen kom je er toch niet? Dat was meer mijn punt..quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lees je weleens dingen voor je er een mening over vormt?
En, heb je sterk zaad?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik checkte de mijne en ik ben echt een vrouw
Ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik checkte de mijne en ik ben echt een vrouw
Misschien moet je de rest van het artikel ook eens lezen dan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar ja met goed zaad alleen kom je er toch niet? Dat was meer mijn punt..
...Dat je je ringvinger checkte of dat je een vrouw bent?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook, contrary to popular belief
.
Le-zenquote:
Mjah, jij bent van buiten en vrouw en van binnen een vent waren we het al over eens he. Soort wolf in schaapsklerenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook, contrary to popular belief
.
Dat tweedequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Dat je je ringvinger checkte of dat je een vrouw bent?
Een wolf in schaapskleren, I like itquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, jij bent van buiten en vrouw en van binnen een vent waren we het al over eens he. Soort wolf in schaapskleren
Dat was het enige wat interressant is..quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien moet je de rest van het artikel ook eens lezen dan.
Dat je niet fatsoenlijk kunt lopen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
Wat zegt het over je als je grote teen niet je langste teen is.
Geen idee. De mijne is sowieso verreweg het grootstequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
Dat je vaak puntschoenen draagt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat je vaak puntschoenen draagt.
Eh... Geen idee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
jij irriteert je ook hequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien moet je de rest van het artikel ook eens lezen dan.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij irriteert ergert je ook hehaha
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. De mijne is sowieso verreweg het grootste
Een teenmeet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
. We moeten ze een keer vergelijken dan
.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
. We moeten ze een keer vergelijken dan
.
Mits goed verzorgd niks mis meequote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik las tentmeet
ik vind tenen altijd zo vies blegh
Dan moet je ze eens wassenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik las tentmeet
ik vind tenen altijd zo vies blegh
ik vind voeten gewoon helemaal nietsquote:
Geweldigquote:
Daft Punkquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:07 schreef MissMSX het volgende:
Mozes kriebel wat is die soundtrack van Tron toch geil!
Hehheh ja, da's altijd jammer. Maar vrijheid is wel wat waardquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geweldig. Alleen financieel gezien minder aantrekkelijk
.
[..]
Daft Punk.
BACK TO TEHH FUTURRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEE!!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
het is trouwens bijna 2015 en ik zie nog geen hooverboards
wat?quote:
Vriendin van mij werkt nu bij de prenatal in het stadje waar wij vroeger op de middelbare school zaten. Dus zij is nu ineens erg op de hoogte van zwangere oud klasgenootjes. Wel grappig om te zien/horen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:04 schreef Tegan het volgende:
Omg. Natgeregend. Maar ik zag een oudklasgenootje de Etos uit lopen met een beginnend buikje en een 'zwagerschapsbox'
![]()
.
Dat komt door z'n krullen. Die heeft Rhu niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:49 schreef Tegan het volgende:
Nee, dan begin je op KT te lijken. Daar willen ze ook niet aanbellen.
nee hoor want er is ook een meneer geweest voor de meterstand en die kon wel gewoon aanbellenquote:
Komt daar iemand voor bij jou? Volgens mij moet ik dat zelf doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor want er is ook een meneer geweest voor de meterstand en die kon wel gewoon aanbellen
Je was net naakt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Gister stond er een meneer aan de deur voor de meterstanden. Fijn dat m'n nicht dat ook even heeft doorgegeven dat ie kwam.
Hoe minder mensen er bij me aanbellen hoe beter idd....ben wel verbaast dat jij dat wist.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:49 schreef Tegan het volgende:
Nee, dan begin je op KT te lijken. Daar willen ze ook niet aanbellen.
O ik ben dus niet de enige die dat doetquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
Oh, misschien was dat die diegene wel die vandaag aanbelde maar ik niet opendeed omdat ik niet genoeg kleren aanhad.
Ik doe ook niet open als het me niet uitkomt of als ik geen zin heb hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik ben dus niet de enige die dat doet
Die lui komen altijd onaangekondigd, dus dat had ze niet kunnen wetenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Gister stond er een meneer aan de deur voor de meterstanden. Fijn dat m'n nicht dat ook even heeft doorgegeven dat ie kwam.
Deceptie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
Oh, misschien was dat die diegene wel die vandaag aanbelde maar ik niet opendeed omdat ik niet genoeg kleren aanhad.
O, in Overvecht was er een brief gekomen met een waarschuwing dat er iemand aan de deur kon staan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die lui komen altijd onaangekondigd, dus dat had ze niet kunnen weten
En als je nou zou weten dat ik het ben?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
Ik open geen brieven waar hun naam op staat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef Tegan het volgende:
Als jij daar woont dan had jij die brief toch als eerste gezien?
Intimi bellen wel naar mijn telefoonnummer als ik niet opendoequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je nou zou weten dat ik het ben?
Mag ik mijn conclusies trekken uit het feit dat ik je telefoonnummer niet heb?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:37 schreef Tegan het volgende:
Intimi bellen wel naar mijn telefoonnummer als ik niet opendoe.
Ik weet al niet eens meer welke hij eerst had.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef Kuukske het volgende:
OMG AIRWIN. JE USER ICON!
Wat ben je onherkenbaar. Ik wilde alweer iets roepen over kutnewbies..
Die icon had hij wel vaker hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef Kuukske het volgende:
OMG AIRWIN. JE USER ICON!
Wat ben je onherkenbaar. Ik wilde alweer iets roepen over kutnewbies..
Dat zwartwitte ding.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer welke hij eerst had.
Dat was zeker in de tijd dat ik er even tussenuit was?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik mijn conclusies trekken uit het feit dat ik je telefoonnummer niet heb?
Ik ken alleen de new Kuukske, dus ik ga voor 'ja'.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was zeker in de tijd dat ik er even tussenuit was?
Ah... Mag ik je telefoonnummer?quote:
... Ik kan het niet uitleggen.quote:
Uit het oog, uit het hart.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet al niet eens meer welke hij eerst had.
Oja, zwartwit. Zie je wel!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit het oog, uit het hart.
[ afbeelding ]
Oja die van Thom Yorke. Zeg DAT danquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit het oog, uit het hart.
[ afbeelding ]
Jajaja, waar blijft 'ie dan?quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
Radiohead is stom
wat zal ik gaan maken op naailes vanavond?
een jurk of een jurk...
maar wat voor jurk...
hmmm
Welnee. Eén van mijn favoriete bands nota bene.quote:
Jij moet ook niet zelf nadenken. Jij moet gewoon doen wat ik zeg. Dat is zoveel beter voor je.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef Tegan het volgende:
Het mag wel, maar of het gebeurt weet ik nog niet.
Dan Miss?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee. Eén van mijn favoriete bands nota bene.
hmm ik dacht meer iets aan wat ik kon dragen naar mijn werkquote:
Yup, die haat 't, met name de stem van Thom Yorke.quote:
Het was de enige 'draagbare' toen ik op 'Victorian dress' Googledequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ik dacht meer iets aan wat ik kon dragen naar mijn werk
maar hij is wel tof
mooie kleur ook
The world makes sense again.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, die haat 't, met name de stem van Thom Yorke.
Kun je weer opgelucht ademhalen.quote:
Voor jou altijd.quote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, die haat 't, met name de stem van Thom Yorke.
Ik had die 'Litpho, kom maar binnen.' gewoon toe moeten voegen aan die post. En ik twijfelde nog wel.quote:
Er heeft ooit een Radiohead fan een halve week PM's achter me aan gestuurd omdat ik van een volslagen willekeurig nummer van Amnesiac had gezegd dat het mijn favoriet was. En hij moest en zou weten waarom.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had die 'Litpho, kom maar binnen.' gewoon toe moeten voegen aan die post. En ik twijfelde nog wel.
Veel sinaasappels eten is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, loop al meer dan een week met keelpijn. Denk bij mezelf:"voelt wel een beetje raar aan eigenlijk, niet als normale keelpijn.". Kijk ik met een zaklampje en een spiegel eens een beetje in mijn mond, zit er een joekel van een aft.Niet zo'n klein puntje maar echt het type krater
.
Om de een of andere reden genezen die krengen bij mij ook nog eens nauwelijks, kan er rustig nog 2 weken mee lopen zo leert de ervaring
Waarom is dat je favoriet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er heeft ooit een Radiohead fan een halve week PM's achter me aan gestuurd omdat ik van een volslagen willekeurig nummer van Amnesiac had gezegd dat het mijn favoriet was. En hij moest en zou weten waarom.
De titel klonk wel okay. Ik heb het daarna een keertje geluisterd, en het is niet het slechtste wat ze ooit hebben opgenomenquote:
Was 't Annie?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef Litpho het volgende:
Er heeft ooit een Radiohead fan een halve week PM's achter me aan gestuurd omdat ik van een volslagen willekeurig nummer van Amnesiac had gezegd dat het mijn favoriet was. En hij moest en zou weten waarom.
Ahhh.. Waarooom?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
De titel klonk wel okay. Ik heb het daarna een keertje geluisterd, en het is niet het slechtste wat ze ooit hebben opgenomen.
Hunting Bears. En nee, het was niet Anniequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was 't Annie?Welk nummer was 't trouwens?
Dat zou je de band moeten vragen. Maar ze kunnen niet allemaal het slechtste zijnquote:
Voor de vitamine c?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veel sinaasappels eten is mijn ervaring.
Ja, volgens mij helpt dat onwijs.quote:
Die spoelt wel weg als ik buienradar zo zie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef CherryLips het volgende:
En er zit een of andere gemuteerde reuzenspin tegen het raam
En dan denk je dat er een eind aan de wolken komt, maar dat is dan het eind van het bereik van de radarquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik duik vroeg onder de dekens
[ afbeelding ]
Dan was dat ondertussen al wel gebeurdquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die spoelt wel weg als ik buienradar zo zie.
Dat geeft iig wel verlichting van de pijn, eventjes danquote:
Al tien jaar.quote:
Ze hebben hun trouwbelofte hernieuwd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik dacht recentelijk door die pic en dat ik dat had gemist!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
Ah, ik wist al dat ik bij jou moest zijn voor Ice&Coco nieuws.
En drachtig toch?quote:
Ik wilde met haar trouwen en haar drachtig maken dus helemaal niet leukquote:
Renewal of their vowsquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze hebben hun trouwbelofte hernieuwd.
Met dat motief?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
ha het word deze (zonder de sjaal)
[ afbeelding ]
I loooooove Ice-T en cocoquote:
quote:
neequote:
ken je dat programma dat hij een aantal jaar terug deed met rappende kinderen?quote:
Bloemen vind ik leuker!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
nee
ik zit te twijfelen of ik nieuwe stof ga halen of anders heb ik een zwart wit met bloemen stofje
zoiets maar dan net niet natuurlijk
[ afbeelding ]
owja en zonder kindquote:
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
owja en zonder kind
dat dat ook even duidelijk mag zijn
O oké. Ik wilde hem vanmiddag wel even ophalen maar het regende een beetjequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
ja maar je bent ook gewoon lastig CL!
ow ik zag je post in het H&M topic en volgens mij blijven dingen een maand bij het kiala punt
iig de telefoon van mijn lief had ie een maand laten liggen en toen zeiden ze dat
Ik heb gewoon 6 kilometer door weer en wind naar huis gefietst vandaag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef CherryLips het volgende:
O oké. Ik wilde hem vanmiddag wel even ophalen maar het regende een beetje
Ja maar jij bent gek.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 6 kilometer door weer en wind naar huis gefietst vandaag.
Op MissMSX ja.quote:
Aaaaaaaaaaawquote:
Wat wil je?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Oooo ik wil weer iets heel moeilijks bij de bank maar de website snapt me nietKan ik weer bellen. Crisis.
Waarom in godsnaam?!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 6 kilometer door weer en wind naar huis gefietst vandaag.
Mja, voor een tweede betaalrekening is iig bij de Rabobank een duurder pakket dan standaard nodigquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:12 schreef CherryLips het volgende:
ugh stomme ABN
Ik moet een aparte zakelijke rekening openen, maar m'n accountant zei dat ik beter m'n huidige rekening zakelijk kon gebruiken want dat scheelde gezeik met veranderen van rekeningnummers bij alle bedrijven en instanties. Dus ik wil een tweede betaalrekening openen voor privé, maar dan vervalt m'n bestaande pakket. Alsof het onmogelijk is om twee betaalrekeningen te hebben.
Omdat het heerlijk is na een lange dag werken. En vooral omdat ik geen zin heb in een stampvolle tram met stinkmensen te zitten.quote:
Je doet dat dagelijks?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat het heerlijk is na een lange dag werken. En vooral omdat ik geen zin heb in een stampvolle tram met stinkmensen te zitten.
Fietsen? Yup. Zo kom ik iedere dag wel aan mijn lichaamsbeweging. Je moet wat om je figuur in toom te houden.quote:
Het past wel bij het beeld dat ik van je heb. Liever lui dan moe.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef Tegan het volgende:
Ik ga zelfs met de bus ondanks dat fietsen sneller voor me is. Alleen als ik niet meer thuis kom en/of te laat vertrek ga ik fietsen
. [/lui]
Ik ook hoor, maar hier doen ze niet aan bussen dus nu moet ik wel fietsen. Wel helemaal drie minuten, maar da's lang genoeg om zeiknat te worden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef Tegan het volgende:
Ik ga zelfs met de bus ondanks dat fietsen sneller voor me is. Alleen als ik niet meer thuis kom en/of te laat vertrek ga ik fietsen
. [/lui]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het past wel bij het beeld dat ik van je heb. Liever lui dan moe.
Jij werkt toch van thuis?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar hier doen ze niet aan bussen dus nu moet ik wel fietsen. Wel helemaal drie minuten, maar da's lang genoeg om zeiknat te worden.
Och, ik weet daar wel raad mee hoor.quote:
Mij uitlachen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Och, ik weet daar wel raad mee hoor.
Bijvoorbeeld. Al kan ik ook wel andere dingen verzinnen om je in beweging te krijgen hoor.quote:
Enlighten me.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Al kan ik ook wel andere dingen verzinnen om je in beweging te krijgen hoor.
Zodra het noodzakelijk is.quote:
Die kans bestaat.quote:
Altijd... En anders verzin ik gewoon wat.quote:
Ik wil FOK! niet als podium. Dingen die ik vertel, zeggen wat over mij. En via FOK! wil ik zo min mogelijk kwijt over mijzelf.quote:
Random reageren in een paar SC voornamelijk. En een beetje ontopic in het PS3-, NAS- en HTC Sensation topic.quote:
Nope, maar dat kan je na al die jaren niet zijn ontgaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:12 schreef Tegan het volgende:
Ok. Maar dan heb je dus niet iets te vertellen hier?
Je had een kloon van me kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Random reageren in een paar SC voornamelijk. En een beetje ontopic in het PS3-, NAS- en HTC Sensation topic.
Wel verwarrend als je 'altijd' antwoord op die vraag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, maar dat kan je na al die jaren niet zijn ontgaan.
Iets te vertellen hebben is wat anders dan het daadwerkelijk te doen. Ik wil wel vertellen dat ik nu ga afsluiten, ok?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:14 schreef Tegan het volgende:
Wel verwarrend als je 'altijd' antwoord op die vraag.
I know. Daarom zei ik verwarrendquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets te vertellen hebben is wat anders dan het daadwerkelijk te doen. Ik wil wel vertellen dat ik nu ga afsluiten, ok?
Fijne avond nog!
quote:Op woensdag 7 september 2011 07:44 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik verel wel wat over mezelf: ben weer eens doodmoe
Doe het zelf!quote:Op woensdag 7 september 2011 08:07 schreef Spijker83 het volgende:
Moguh! Laat de dag maar beginnen..
quote:Op woensdag 7 september 2011 07:44 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik verel wel wat over mezelf: ben weer eens doodmoe
Wa bende toch 'n engel.quote:
Gee last vanquote:Op woensdag 7 september 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van te diep slapen krijg je ook koppijn
Ik las vrouwen.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:22 schreef CherryLips het volgende:
In coma gelegen, heb nu nog de vouwen in m'n gezicht en slaap nog half
*zingt* Sit on my face and tell me that you love mequote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
*zingt* Sit on my face and tell me that you love me
Kantinevreten kan idd heel beroerd uitpakken. Kan me voorstellen dat het op scholen niet helemaal ; je van het' isquote:Op woensdag 7 september 2011 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Gatverdamme het eten hier in de kantine is weer echt niet te doen
Die verborgen webcam werkt wel goed hè?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:47 schreef Tegan het volgende:
Waarom bellen er altijd mensen aan als ik niet aangekleed ben.
Het is al op maar ze noemde het een broodje gezond. Volgens mij was hij minimaal 3 dagen oudquote:
Nee een 7quote:Op woensdag 7 september 2011 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nederland, staat er een 0 achter de 4? Dan is het Eindhoven.
0475quote:
Omdat die waarschijnlijk meer zinnigs te melden heeft dan de gemiddelde persoon.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom zit ik al 10 minuten te ouwehoeren met een chatbot die vrijwel alleen maar onzin uitkraamt?![]()
http://www.cleverbot.com/
Wie belt jou nou uit ohé? Mijn woordenboek kent het niet eens :pquote:
Weet ik nietquote:Op woensdag 7 september 2011 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wie belt jou nou uit ohé? Mijn woordenboek kent het niet eens :p
Omgquote:The message "My wet pussy very bored without her cat. Where have you gone?" from ... contained a virus or a suspicious attachment. It was therefore not fetched from your account ... and has been left on the server.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom zit ik al 10 minuten te ouwehoeren met een chatbot die vrijwel alleen maar onzin uitkraamt?![]()
http://www.cleverbot.com/
quote:Cleverbot: Fine, let s get married.
User: Ok.
Cleverbot: Hello.
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:39 schreef Tegan het volgende:
Support mensen die ':)' gebruiken in een mailtje. Nerds
.
quote:
quote:
quote:
Jij bent lief!quote:
Jezelf even voorstellen op de wc en het zou opgelost moeten zijn! Serieus, hoe ongemakkelijk is dat gevoel: er hangen geen camera's. tenminste, <insert twilight-muziekje>.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
omg eindelijk thuis en gevoed
wat een mega lange dag
en dat allemaal zonder te plassenwant ik haat plassen op 'onbekende' wc's
het is viesquote:Op woensdag 7 september 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jezelf even voorstellen op de wc en het zou opgelost moeten zijn! Serieus, hoe ongemakkelijk is dat gevoel: er hangen geen camera's. tenminste, <insert twilight-muziekje>.
jaren van trainingquote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef CherryLips het volgende:
de hele dag niet
ik kan het lang ophouden, maar zelfs ik heb grenzen.
Zo zijn vrouwen.quote:
Franse sta-toiletten, die zijn pas vies!quote:
Ik ga ook maximaal 3 keer per dag, maar als ik moet dan moet ik ook gelijk heel nodig.quote:
Vooral veel en lang op blijven houden, dan weet je zeker dat je met een jaar of tien ieder uur naar het toilet móet omdat het er anders spontaan uitloopt.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook maximaal 3 keer per dag, maar als ik moet dan moet ik ook gelijk heel nodig.
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral veel op blijven houden, dan weet je zeker dat je met een jaar of tien ieder uur naar het toilet móet omdat het er anders spontaan uitloopt.
Gewoon wat extra in de vijver gieten joh!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:00 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ging laatst met blaasontsteking water in de vijver gieten. Moest toen ik dat geluid hoorde echt keihard naar het toilet rennen.
Gewoon op je hurkenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:00 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ging laatst met blaasontsteking water in de vijver gieten. Moest toen ik dat geluid hoorde echt keihard naar het toilet rennen.
oooh daar kan ik gewoon niet op plassenquote:Op woensdag 7 september 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Franse sta-toiletten, die zijn pas vies!
Arme vissenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gewoon wat extra in de vijver gieten joh!
Op die Franse gaten in de grond kan ik het ook nietquote:Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh daar kan ik gewoon niet op plassen
ook al moet ik nog zo erg het lukt gewoon niet dan
Ik ben ook alleen maar in EuroDisney en Parijs geweest. Maar ik heb ze in Parijs ook gezienquote:Op woensdag 7 september 2011 22:14 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ken die Franse toiletten niet eens. Behoor tot één van de zeldzame Nederlandse gezinnen die nooit in Frankrijk op vakantie ging.
Ik ga het maar niet uittestenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:12 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Die kunnen wel tegen een stootje![]()
Hoi! Hoe gaat het met je?
klik!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:14 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ken die Franse toiletten niet eens. Behoor tot één van de zeldzame Nederlandse gezinnen die nooit in Frankrijk op vakantie ging.
Dat zijn mindere berichten. Plaat te dun?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:15 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik ga het maar niet uittesten.
Op zich goed. Op een inbraak na. En ik had nog wel zo goed jouw advies van die plaat gevolgd. Hoe is het met jou?
Ik ben sinds kort kampeerder en alles, maar ik weet niet of ik hier heel blij van zou wordenquote:
In Parijs ook?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar in EuroDisney en Parijs geweest. Maar ik heb ze in Parijs ook gezien
Happy camper? Wat leuk, samen in een tentjequote:Op woensdag 7 september 2011 22:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort kampeerder en alles, maar ik weet niet of ik hier heel blij van zou worden.
Op Pere Lachaisequote:Op woensdag 7 september 2011 22:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
In Parijs ook?Ben er één keer geweest, maar heb ze niet gezien. Blij toe ook, geloof ik
.
De plaat werkte uitstekend. Ze hebben gewoon het daarna meest zwakke punt opgezochtquote:Op woensdag 7 september 2011 22:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat zijn mindere berichten. Plaat te dun?
Met mij (ons) gaat het z'n gangetje. De komende zes maanden weer volop werk. Maar wel genoeg tijd om leuke dingen te blijven doen.
Geschikte plek voor zo'n ding wel.quote:
Je hebt die anti-inbraakstrip dus niet geplaatstquote:Op woensdag 7 september 2011 22:24 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De plaat werkte uitstekend. Ze hebben gewoon het daarna meest zwakke punt opgezocht.
Jullie. Zo lang jullie maar genoeg tijd samen overhouden, jij met je idiote werkdagen
.
Ze hebben een raam gekozenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je hebt die anti-inbraakstrip dus niet geplaatst![]()
Wij ja!Ik werk momenteel een aantal dagen op winkeltijden, wel even wennen. Zondag hebben we allebei vrij, als het geen koopzondag is.
Prima shoppen hoor.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:40 schreef Lolaatje het volgende:
Koopzondagen, de hel van elke man. Zowel met als zonder vrouw die in een winkel werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |