Ik checkte de mijne en ik ben echt een vrouwquote:
Uiteraard! Maar ja met goed zaad alleen kom je er toch niet? Dat was meer mijn punt..quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lees je weleens dingen voor je er een mening over vormt?
En, heb je sterk zaad?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik checkte de mijne en ik ben echt een vrouw
Ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik checkte de mijne en ik ben echt een vrouw
Misschien moet je de rest van het artikel ook eens lezen dan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:44 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar ja met goed zaad alleen kom je er toch niet? Dat was meer mijn punt..
...Dat je je ringvinger checkte of dat je een vrouw bent?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook, contrary to popular belief
.
Le-zenquote:
Mjah, jij bent van buiten en vrouw en van binnen een vent waren we het al over eens he. Soort wolf in schaapsklerenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook, contrary to popular belief
.
Dat tweedequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Dat je je ringvinger checkte of dat je een vrouw bent?
Een wolf in schaapskleren, I like itquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, jij bent van buiten en vrouw en van binnen een vent waren we het al over eens he. Soort wolf in schaapskleren
Dat was het enige wat interressant is..quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien moet je de rest van het artikel ook eens lezen dan.
Dat je niet fatsoenlijk kunt lopen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
Wat zegt het over je als je grote teen niet je langste teen is.
Geen idee. De mijne is sowieso verreweg het grootstequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
Dat je vaak puntschoenen draagt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat je vaak puntschoenen draagt.
Eh... Geen idee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:
jij irriteert je ook hequote:Op dinsdag 6 september 2011 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien moet je de rest van het artikel ook eens lezen dan.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij irriteert ergert je ook hehaha
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. De mijne is sowieso verreweg het grootste
Een teenmeet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
. We moeten ze een keer vergelijken dan
.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
. We moeten ze een keer vergelijken dan
.
Mits goed verzorgd niks mis meequote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik las tentmeet
ik vind tenen altijd zo vies blegh
Dan moet je ze eens wassenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik las tentmeet
ik vind tenen altijd zo vies blegh
ik vind voeten gewoon helemaal nietsquote:
Geweldigquote:
Daft Punkquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:07 schreef MissMSX het volgende:
Mozes kriebel wat is die soundtrack van Tron toch geil!
Hehheh ja, da's altijd jammer. Maar vrijheid is wel wat waardquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geweldig. Alleen financieel gezien minder aantrekkelijk
.
[..]
Daft Punk.
BACK TO TEHH FUTURRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEE!!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
het is trouwens bijna 2015 en ik zie nog geen hooverboards
wat?quote:
Vriendin van mij werkt nu bij de prenatal in het stadje waar wij vroeger op de middelbare school zaten. Dus zij is nu ineens erg op de hoogte van zwangere oud klasgenootjes. Wel grappig om te zien/horen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:04 schreef Tegan het volgende:
Omg. Natgeregend. Maar ik zag een oudklasgenootje de Etos uit lopen met een beginnend buikje en een 'zwagerschapsbox'
![]()
.
Dat komt door z'n krullen. Die heeft Rhu niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:49 schreef Tegan het volgende:
Nee, dan begin je op KT te lijken. Daar willen ze ook niet aanbellen.
nee hoor want er is ook een meneer geweest voor de meterstand en die kon wel gewoon aanbellenquote:
Komt daar iemand voor bij jou? Volgens mij moet ik dat zelf doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor want er is ook een meneer geweest voor de meterstand en die kon wel gewoon aanbellen
Je was net naakt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Gister stond er een meneer aan de deur voor de meterstanden. Fijn dat m'n nicht dat ook even heeft doorgegeven dat ie kwam.
Hoe minder mensen er bij me aanbellen hoe beter idd....ben wel verbaast dat jij dat wist.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:49 schreef Tegan het volgende:
Nee, dan begin je op KT te lijken. Daar willen ze ook niet aanbellen.
O ik ben dus niet de enige die dat doetquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
Oh, misschien was dat die diegene wel die vandaag aanbelde maar ik niet opendeed omdat ik niet genoeg kleren aanhad.
Ik doe ook niet open als het me niet uitkomt of als ik geen zin heb hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik ben dus niet de enige die dat doet
Die lui komen altijd onaangekondigd, dus dat had ze niet kunnen wetenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Gister stond er een meneer aan de deur voor de meterstanden. Fijn dat m'n nicht dat ook even heeft doorgegeven dat ie kwam.
Deceptie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
Oh, misschien was dat die diegene wel die vandaag aanbelde maar ik niet opendeed omdat ik niet genoeg kleren aanhad.
O, in Overvecht was er een brief gekomen met een waarschuwing dat er iemand aan de deur kon staan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die lui komen altijd onaangekondigd, dus dat had ze niet kunnen weten
En als je nou zou weten dat ik het ben?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Tegan het volgende:
Ik open geen brieven waar hun naam op staat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef Tegan het volgende:
Als jij daar woont dan had jij die brief toch als eerste gezien?
Intimi bellen wel naar mijn telefoonnummer als ik niet opendoequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je nou zou weten dat ik het ben?
Mag ik mijn conclusies trekken uit het feit dat ik je telefoonnummer niet heb?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:37 schreef Tegan het volgende:
Intimi bellen wel naar mijn telefoonnummer als ik niet opendoe.
Ik weet al niet eens meer welke hij eerst had.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef Kuukske het volgende:
OMG AIRWIN. JE USER ICON!
Wat ben je onherkenbaar. Ik wilde alweer iets roepen over kutnewbies..
Die icon had hij wel vaker hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef Kuukske het volgende:
OMG AIRWIN. JE USER ICON!
Wat ben je onherkenbaar. Ik wilde alweer iets roepen over kutnewbies..
Dat zwartwitte ding.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet al niet eens meer welke hij eerst had.
Dat was zeker in de tijd dat ik er even tussenuit was?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik mijn conclusies trekken uit het feit dat ik je telefoonnummer niet heb?
Ik ken alleen de new Kuukske, dus ik ga voor 'ja'.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was zeker in de tijd dat ik er even tussenuit was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |