quote:Voel me goed, druk maar wel lekker.
Zin in het weekend, met de vrouw naar Antwerpen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze mogen nu wel bellen hoor, de spanning wordt me echt teveel.
Dat ja.quote:
*geeft ook een knuffel*quote:
Ik ben de troostbeer hierquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Knuffeltopic anyone?
OT: beetje balen, veel doen en zometeen boodschappen doen in de regen
Sterkte ermee. Ik heb mijn hond een paar maanden geleden laten inslapen.. het verliep gelukkig allemaal heel rustig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef pl4kkie het volgende:
Weet niet hoe ik me precies voel. Net besloten dat we vrijdag de hond gaan laten inslapen
![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef pl4kkie het volgende:
Weet niet hoe ik me precies voel. Net besloten dat we vrijdag de hond gaan laten inslapen
![]()
Thanks. Dit word hond nummer 3 die we binnen 1 jaar tijd moeten laten gaan. Deze is ook 11 geworden. Als ik er de tijd en moed voor heb ga ik een heel mooi afscheidstopic maken in F&F over me hondjesquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Sterkte ermee. Ik heb mijn hond een paar maanden geleden laten inslapen.. het verliep gelukkig allemaal heel rustig.
Ik heb hem 11 jaar lang mogen kennen, enorm leuk beest. Echt kut zoiets.
Dingen waar je niets aan kan veranderen moet je je niet druk om maken, zeker niets als iets wat misschien gaat gebeuren. My 2 cents.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Aan de ene kant best goed, omdat mijn kleding die ik online besteld heb, binnen is en het nog goed past ook.
Maar aan de andere kant bezorgd, want als het zo doorgaat, loopt het water de huizen binnen.
Ben ik even blij dat ik niet op de begane grond woon.
Heel veel sterkte...quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef pl4kkie het volgende:
![]()
Zelfs als er een tornado is, houdt dat me niet tegen om te gaan winkelen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dingen waar je niets aan kan veranderen moet je je niet druk om maken, zeker niets als iets wat misschien gaat gebeuren. My 2 cents.
Tof dat je kleding binnen is, winkelen is niet tof met dit weer
Pics?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:24 schreef Tamashii het volgende:
Prima, ik ben wel blij met mijn lichaam.
Hahahaa dat ook, maar ik bedoelde meer fysiek alsin dat ik geen pijn hebquote:
Dat verdiend een feestjequote:Op woensdag 7 september 2011 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaa dat ook, maar ik bedoelde meer fysiek alsin dat ik geen pijn heb
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat verdiend een feestje![]()
Misschien een lekker parfumpje als cadeautje?
Guitar Heroquote:Op woensdag 7 september 2011 13:42 schreef stefanhaan het volgende:
Agressief killing in the name of aant spelen
Bleh.
Nee op een echte gitaar.quote:
Die nummers kan ik allebei spelen op Guitar Hero. Maar niet in het echtquote:Op woensdag 7 september 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee op een echte gitaar.
En nu Everlong - Foo Fighters
hoeden?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:02 schreef stefanhaan het volgende:
iets beter mijn 2 hoeden die ik besteld had zijn binnen![]()
Had ik afgelopen weken, echt drama...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:04 schreef IvanTower het volgende:
Bored, echt niks te doen @ werk.
Dag lijkt echt eeuwig te duren
Sorry, maar ik moest best wel lachenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:25 schreef Bloempje. het volgende:
Echt waar twitter? Of ik mijn lul van een ex wil volgen? Met een foto van z'n rotkop erbij voor het gemak? Nee bedankt
*geeft een handdoekquote:
Oh, dat mag wel hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest best wel lachen
Gelukkigquote:
Jaquote:
oh thanks!quote:
* troost tuxjequote:Op woensdag 7 september 2011 20:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En weer moet ik iemand loslaten waar ik ontzettend veel van hou.
Baas, puberale kuttermquote:
Ik zou wel foto's willen maken, maar ik zit met mijn cam op TCquote:Op woensdag 7 september 2011 21:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Baas, puberale kutterm![]()
Niks mis met hoofddeksels though, wat voor iets heb je gehaald?
Hier is alles wel chill.
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoor blij te zijn, maar ik ben verdrietig.
Nee dat moest er nog eens bijkomen zeg.quote:
what did you do?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:46 schreef candygirl het volgende:
had ik dit wel moeten doen.........
aandacht zoekenquote:
Had ik ook een keer.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Verveel me.. Zit te wachten op de bus.
Sterkte!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:36 schreef pl4kkie het volgende:
Kut. Heel de dag al hoofd en keelpijn. Problemen met me machine op het werk, waar ik niet achter kan komen wat het is :S. Morgen laatste dag met me hondje voordat ze naar de hemel gaat
Vertel eens?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geschokt en in de war door wat ik net heb gezien.En ik weet nieteens of ik het goed heb gezien.
Wat dan meissie?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geschokt en in de war door wat ik net heb gezien.En ik weet nieteens of ik het goed heb gezien.
quote:
Gewoon iemand op een bepaalde manier die ik niet wil zien. En wat ook niet schijnt te kunnen.quote:
Aaaah de spanning... En wat was die bepaalde manier die niet schijnt te kunnen?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Gewoon iemand op een bepaalde manier die ik niet wil zien. En wat ook niet schijnt te kunnen.
De wereld vergaat nu idd.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Schandalig hoe die godverdomde idioten Limburg weer zo op de kaart zetten bij Holland in da hood
Nope, maar als Limburger wil je ook buiten Limburg serieus genomen worden... Als je kijkt naar de imbecielen in kwestie en de kijkcijfers van RTL 5 is het niet iets om vrolijk van te worden.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De wereld vergaat nu idd.
Ik vind dat echt een vet leuk programmaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nope, maar als Limburger wil je ook buiten Limburg serieus genomen worden... Als je kijkt naar de imbecielen in kwestie en de kijkcijfers van RTL 5 is het niet iets om vrolijk van te worden.
Is het toch nog goedgekomenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef cafpow het volgende:
Wel redelijk, maar bekaf. Morgen laatste lesdag van de weekKan niet wachten tot deze week erop zit en ik lekker kan relaxen en uitslapen.
nu maar slapen!
Mwa het gaat in geval al beter dan vorige week, maar heb nog vaak genoeg paniek momenten waarop ik ermee wil stoppen. En klasgenoten heb ik wel contact mee maar vind het jammer dat ik niet bij de mensen in de klas zit bij mensen die ik tijdens de intro-dagen heb leren kennenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Is het toch nog goedgekomen(hier ook dus)
Die kom je later in je studie wel weer tegenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
Mwa het gaat in geval al beter dan vorige week, maar heb nog vaak genoeg paniek momenten waarop ik ermee wil stoppen. En klasgenoten heb ik wel contact mee maar vind het jammer dat ik niet bij de mensen in de klas zit bij mensen die ik tijdens de intro-dagen heb leren kennen
Vertel mij watquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:14 schreef Mishu het volgende:
Bummer een potentiële huwelijkskandidaat heeft een vriendin nu.
Waarom is iedereen zich zo aan het settelen?
Dat had ik ook. Maar daar heeft ie nu hopelijk spijt van.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hij zal het vast niet zo bedoelen, maar ik voel me aan het lijntje gehouden door hem.
Nu maar slapen!
Ja, dat had ik dus gisteren ook: heb gisteren de halve avond mogen aanhoren hoeveel zin ze wel niet had om een of andere gast weer te gaan datenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:14 schreef Mishu het volgende:
Bummer een potentiële huwelijkskandidaat heeft een vriendin nu.
Waarom is iedereen zich zo aan het settelen?
In dat geval, heb ik het nu verbeterdquote:Op vrijdag 9 september 2011 07:12 schreef lekke-doos het volgende:
Godver tussen 4 en 7 5x moeten plassen
Succesquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:42 schreef Høken het volgende:
Heel erg moe. Zo richting dokter, en hopelijk door naar het ziekenhuis.
Haha tuurlijk. Ik heb al een aantal weken verschrikkelijke last van m'n pols. Vanaf het begin al verschijnselen van een breuk gehad. Ben net terug en moet wéér naar het ziekenhuis voor foto's en een bloedonderzoek.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:58 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
wat heb je dan, als wij dat mogen weten?
gefeliciteerdquote:
oke lastig zeg! nou nogmaals succes, hopelijk is het snel goedquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:51 schreef Høken het volgende:
[..]
Haha tuurlijk. Ik heb al een aantal weken verschrikkelijke last van m'n pols. Vanaf het begin al verschijnselen van een breuk gehad. Ben net terug en moet wéér naar het ziekenhuis voor foto's en een bloedonderzoek.
Dat gaat opvallen. Ik tel terug en dan weer vooruit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Voor de tiende keer 21 geworden.
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:21 schreef Miam het volgende:
Tot twee keer toe is het me in de rug geschoten, kan amper ademhalen van de pijn
quote:
Het gaat goed met de fokkers.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Bleeehhh en brak wel...
Vanavond maar even een dikke knuffel halen.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:32 schreef Miam het volgende:
net een uurtje gelegen maar dit heeft totaal niet geholpen,![]()
![]()
voel me zo KLOTE.
Me2, koorts + koppijn hier.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:32 schreef Miam het volgende:
net een uurtje gelegen maar dit heeft totaal niet geholpen,![]()
![]()
voel me zo KLOTE.
thanks..quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:00 schreef Miam het volgende:
[..]
thanks..
Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet doen, huisarts hoef ik niet heen, want die is
van mening dat wanneer ik op m`n tenen kan staan, het allemaal wel wat mee valt.
aaarghhhh![]()
![]()
In dat geval... Heb je mijn dag helemaal goed gemaakt, ik heb nav deze post besloten om volgend jaar mijn 2e, 28e verjaardag te vierenquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat opvallen. Ik tel terug en dan weer vooruit.
Ben begonnen bij 30 terug te tellen.
Dan bij 21 weer vooruit tellen.
Ik word dit jaar voor de 3e keer 27
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel me best goed eigenlijk.
Ik miep hier eigenlijk nooit, maar vandaag is echt kut.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het gaat goed met de fokkers.
Ben nog steeds niet vertrokkenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geïrriteerd, kan m'n huiswerk niet maken omdat m'n wetbundels nog in Den Bosch liggen
Maargoed, daar rij ik straks weer heen. Weer anderhalf uur in de auto vervelen
Sterkte!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef Lamabal het volgende:
Zwaar zwaar kloten. Vader van vriend is heel erg ziek. Waarschijnlijk maandag aan het infuus zodat hij in slaapt valt en never wakker word.
Zometeen naar hem toen heb dus geen idee wat ik moet zeggen.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat opvallen. Ik tel terug en dan weer vooruit.
Ben begonnen bij 30 terug te tellen.
Dan bij 21 weer vooruit tellen.
Ik word dit jaar voor de 3e keer 27
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The samequote:Op vrijdag 9 september 2011 19:53 schreef Tamashii het volgende:
Oi oi oi!
Wel goed opzich, zin in vanavond en morgen en overmorgen.
Zullen wij samen de friendzone betreden? Ik ben inmiddels erg ervarenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef Trashcanman het volgende:
Ik
Altijd weer beschamend/komisch hoe ik me in de friendszone kan manouvreren...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:54 schreef Lastpost het volgende:
Zo weer naar Appelpop, prima gevoel dus.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Woot! Voor het eerst uitgeweest in Den Boschhhh
Ja dan moet ik uitkijken als ik de straat op ga.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:31 schreef zwartedoos het volgende:
Pff een vriendin helpen met klussen in dit weer, grmblMag toch hopen dat ik straks beloond word met een koud pilsje op het terras
Nee hoor, ik was heul gezellig vannachtquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dan moet ik uitkijken als ik de straat op ga.
Als ik 14 zou zijn had ik die vast fantastisch gevonden ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was heul gezellig vannacht
Ken je Ushi Wawa? Bazentent
Wat is er met jou gebeurt in Den bosch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik 14 zou zijn had ik die vast fantastisch gevonden ja.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurt in Den bosch?
toch maar bljven luieren! nu douchen en party time bij een vriendinquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
aant genieten in de zon, twjfel of ik niet even de stad in ga daar wacht nog iets op me hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |