quote:Voel me goed, druk maar wel lekker.
Zin in het weekend, met de vrouw naar Antwerpen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze mogen nu wel bellen hoor, de spanning wordt me echt teveel.
Dat ja.quote:
*geeft ook een knuffel*quote:
Ik ben de troostbeer hierquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Knuffeltopic anyone?
OT: beetje balen, veel doen en zometeen boodschappen doen in de regen
Sterkte ermee. Ik heb mijn hond een paar maanden geleden laten inslapen.. het verliep gelukkig allemaal heel rustig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef pl4kkie het volgende:
Weet niet hoe ik me precies voel. Net besloten dat we vrijdag de hond gaan laten inslapen
![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef pl4kkie het volgende:
Weet niet hoe ik me precies voel. Net besloten dat we vrijdag de hond gaan laten inslapen
![]()
Thanks. Dit word hond nummer 3 die we binnen 1 jaar tijd moeten laten gaan. Deze is ook 11 geworden. Als ik er de tijd en moed voor heb ga ik een heel mooi afscheidstopic maken in F&F over me hondjesquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Sterkte ermee. Ik heb mijn hond een paar maanden geleden laten inslapen.. het verliep gelukkig allemaal heel rustig.
Ik heb hem 11 jaar lang mogen kennen, enorm leuk beest. Echt kut zoiets.
Dingen waar je niets aan kan veranderen moet je je niet druk om maken, zeker niets als iets wat misschien gaat gebeuren. My 2 cents.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Aan de ene kant best goed, omdat mijn kleding die ik online besteld heb, binnen is en het nog goed past ook.
Maar aan de andere kant bezorgd, want als het zo doorgaat, loopt het water de huizen binnen.
Ben ik even blij dat ik niet op de begane grond woon.
Heel veel sterkte...quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef pl4kkie het volgende:
![]()
Zelfs als er een tornado is, houdt dat me niet tegen om te gaan winkelen.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dingen waar je niets aan kan veranderen moet je je niet druk om maken, zeker niets als iets wat misschien gaat gebeuren. My 2 cents.
Tof dat je kleding binnen is, winkelen is niet tof met dit weer
Pics?quote:Op woensdag 7 september 2011 10:24 schreef Tamashii het volgende:
Prima, ik ben wel blij met mijn lichaam.
Hahahaa dat ook, maar ik bedoelde meer fysiek alsin dat ik geen pijn hebquote:
Dat verdiend een feestjequote:Op woensdag 7 september 2011 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaa dat ook, maar ik bedoelde meer fysiek alsin dat ik geen pijn heb
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat verdiend een feestje![]()
Misschien een lekker parfumpje als cadeautje?
Guitar Heroquote:Op woensdag 7 september 2011 13:42 schreef stefanhaan het volgende:
Agressief killing in the name of aant spelen
Bleh.
Nee op een echte gitaar.quote:
Die nummers kan ik allebei spelen op Guitar Hero. Maar niet in het echtquote:Op woensdag 7 september 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee op een echte gitaar.
En nu Everlong - Foo Fighters
hoeden?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:02 schreef stefanhaan het volgende:
iets beter mijn 2 hoeden die ik besteld had zijn binnen![]()
Had ik afgelopen weken, echt drama...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:04 schreef IvanTower het volgende:
Bored, echt niks te doen @ werk.
Dag lijkt echt eeuwig te duren
Sorry, maar ik moest best wel lachenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:25 schreef Bloempje. het volgende:
Echt waar twitter? Of ik mijn lul van een ex wil volgen? Met een foto van z'n rotkop erbij voor het gemak? Nee bedankt
*geeft een handdoekquote:
Oh, dat mag wel hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest best wel lachen
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |