abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101781965
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik wel, maar dat is puur persoonlijke ervaring ;)
Jij snapt waarom er meteen veroordelend gedaan wordt? Ik niet, ik vind dat elk verhaal 2 kanten heeft.
En ik spreek ook uit ervaring :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:22:24 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_101782076
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jij snapt waarom er meteen veroordelend gedaan wordt? Ik niet, ik vind dat elk verhaal 2 kanten heeft.
En ik spreek ook uit ervaring :s)
Nouja, het is niet zozeer dat ik het snap, want ik snap het niet, maar ik weet dat het wel vaak zo is ;) Ondanks dat mensen niet alle kanten van het verhaal weten :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_101782218
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:22 schreef Troel het volgende:

[..]

Nouja, het is niet zozeer dat ik het snap, want ik snap het niet, maar ik weet dat het wel vaak zo is ;) Ondanks dat mensen niet alle kanten van het verhaal weten :)
Ik zeg dat ik het niet snap, en jij zegt "ik wel" :') Dat impliceert m.i. dat jij het wel snapt.

Maar dat heeft niks met dit topic te maken, ik wacht liever de reactie van ts af ^O^
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:32:45 #54
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_101782372
Het kind verwijt mama dat ze meer dagen krijgt.

Nou, daar heeft de kleine toch ook volledig gelijk in? Mama kríjgt ook meer dagen! En het is maar de vraag of papa dat ook zo heeft gewild.

Daarnaast: oh, dus papa krijgt het kind én maar 2 dagen per week, én moet hem ook zelf komen halen en brengen? Waarom breng je hem zelf niet om de week?

Ook vraag ik me ten zeerste af of het hier om je zoontje gaat of om jou. Ik gok het laatste, want dat je zoontje liever bij papa is lijkt totaal niet relevant te zijn voor je?

Maar papa heeft het natuurlijk weer gedaan, ik snap het al.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_101783574
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dit idd :Y
Wat ik een beetje mis in het verhaal, is WAAROM de man in kwestie zo ver weg gaat wonen? En ik vind dat je je heel negatief uitlaat over hem TS, als je er al meteen van uitgaat dat ie zn kind wel niet alle weekenden op zal komen halen -O-

Waarom spreek je niet af dat jullie ieder een deel doen? Dus heen haalt hij het kind en terug haal jij het kind bijvoorbeeld?
Dan hoop ik dat TS anders in elkaar zit dan een oud collega van mij :X Die ging scheiden en ging verhuizen naar de andere kant van het land en nam de kinderen mee. Als de vader de kinderen wilde zien dan moest hij ze maar komen halen en brengen, want hij wil ze toch zien :')
pi_101783987
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:22 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat TS anders in elkaar zit dan een oud collega van mij :X Die ging scheiden en ging verhuizen naar de andere kant van het land en nam de kinderen mee. Als de vader de kinderen wilde zien dan moest hij ze maar komen halen en brengen, want hij wil ze toch zien :')
Zoals je kan lezen is dat idd precies de insteek van TS, volgens mij gaat ze hem laten rijden :')
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:55:05 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_101784392
Misschien heeft de dame in kwestie geen auto en heeft ze niet eens de mogelijkheid zoonlief naar vader te brengen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_101784421
Jaaaaaaaaaaaaaa, laten we met zijn allen gaan raden hoe het zit *O*
Ik wacht wel af tot de ts terug is :7
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:57:41 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_101784450
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:56 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa, laten we met zijn allen gaan raden hoe het zit *O*
Ik wacht wel af tot de ts terug is :7
Dat zei je net ook al, maar ondertussen heb je wel je commentaar klaar liggen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_101784595
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat zei je net ook al, maar ondertussen heb je wel je commentaar klaar liggen ;)
Nee hoor, ik laat weten wat ik er in denk te lezen en vraag om opheldering ;)
pi_101784613
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:57 schreef Scorpie het volgende:
Tja, dat hoor je vaker, kinderen van gescheiden ouders die zelf ook scheiden. Helaas.
zou dat liggen aan het van dichtbij meegemaakt hebben en 'dus' gemakkelijker doen, of omdat ze in een zelfde soort relatie terecht komen die niet werkt?
compact en kleverig.
pi_101784772
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:22 schreef Oognip het volgende:

[..]

ik ben ook met kinderen verhuisd en de afspraak was dat hij ze eens in de 4 wk kwam halen en dat ik ze eens in de 4 wk zou brengen. En in de vakanties dat ze bij hem zouden zijn ook half om half zeg maar.
Hij is 2x geweest en wilde toen niet meer, dus nu ga ik eens in de 4 wk en ga ik alle vakanties. Het ging me wat te ver om elke keer te gaan rijden.
Ik ga meestal met de trein, das een uur langer dan met de auto :')

Ik denk dat je als je zoon niet meer zo boos is, best wat meer uitleg kan geven over het hoe en waarom. Natuurlijk kun je gewoon vragen hoe het was bij papa en hem enthousiast laten zijn.

Veel sterkte. (mijn dochter kreeg voor het eerst in héél lange tijd weer eens de slappe lach toen we 2 wk in ons nieuwe huisje zaten O+ )
compact en kleverig.
pi_101789443
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Zoals je kan lezen is dat idd precies de insteek van TS, volgens mij gaat ze hem laten rijden :')
Ja maar dit is een andere situatie. Hij gaat verhuizen, niet zij. In dit geval verhuist hij verder weg van zijn kinderen wat de reden daar ook voor mag zijn. In het voorbeeld van Oognip verhuisden vrouw en kinderen juist en moest de man zich maar zien te redden.

Hoewel het mij ook in het belang van het kind lijkt dat hij zijn vader vaak genoeg ziet en dat ts daar dan ook aan mee kan werken om dit te bevorderen.
pi_101791996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:21 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja maar dit is een andere situatie. Hij gaat verhuizen, niet zij. In dit geval verhuist hij verder weg van zijn kinderen wat de reden daar ook voor mag zijn. In het voorbeeld van Oognip verhuisden vrouw en kinderen juist en moest de man zich maar zien te redden.

Hoewel het mij ook in het belang van het kind lijkt dat hij zijn vader vaak genoeg ziet en dat ts daar dan ook aan mee kan werken om dit te bevorderen.
nou ja, daarom wilde ik ook weten waarom hij daar heen gaat :+ als dat de enige plek is waar hij een huis kan krijgen snap ik het al meer :)

en idd, je helpt een kind vooral door m contact met beide ouders te laten hebben mi
pi_101794082
De reden dat ex zo ver weg gaat wonen is dat hij terug wil naar waar hij woonde voordat we gingen trouwen, omdat hij daar een aantal vrienden heeft. Waar we nu wonen heeft hij nooit vrienden gemaakt. Hij heeft dus echt wel de keus!

Hij heeft zijn voornemen om heen en weer te rijden trouwens al teruggedraait naar 2 weekenden per maand...
En ik wil heus wel af en toe heen en weer rijden, maar ik baal ervan als ik heel vaak moet opdraaien voor zijn keuze om hier zo ver vandaan te gaan wonen. Bovendien heb ik gewoon een hekel aan lange auto ritten. Hoe we dit dus precies gaan regelen is nog niet duidelijk.

Zoon is gelukkig niet meer boos op me. Hij had mij die avond even met stemverheffing horen praten en had daar aan geconcludeerd dat het hele gebeuren mij schuld was. De beslissing uit elkaar te gaan viel overigens pas veeel later die avond, hij heeft daar verder niks van gehoord. Ik heb hem kunnen uitleggen dat het besluit van ons beide komt en is hij niet boos meer.
pi_101794399
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

zou dat liggen aan het van dichtbij meegemaakt hebben en 'dus' gemakkelijker doen, of omdat ze in een zelfde soort relatie terecht komen die niet werkt?
Goede vraag. Ik denk niet dat ik deze beslissing makkelijk heb genomen, we zijn al jaren met grote ups en downs (vooral downs) ons best aan het doen... maar misschien toch makkelijker dan anderen wiens ouders wel voor eeuwig bij elkaar bleven.
Tweede mogelijkheid, is ook heel plausibel, dat ik in een relatie terecht ben gekomen die niet werkt omdat dat mijn voorbeeld was toen ik opgroeide.
Wie het weet mag het zeggen.
In ieder geval is het zaak lering hieruit te trekken zodat ik in de toekomst niet weer in een relatie kom die niet werkt. Maar ja de mens schijnt nogal traag van begrip te zijn met dit soort dingen ;(
pi_101794457
Sandrasan, kennisjes van mijn zijn een aantal jaar geleden gescheiden. Hij woont in Zh, zij in Dr. De ene keer haalt zij haar dochter op bij haar ex, de andere keer rijdt haar ex tot ongeveer Harderwijk en dan stapt dochter over.

sterkte en succes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101794647
@Vicky: Zij rijdt dus het meeste nu, is zij ook degene die verhuisde?

Ik had er inderdaad ook wel al aan gedacht om tot halverwege te rijden en dan overstappen.
pi_101794758
Ja, zij rijdt het meest, maar zij verhuisde idd..
Volgens mij hebben ze in de scheidingspapieren een clausule op laten nemen over de afstand. Als zij buiten een bepaald aantal kilometers zou gaan wonen zou dochter bij vader gaan wonen en dan een keer per 2 weken bij moeder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101795037
Mijn ouders zijn ook gescheiden. Mijn moeder en ik en mijn broer woonden in Drenthe, mijn vader vlakbij Lijden. Een weekend in de 2 weken gingen we naar mijn vader en dan spraken we altijd af in Amersfoort zodat ze allebei even lang moesten rijden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef Sandrasan het volgende:
De reden dat ex zo ver weg gaat wonen is dat hij terug wil naar waar hij woonde voordat we gingen trouwen, omdat hij daar een aantal vrienden heeft. Waar we nu wonen heeft hij nooit vrienden gemaakt. Hij heeft dus echt wel de keus!

Hij heeft zijn voornemen om heen en weer te rijden trouwens al teruggedraait naar 2 weekenden per maand...
En ik wil heus wel af en toe heen en weer rijden, maar ik baal ervan als ik heel vaak moet opdraaien voor zijn keuze om hier zo ver vandaan te gaan wonen. Bovendien heb ik gewoon een hekel aan lange auto ritten. Hoe we dit dus precies gaan regelen is nog niet duidelijk.
Dit vind ik een beetje een rare uitspraak. Als je man helemaal geen vrienden heeft in de plaats waar hij nu woont, dan is het toch heel logisch dat hij verhuisd naar een plek waar hij wel vrienden heeft wonen? Moet hij dan in dezelfde plek als zijn zoon blijven wonen puur voor hem en op de dagen dat hij zijn zoon niet ziet ongelukkig zitten zijn? Ik vind dat je sommige dingen voor elkaar over moet hebben, gescheiden of niet.
Je vindt het toch ook wel belangrijk dat je zoon zijn vader blijft zien? Waarom dan geen moeite doen puur voor je zoon?
pi_101795366
Nee ik vind het niet logisch dat hij verhuist aangezien hij in de 9 jaar dat we hier wonen geen enkele moeite heeft gedaan om hier mensen te leren kennen en vrienden te maken. In die tijd ook bijna nooit de reis gemaakt om die oude vrienden op te zoeken... En nu moet ie zonodig voor die vrienden wel daarheen.
Ik vind het gewoon een klote situatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sandrasan op 10-09-2011 21:00:22 (stomme kofschip) ]
  zaterdag 10 september 2011 @ 21:06:11 #72
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_101795697
De TT moet duidelijk zijn: We gaan scheiden, hoe help ik mezelf hier het beste doorheen? Afgaande op de hoeveelheid 'ik' in tegenstelling tot 'mijn zoon'. Ik zie het zo gebeuren dat die arme jongen zijn vader straks max. 1x per maand ziet omdat moeder bereid is alles op initiatief van vader te laten gebeuren, ook als dat betekent dat zoon niet vaak bij vader kan zijn.

Immers, vader kiest toch om hem niet op te komen halen? Dat de enige die daar de dupe van is de kleine jongen is, lijkt er niet toe te doen.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_101795839
Ik zit duizend maal liever bij mijn kinderen in de buurt dan bij mijn vrienden. Lijkt me ook praktischer als je dichter bij elkaar zou wonen. Keertje oppassen overnemen, ouderavonden en dergelijke. Maar als je beide echt wil dan is 150 km ook weer niet onoverkombaar denk ik.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101795897
Mensen die gaan trouwen en daarna gaan scheiden :'). Trouw niet of scheid niet. Simpel. Dat je kind je nu met je neus op de feiten drukt is alleen maar goed voor jouw reality check, verdomme. Besef wat je hem aandoet hey, gek.
pi_101795978
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die gaan trouwen en daarna gaan scheiden :'). Trouw niet of scheid niet. Simpel. Dat je kind je nu met je neus op de feiten drukt is alleen maar goed voor jouw reality check, verdomme. Besef wat je hem aandoet joh, gek.
alsof je dat.van te voren aan kan zien komen...

Wat een onzin reactie zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')