Ik vind het een heel naar gevoel...heb een paar per dag/avond en vind ze pijnlijkquote:Op woensdag 7 september 2011 20:26 schreef Kyara het volgende:
Ik geloof dat ik vandaag mijn 1e harde buik heb gehad.
volgens mij horen ze niet pijnlijk te zijn toch? Mijn beeb zet d'r wel eens flink af, waardoor mijn buik strak komt te staan, maar pijnlijk is het niet, soms onprettig, omdat ze dan erg hoog komt te zitten...quote:Op woensdag 7 september 2011 21:12 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik vind het een heel naar gevoel...heb een paar per dag/avond en vind ze pijnlijk
Dit dusquote:Op woensdag 7 september 2011 22:56 schreef Keshet het volgende:
KD, sterkte vannacht. Ik hoopt dat Polleke nog even in z'n holleke blijft.![]()
Aoraki, succes morgen!
Jij ook Nicole!
+1quote:Op donderdag 8 september 2011 06:50 schreef bodpa09 het volgende:
Zet hem op vandaag Aoraki!
Ben benieuwd hoe het met KD is.
Super! Geweldig! Gefeliciteerd beide!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
[me=Kuukske]kijkt om het hoekje, zet PurpleDaisy in de kast en zegt iets met *Tadaaa*.
[/me]. 12 weken en 1 dag vandaag! Ik had even gemist dat ik op 21 maart was gezet in plaats van 22
.
Mag 22/3/12 PurpleDaisy eruit, en ***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** erin?
KD, ik hoop dat het goed met je gaat meis.
Wickie! Toffe mijlpaal.
Yes uit de kast!!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
[me=Kuukske]kijkt om het hoekje, zet PurpleDaisy in de kast en zegt iets met *Tadaaa*.
[/me]. 12 weken en 1 dag vandaag! Ik had even gemist dat ik op 21 maart was gezet in plaats van 22
.
Mag 22/3/12 PurpleDaisy eruit, en ***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** erin?
KD, ik hoop dat het goed met je gaat meis.
Wickie! Toffe mijlpaal.
Ik doe dat ook niet meer. Ik probeer alles wat ik moet plannen 's morgens te plannen voortaanquote:Op donderdag 8 september 2011 08:24 schreef wickie het volgende:
Octo, pas om half 4. Ik vraag me ook echt af waarom ik zo laat die afspraak heb gemaakt
Da's toevalligquote:Op donderdag 8 september 2011 08:28 schreef bitterend het volgende:
Kuuk!!! gisteren moest ik nog aan je denken...zo van hoe zou het met haar gaan enzo! wat leuk!
quote:Op donderdag 8 september 2011 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's toevallig.
Mja, ik ben er steeds meer van overtuigd dat deze kleine muppet blijft. Gisteren hartje gehoord enzo, gaaf joh.
Edit: maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen.
ik hoop dat er niks aan de hand is!!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:21 schreef klumsy het volgende:
Kuukske wat leuk!
Pff hier weer eens bloedverlies ( voor de zoveelste keer )
Vanmiddag gelijk even bij het ziekenhuis langs voor een echo om
toch even te kijken of alles nog goed zit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |