Dit dusquote:Op woensdag 7 september 2011 22:56 schreef Keshet het volgende:
KD, sterkte vannacht. Ik hoopt dat Polleke nog even in z'n holleke blijft.![]()
Aoraki, succes morgen!
Jij ook Nicole!
+1quote:Op donderdag 8 september 2011 06:50 schreef bodpa09 het volgende:
Zet hem op vandaag Aoraki!
Ben benieuwd hoe het met KD is.
Super! Geweldig! Gefeliciteerd beide!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
[me=Kuukske]kijkt om het hoekje, zet PurpleDaisy in de kast en zegt iets met *Tadaaa*.
[/me]. 12 weken en 1 dag vandaag! Ik had even gemist dat ik op 21 maart was gezet in plaats van 22
.
Mag 22/3/12 PurpleDaisy eruit, en ***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** erin?
KD, ik hoop dat het goed met je gaat meis.
Wickie! Toffe mijlpaal.
Yes uit de kast!!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
[me=Kuukske]kijkt om het hoekje, zet PurpleDaisy in de kast en zegt iets met *Tadaaa*.
[/me]. 12 weken en 1 dag vandaag! Ik had even gemist dat ik op 21 maart was gezet in plaats van 22
.
Mag 22/3/12 PurpleDaisy eruit, en ***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** erin?
KD, ik hoop dat het goed met je gaat meis.
Wickie! Toffe mijlpaal.
Ik doe dat ook niet meer. Ik probeer alles wat ik moet plannen 's morgens te plannen voortaanquote:Op donderdag 8 september 2011 08:24 schreef wickie het volgende:
Octo, pas om half 4. Ik vraag me ook echt af waarom ik zo laat die afspraak heb gemaakt
Da's toevalligquote:Op donderdag 8 september 2011 08:28 schreef bitterend het volgende:
Kuuk!!! gisteren moest ik nog aan je denken...zo van hoe zou het met haar gaan enzo! wat leuk!
quote:Op donderdag 8 september 2011 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's toevallig.
Mja, ik ben er steeds meer van overtuigd dat deze kleine muppet blijft. Gisteren hartje gehoord enzo, gaaf joh.
Edit: maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen.
ik hoop dat er niks aan de hand is!!quote:Op donderdag 8 september 2011 09:21 schreef klumsy het volgende:
Kuukske wat leuk!
Pff hier weer eens bloedverlies ( voor de zoveelste keer )
Vanmiddag gelijk even bij het ziekenhuis langs voor een echo om
toch even te kijken of alles nog goed zit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |