Als je moet wegzuchten, heb je wel de echte te pakken.. Maar inderdaad, zolang het niet te frequent of te heftig wordt, dan valt het vaak wel mee..
Hier is de kleine 's ochtends ook wel bewegelijk. En eigenlijk over de hele dag wel. maar gisteravond had ik echt zoiets van "au, je kunt er echt niet via mijn buik uit".. Karatekick ofzo. En de tafelrand is favoriet, net als met Chris. Na een paar dagen studeren had ik dan een beurse rand op mijn baarmoeder

De babykamer was al geverfd, dus daar geen last mee. Komend weekend (dan 25 weken) hulp geregeld om de commode terug te tillen naar de babykamer. En dan kan het ledikant ook weer van zolder. Vorige keer stonden we met 34 weken nog de bovenverdieping te verbouwen, nieuwe plafonds, verf en vloeren. Deze keer is het echt relaxter. Het is nu meer wat spul tussen Chris, de zolder en de babykamer verhuizen en opruimen.
Wassen zou ik pas ook in het verlof doen. Anders ligt het nog 10 weken stof te verzamelen, en is het nog niet echt "fris en schoon"