abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101699675
Succes vandaag Aoraki
pi_101699714
Hè, jeetje nog steeds bloedverlies...
Fijn dat Polle er nog gewoon in zit! Hopelijk wordt de oorzaak van t bloeden gevonden.

Kuukske uit de kast *O* heerlijk! Jullie hebben nu echt een plakkertje, gefeliciteerd!

Octo, pas om half 4. Ik vraag me ook echt af waarom ik zo laat die afspraak heb gemaakt :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101699716
Kuukske wat leuk!!!! En wat fijn! Heb er gewoon kippenvel van, haha!
Zo goed ken ik je niet maar ik kan me de vorige keer nog herinneren. Super, gefeliciteerd!!

Fijn te horen dat polle nog in haar kamertje zit, maar dat bloedverlies blijft vreemd. Wat zou dat toch kunnen zijn? Wond vd baarmoeder ofzo?
En heeft ze nog weeën?
Tralalalaaa
pi_101699746
MeNicole en Aoraki succes vandaag!

Kuukske *O*

Een :* voor KD.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  donderdag 8 september 2011 @ 08:27:51 #255
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101699751
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 08:17 schreef Kuukske het volgende:
[me=Kuukske]kijkt om het hoekje, zet PurpleDaisy in de kast en zegt iets met *Tadaaa*.
[/me]

*O*. 12 weken en 1 dag vandaag! Ik had even gemist dat ik op 21 maart was gezet in plaats van 22 :').

Mag 22/3/12 PurpleDaisy eruit, en ***21 maart 2012: Kuukske en JDude*** erin?

KD, ik hoop dat het goed met je gaat meis :*.
Wickie! Toffe mijlpaal :7.
Yes uit de kast!! *O*

KD goed dat Polle nog binnen zit, hopelijk wordt de oorzaak van het bloeden snel gevonden....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101699754
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 08:24 schreef wickie het volgende:
Octo, pas om half 4. Ik vraag me ook echt af waarom ik zo laat die afspraak heb gemaakt :')
Ik doe dat ook niet meer. Ik probeer alles wat ik moet plannen 's morgens te plannen voortaan :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 8 september 2011 @ 08:28:42 #257
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101699766
Kuukske! Wat leuk! Van harte! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101699770
Kuuk!!! gisteren moest ik nog aan je denken...zo van hoe zou het met haar gaan enzo! wat leuk!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101699777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 08:28 schreef bitterend het volgende:
Kuuk!!! gisteren moest ik nog aan je denken...zo van hoe zou het met haar gaan enzo! wat leuk!
Da's toevallig :D.
Mja, ik ben er steeds meer van overtuigd dat deze kleine muppet blijft. Gisteren hartje gehoord enzo, gaaf joh O+.

Edit: maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen.
  donderdag 8 september 2011 @ 08:30:07 #260
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101699780
Oh en TAP, wat een idioot tijdstip om te bezorgen zeg!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101699791
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 08:29 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Da's toevallig :D.
Mja, ik ben er steeds meer van overtuigd dat deze kleine muppet blijft. Gisteren hartje gehoord enzo, gaaf joh O+.

Edit: maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen.
O+ O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 8 september 2011 @ 08:34:03 #262
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101699829
Kuukske is uit de kast! *O*
Ik had het vermoeden al dat jij het was!!!

Take_A_Picture, die bezorgtijden van BabyDump zijn inderdaad nogal vroeg haha! Kennis van me had ook een levering staan tussen 7 en 11... Stonden ze al om 6:30uur op de stoep!

Hier hebben ze alles afgelopen maandag gebracht, richtlijn was tussen 10:30 en 12:30uur, maar ze waren om 10:00uur hier. Ik zit met 24 weken al met een box, kinderstoel en kinderwagen in de kamer, bij gebrek aan ruimte (lang leven het verbouwen }:| )
pi_101699834
@ Susie: zeker, maar aan de andere kant kan ik nooit slapen als ik weet dat iets bezorgd gaat worden, en nu was ik toch al half wakker enzo en kan ik nu lekker gaan slapen, heb verder niks op t programma staan dus zometeen gaan de oordoppen in en pitten maar! *O*
Tralalalaaa
pi_101699837
Slaap lekker TAP! :z.
  donderdag 8 september 2011 @ 08:35:08 #265
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101699839
*O* Kuukske, da's mooi nieuws!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101699938
Daar is Kuukske dan *O*

Hier net slijnprop verloren. Had zo'n ding nog nooit goed bekeken }:|
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 8 september 2011 @ 08:49:34 #267
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101700030
Nou, hopelijk werkt het verliezen van de prop bij jou net als bij sommige anderen en is de bevalling begonnen.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101700060
Sterkte KD! Ik hoop dat Polle nog even binnen blijft!
pi_101700203
Kd & vriend sterkte ! ga voor jullie duimen dat Polle nog lekker in je hotelletje blijft !
Kuukske gefeliciteerd *O*
pi_101700221
Kuukse, uit de kast!! feli!!

Nicole, misschien begint het gewoon lekker spontaan vandaag ;)

Hoop dat Polle nog in zijn huisje zit, en alles na een nachtje weer goed is..

Hier ook wel eens pijnlijk harde buiken. Gisteren nog in de auto, toen een dame besloot best even voorlangs te kunnen. Terwijl ik eigenlijk al naast haar reed. Maar dat is even een keertje. En ook niet het pijnlijke van Chris op het laatste. Meer iets beurs gevoel, later deed het echt wee-ig pijn. Maar bij hem heb ik er niet veel gehad.
Gisteravond wel een actieveling, echt een stuiterbal, een wobbel- buik bij 24 weken O+ . Dat kan nog wat worden als muppet groter en sterker wordt :P
pi_101700260
ik vind harde buiken echt naar...enorme kramp gevoel en ik moet een paar keer diep ademen. Gelukkig duurt het maar erg kort!
Ze is hier elke ochtend een echte wilde bras :D :D

Jullie zijn allemaal ver trouwens met de baby kamers of niet? bij ons moet ie nog geverfd worden, en de spulletjes nog opgehaald worden...zaterdag 29 weken.
De rompers en kleding ga ik pas in mijn verlof wassen denk ik, anders zit ik me 4-5 weken flink te vervelen thuis.
pi_101700463
Als je moet wegzuchten, heb je wel de echte te pakken.. Maar inderdaad, zolang het niet te frequent of te heftig wordt, dan valt het vaak wel mee..

Hier is de kleine 's ochtends ook wel bewegelijk. En eigenlijk over de hele dag wel. maar gisteravond had ik echt zoiets van "au, je kunt er echt niet via mijn buik uit".. Karatekick ofzo. En de tafelrand is favoriet, net als met Chris. Na een paar dagen studeren had ik dan een beurse rand op mijn baarmoeder ;)

De babykamer was al geverfd, dus daar geen last mee. Komend weekend (dan 25 weken) hulp geregeld om de commode terug te tillen naar de babykamer. En dan kan het ledikant ook weer van zolder. Vorige keer stonden we met 34 weken nog de bovenverdieping te verbouwen, nieuwe plafonds, verf en vloeren. Deze keer is het echt relaxter. Het is nu meer wat spul tussen Chris, de zolder en de babykamer verhuizen en opruimen.
Wassen zou ik pas ook in het verlof doen. Anders ligt het nog 10 weken stof te verzamelen, en is het nog niet echt "fris en schoon" ;)
pi_101700482
Kuukske wat leuk! *O*

Pff hier weer eens bloedverlies ( voor de zoveelste keer )
Vanmiddag gelijk even bij het ziekenhuis langs voor een echo om
toch even te kijken of alles nog goed zit....
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 8 september 2011 @ 09:24:34 #274
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101700531
Kuukske!! Jay wat fijn *O*

KD.. Hoop dat de bloedingen achterhaald worden en Polle lekker binnen blijft!

Wickie hoop dat ze je kunnen strippen ( moet haast wel met al dat voorwerk toch?

Menicole succes ook hoop dat slijmprop idd e.e.à. Natuurlijk voor je start!

En harde buiken ( na beraad werd mij gemeld dat dat het was) regelmatig sinds zondag.. Eerste keer na 2a3 uur boswandeling zonder pauze, maandag na 20km fietsen met Arwen achterop.
En gezien boven intern verhuisd moet worden wat vaker.. Maar neem gewoon mijn rust tussendoor etc.
Het doet ook niet zeer gewoon een gekke gewaarwording alsof iemand ineens een soort facelift bij je huid doet.. En de buik is dan zo hard als een meloen :D
Apart hoe een lijf reageert ter bescherming :)!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_101700543
Kuukske daar ben je dan! Ik wist dat PD was, nog van de vorige keer. Fijn zeg dat jullie kleine nu wel lekker blijft zitten!

KD, hoe is het meis? Ik heb zelfs over je gedroomd vannacht. Allemaal vaag hoor en niets wat hiermee te maken had, maar toch.
Je zag er trouwens wel uit als je avatar haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')