abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101625444
Zwangerschap en geboorte deel 817

September:
08 september 2011: Wickie
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
27 september 2011: Sandous
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
15 oktober 2011: Saffron (meisje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie (meisje)
22 oktober 2011: Nirak (jongen)

November
04 november 2011: meissie1595 (jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend (meisje)
30 november 2011: Capricia

December
08 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

04 februari 2012: Klumsy
11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude***
27 maart 2012: Oeke

*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***
07 april 2012: Asyniur
07 april 2012: Rixtje
16 april 2012: Marrije

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 08-09-2011 08:34:18 ]
pi_101625683
Oeke, gefeliciteerd! *O* O+

Oh wat heerlijk meis. Kobus krijgt een broertje of zusje erbij O+ O+ O+ O+
  dinsdag 6 september 2011 @ 11:00:44 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101625704
Oeke, gefeliciteerd!

Verhalen over pijnstilling gelezen.
Bij 1 bevalling zo'n pompje gehad en daarna een ruggenprik, bij de volgende bevalling zo'n prik in mn been en bij de laatste bevalling geen pijnstilling gehad. Ik zie het wel, ik beslis wel als het moment daar is.
pi_101625952
Poeh, ik wil nog niet nadenken over bevallen :D. Iets met ontkenning ofzo. :').
Ik wil eerst morgen voor het eerst het hartje horen. Althans, als de vk het kan vinden enzo allemaal.
pi_101626207
Gefeliciteerd Oeke!

Ik meld me bij deze weer. Even lekker lang op bed gelegen want vannacht was weer bagger.
Heb gedroomd dat ik met wat dames hier door de stad liep :')

Wat pijnbestrijding betreft hoop ik maar gewoon dat ik niet in paniek ga raken en dat ik dus endorfine aanmaak ipv adrenaline. Ik wil thuis bevallen dus geen uitzicht op pijnstilling.
Maar ik zie het ook wel als persoonlijke uitdaging, ik ben heel benieuwd wat mijn lijf kan.
Al heb ik het idee dat op het moment zelf ik het niet zo'n uitdaging meer vind maar gewoon hels, haha :')
Ach ik zie wel. Kan er toch niet over oordelen nog! Ik laat alles gewoon over me heen komen.
Tralalalaaa
pi_101626328
Oeh, ik doe nog even mijn eerste echo! Met 6 weken dus. :D
Klein sleutelhangertje. O+

Waar ik trouwens echt heel blij mee ben is dat we op deze niet zo lang hebben hoeven wachten als op Ko. Anders was het leeftijdsverschil wel erg groot geweest.
Van Ko was ik zwanger na 2 jaar en 8 maanden, net voor de Clomid, en bij deze heeft het 7 maanden geduurd.

Al die slechte nachten herken ik wel, ik kan wat af liggen denken en piekeren. of gewoon zomaar wakker liggen. :{
De afgelopen 2 weken waren we op de tuin, en ik heb bijna elke middag liggen slapen. Heerlijk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101626368
Oooooh O+ , ik zie het al. Dat wordt weer zo'n knapperd! O+ :P
pi_101626371
Mooie echo *O*
  dinsdag 6 september 2011 @ 11:35:27 #9
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101626655
Och kiek nou wat een knappert Oeke O+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_101626711
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oooooh O+ , ik zie het al. Dat wordt weer zo'n knapperd! O+ :P
Haha, het is het adelijke voorhoofd he? Dat doet het hem? :P

Deze is een stuk beter, met 9w3d.
Echt he?
pi_101626730
Toch bizar he? Hoe dat groeit in 3 weken? :o
Gewoon al zo groot!
pi_101626795
Zo, inderdaad. Ongelooflijk!
pi_101626844
Sowieso blijf ik het bijzonder vinden dat zo'n frummeltje uitgroeit tot een heus mensje die je van binnen aan het schoppen is en zodra het er uit is dat (meestal) alles gewoon werkt! Dat dat kan!
Mooie echo's!

Ohja, vanmiddag weer naar de checkup. Hoop dat alles gewoon nog in orde is en dat uk nu echt goed ligt en vast etc.
Tralalalaaa
pi_101626865
Ik denk dat het een meisje is Oeks O+
Wat een mooie echo's O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101627345
wij dames maken er elk een nieuw leven bij. Dat vind ik best een mooi idee :)
Het is op die tweede echo al echt een mensje oeks :)
pi_101627440
Ow een meisjes-Ko zou leuk zijn O+ geweldige echo's, vooral die tweede!

Dat mensje maken we toch echt niet alleen, Nirak ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101627555
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:37 schreef oeke het volgende:

[..]

Haha, het is het adelijke voorhoofd he? Dat doet het hem? :P

Deze is een stuk beter, met 9w3d.
Echt he?
[ afbeelding ]
Ahw! O+.
pi_101627720
dat zeg ik, een neeltje O+
mooie echo's
pi_101628485
Oh wow wat een mooie echo foto, oeke O+ Jeetje wat enorm gegroeid, het is nu al een echt mensje! Krijg je met 12 weken nog een echo of moet je nu weer wachten tot de 20 weken echo?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:01:41 #20
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101628944
oeke ik las het gisteren in het bv topic, proficiat *O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:02:21 #21
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101628963
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_101629437
Oeke proficiat....

en meld... beetje last van rug en we waggelen weer wat harder dan de afgelopen weken... maar verder hier alles goed... en rustig

Hoe is het met de andere dames???
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101629492
Oeke gefeliciteerd!!! Mooie echo's! Wat een verschil he.
pi_101629896
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:43 schreef Twinkly het volgende:
Oh wow wat een mooie echo foto, oeke O+ Jeetje wat enorm gegroeid, het is nu al een echt mensje! Krijg je met 12 weken nog een echo of moet je nu weer wachten tot de 20 weken echo?
De echodame wilde graag dat ik voor de 12 weken echo terugkwam.
Dus dat doen we dan maar. O-)

We gaan dan meteen voor de nekplooimeting, alhoewel ik er een beetje huiverig voor ben.
Zo bizar, een uur voor deze echo was ik ook in het ziekenhuis voor een soort groepsgesprek met allerlei stellen die in de 'risicogroep' vallen, dwz boven de 36. Het gesprek werd geleid door 2 vk's.
Dus ik had net alles gehoord over nekplooimetingen en puncties etc. Zie ik bij die echo en enorme nekplooi. Precies zoals op die plaatjes die we eerder zagen. :{
Gelukkig kon ze me geruststellen, dat het nu veel te vroeg was, dat het altijd zo breed was in deze fase.
Toch ben ik best wat zenuwachtig. Vooral omdat ik geen idee heb hoe we op een verhoogde kans gaan reageren bv of wat we er mee moeten doen.
pi_101629925
Pff, overmorgen ben ik gewoon 12 weken! Anders gaat dat even keisnel.
Dan mogen we het mensen gaan vertellen enzo.

@Oeke, kan me voorstellen dat je dan even schrikt als je dat ziet na zo'n voorlichting. Wel fijn dat je meteen weer gerustgesteld wordt.
pi_101629985
Oeh wat een mooie echo's Oeke! <3

Ik hou van mijn nieuwe fysiotherapeute. Ze heeft een receptje geschreven voor "1x per twee dagen massage van SI-gewricht door echtgenoot". Muahahaha.
Es kijken of ie erin trapt :9
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_101630073
Haha, Innepin! Wat een goede fysio! ^O^
Wat is je SIgewricht trouwens? :@

Leuk PD, het gaan vertellen. Ben benieuwd naar de reacties. O+
Wij hebben besloten het te vertellen na de laatste echo, dus iets sneller met 9w4d.
Gister mijn vriendinnen verteld, heel leuk vond ik dat.
Vandaag ben ik trouwens precies 11weken, dus we schelen precies 8 dagen! :D
pi_101630083
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:35 schreef oeke het volgende:

[..]

We gaan dan meteen voor de nekplooimeting, alhoewel ik er een beetje huiverig voor ben.
Zo bizar, een uur voor deze echo was ik ook in het ziekenhuis voor een soort groepsgesprek met allerlei stellen die in de 'risicogroep' vallen, dwz boven de 36. Het gesprek werd geleid door 2 vk's.
Dus ik had net alles gehoord over nekplooimetingen en puncties etc. Zie ik bij die echo en enorme nekplooi. Precies zoals op die plaatjes die we eerder zagen. :{
Gelukkig kon ze me geruststellen, dat het nu veel te vroeg was, dat het altijd zo breed was in deze fase.
Toch ben ik best wat zenuwachtig. Vooral omdat ik geen idee heb hoe we op een verhoogde kans gaan reageren bv of wat we er mee moeten doen.
De nekplooimeting moet juist in week 12w0d - 12w6d plaatsvinden, omdat dat de enige periode is dat er iets uit kan blijken. Ervoor en erna kun je er niets uit opmaken, dus wat je zag, zegt echt nog niets!

Moeilijk lijkt het me wel. Je beslist immers ook niet meer alleen voor jullie tweetjes, maar ook voor de invloed op Ko's leven.

whahaha, innepin :D Voorgeschreven moet hij zich wel aan houden, toch? :D
pi_101630172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:41 schreef miss_sly het volgende:
De nekplooimeting moet juist in week 12w0d - 12w6d plaatsvinden, omdat dat de enige periode is dat er iets uit kan blijken. Ervoor en erna kun je er niets uit opmaken, dus wat je zag, zegt echt nog niets!
Precies. Maar goed, het leek zo enorm op het gebruikte plaatje in de bespreking dat mijn hart me in de keel schoot. De echoscopiste vond het wel bijzonder dat ik dat zag trouwens. :D
quote:
Moeilijk lijkt het me wel. Je beslist immers ook niet meer alleen voor jullie tweetjes, maar ook voor de invloed op Ko's leven.
Vooral dat laatste inderdaad. Poeh.
pi_101630244
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:41 schreef oeke het volgende:
Haha, Innepin! Wat een goede fysio! ^O^
Wat is je SIgewricht trouwens? :@
Uh, de knobbels van je bekken.. wacht, dat wordt er niet duidelijker op. plaatje:

Tadaa. Die van mij doen t niet zo goed :+ En masseren helpt! Dus. Meneer mag aan de bak B-)

Veel plezier met vertellen! *O*
pi_101630323
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:35 schreef oeke het volgende:

[..]

Wij hebben ook weer een nekplooimeting laten doen. Inderdaad, zoals iemand hiervoor al zei, vanwege de invloed op ons gezin.
Ik krijg er vanavond de uitslag van. Bij de zwangerschap van Morris hebben we het ook laten doen, er bleek toen een tamelijk verhoogd risico uit, dus hebben we voor een vruchtwaterpunctie gekozen. Waaruit gelukkig bleek dat het goed zat.

Toch wel lastig hoor, die prenatale testen. Want stel, je komt iets te weten, doe je dan iets met die kennis of wil je je er slechts op kunnen voorbereiden? Met welke insteek stap je erin? Voor ons is dat alle keren wel duidelijk geweest, daar hebben we goed over gesproken.
Hardloper.
IG @webkim
pi_101630404
@Innepin, ehm, hoe masseer je die?
Moet je zitten? Ik neem aan dat je niet meer op je buik kunt liggen toch? :P
Wel fijn dat dat helpt! *O*

Webkim, dat is het nu net, we komen er niet helemaal uit. Het lijkt alsof je stap voor stap moet nemen.
Wij krijgen meteen de uitslag, na de echo. Maar mijn bloed is al geprikt.
Hopelijk is alles gewoon goed bij jullie!

Ik merk ook dat ik het maar lastig vind. Terwijl ik met Ko geen enkele test heb gedaan terwijl de kans nu eigenlijk niet zo heel veel groter is, is het toch ineens een issue.
pi_101630488
Wij laten ook een nekplooimeting doen, wegens voorgeschiedenis in de familie van m'n man.
Tot op heden sta ik nog niet echt stil bij evt. slecht nieuws of een vervolgonderzoek, om eerlijk te zijn. Al hebben we het er al wel over gehad hoor, evt. vervolgstappen. Ik sta er alleen (nog) niet bij stil. Ik vind het al een eh.. wonder dat we bijna 12 weken zwanger zijn. :@.
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:58:01 #34
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_101630578
Oeke gefeliciteerd, prachtige echo :).

Prenatale screening hebben wij hier bewust niet gedaan. Eigenlijk alleen omdat ik niet zou weten wat ik met die informatie zou moeten. Ik wil daar niet over beslissen, dus dan maar niet weten. Beetje kop in het zand steken dus...

Nog even terug komend op het onderwerp van vanochtend: ik las wat de buurvrouw had geschreven over 'duik in je weeen' en volgens mij komt dat heel dicht in de buurt bij hypnobirthing. Het concentreren op en meegaan met je weeen en de visualisaties. Ik denk ook dat het echt heel veel kan schelen. Achteraf gezien verkrampte ik ook steeds helemaal bij elke wee. Dat wil ik nu dus voorkomen door me heel goed voor te bereiden en ontspannings- en concentratietechnieken te leren. (Hoewel ik natuurlijk ook weet dat je maar zoveel zelf in de hand hebt he. In het boek van hypnobirthing staat ook dat veel moeders hypnobirthing niet kunnen toepassen bij een ingeleide bevalling omdat die weeen zo anders en vaak veel heftiger zijn. Al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen). Maar een ingeleide bevalling wil ik dus ook niet meer (mag waarschijnlijk ook niet). Ik wil zo lang mogelijk doorlopen (onder strenge controle), dus ook over de 42 wk heen desnoods. En als het echt medisch niet meer verantwoord is om te wachten, dan een keizersnee. (Al zou ik dat heel jammer vinden)

Maar in ieder geval voelt het goed om me voor te bereiden. Bij de eerste zwangerschap wilde ik eigenlijk ook niet echt nadenken over de bevalling. Ik had zoiets van: sja het moet nou eenmaal en het zal geen pretje worden en verder denk ik er maar niet over na. Maar nu denk ik dat juist ook je houding tegenover bevallen en hoe je er in de hele zwangerschap over denkt en wat je er bij voelt van belang is tijdens de bevalling. Als je er angst voor hebt en je stopt dit tijdens je zwangerschap gewoon weg, dan kan dat wel tegen je gaan werken tijdens het bevallen.

Ik sta nu ook al heel anders in deze zwangerschap. Veel positiever en ik geniet er echt van. De vorige keer had ik dat helemaal niet. Toen vond ik zwanger zijn bijna alleen maar stom. Behalve de echo's.
pi_101630711
Innepin :D

/klaagmodus
Ik heb een 'ik baal er even enorm van' dag. Slecht slapen, alles wat pijn doet. De misselijkheid die er ineens is sinds een paar dagen.. niks smaakt meer, honger maar ook enorme maagzuur..
Mijn hoofd wil gewoon even niet vandaag. Ik moet ook m'n best doen niet al te veel hoop te geven aan de controle van donderdag en een mogelijke strippoging. Ik ben bang dat er misschien niks mogelijk is en dat het dan een behoorlijke domper zal zijn.
/einde klaagmodus

Zo maar beneden schoonmaken, misschien helpt dat en kruidnoten kopen oja en nog meer Rennies zodat ik de kruidnoten kan op eten :')
Gelukkig heb ik morgen entertainment in de vorm van Mette en mijn moeder en nichtje komen helpen.
2 dagen alleen is heel fijn maar je vervalt ook in een soort van naar zelfmedelijden, terwijl ik dat helemaal niet wil.

Sorry voor m'n geklaag :{

Oeke het lijkt me een hele moeilijke beslissing, nekplooimeting en wat er eventueel uit kan komen en de beslissingen die je dan neemt. Zoals eerder gezegd heb ik getwijfeld wel de test te doen bij deze 2e, maar R. wilde niet voor de beslissing komen te staan. Maar ook gezegd, wij zijn geen risicogroep. Anders had ik wel het onderzoek willen laten uitvoeren.
pi_101630964
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:02 schreef wickie het volgende:
Innepin :D

/klaagmodus
Ik heb een 'ik baal er even enorm van' dag. Slecht slapen, alles wat pijn doet. De misselijkheid die er ineens is sinds een paar dagen.. niks smaakt meer, honger maar ook enorme maagzuur..
Mijn hoofd wil gewoon even niet vandaag. Ik moet ook m'n best doen niet al te veel hoop te geven aan de controle van donderdag en een mogelijke strippoging. Ik ben bang dat er misschien niks mogelijk is en dat het dan een behoorlijke domper zal zijn.
/einde klaagmodus

Zo maar beneden schoonmaken, misschien helpt dat en kruidnoten kopen oja en nog meer Rennies zodat ik de kruidnoten kan op eten :')
Gelukkig heb ik morgen entertainment in de vorm van Mette en mijn moeder en nichtje komen helpen.
2 dagen alleen is heel fijn maar je vervalt ook in een soort van naar zelfmedelijden, terwijl ik dat helemaal niet wil.

Sorry voor m'n geklaag :{
Die laatste loodjes toch he :*

quote:
Oeke het lijkt me een hele moeilijke beslissing, nekplooimeting en wat er eventueel uit kan komen en de beslissingen die je dan neemt. Zoals eerder gezegd heb ik getwijfeld wel de test te doen bij deze 2e, maar R. wilde niet voor de beslissing komen te staan. Maar ook gezegd, wij zijn geen risicogroep. Anders had ik wel het onderzoek willen laten uitvoeren.
Een van de redenen waarom bij ons geen sprake is geweest van een mogelijke tweede: schaap wilde testen en eventueel afbreken als de uitslag slecht was, en ik wilde die beslissing gewoonweg niet hoeven nemen. Wat het dan weer erg moeilijk maakte, want ik wilde ook niet dat Senna zou komen te lijden onder een moeiiljke (leef)situatie). Een gezien mijn leeftijd ben ik wel duidelijk een risicogroep.
pi_101631025
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:52 schreef oeke het volgende:
@Innepin, ehm, hoe masseer je die?
Moet je zitten? Ik neem aan dat je niet meer op je buik kunt liggen toch? :P
Wel fijn dat dat helpt! *O*
Op je zij liggen kan wel :P En dan vlak boven je billen gemasseerd worden. :)

Wickie :*
pi_101631380
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:46 schreef innepin het volgende:

[..]

Uh, de knobbels van je bekken.. wacht, dat wordt er niet duidelijker op. plaatje:
[ afbeelding ]
Tadaa. Die van mij doen t niet zo goed :+ En masseren helpt! Dus. Meneer mag aan de bak B-)

Veel plezier met vertellen! *O*
Daar zit het probleem bij mij ook. Alleen dan puur rechts :') Met het gevolg dat ik van de pijn 'over mn been heen ga lopen' en dus alles alleen maar vererger. Ik ben vanmiddag weer naar de peut geweest en mijn bekken staan weer recht. Ben benieuwd voor hoelang. Ik heb oefeningen, maar krijg het echt niet meer klaar :N Geen lange einden meer lopen dus. En korte eindjes ook niet :') Liggen, staan en zitten gaat gelukkig nog prima. Dus doen we dat maar zoveel mogelijk.
Morgen gaan we een dagje weg, maar gewoon veel rusten en zitten tussendoor. Moet lukken..

Nog max 10 weken.. *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101631524
Och Wickie, dan duurt wachten maar lang he? :*

Klinkt goed, Inne! :9

Beste tip tijdens dat gesprek was de vk die zei dat je er ook net zolang over na kon denken tot de 12 weken voorbij waren, was de keus al voor je gemaakt.
Naar die optie neigde ik nog het meest. :P
Ach we zien het wel. Weghalen is voor mij eigenlijk geen echte optie. Het kind heeft al naar me gezwaaid. O+

Oeh Vlindur, sterkte morgen. Hopelijk word het een gezellige dag. En nog maar 10 weken! *O*
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:52:45 #40
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_101632303
Oeke wat leuk dit zwangerschapsnieuws! Gefeliciteerd!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:19:51 #41
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101633217
Oh -O-

Einde vakantie dacht ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_101633677
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh -O-

Einde vakantie dacht ik.
Volgens mij ging ze alleen, dus zou der man niet blij mee zijn!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101634605
MeNicole, hoe ging de controle? Hebben ze iets kunnen doen? (was toch vandaag?)
pi_101634832
Woei! Net gebeld door het ziekenhuis. Uitslag combinatietest (=nekplooimeting & bloedtest) dik in orde. Uitslag van 1/2800
Hardloper.
IG @webkim
pi_101634908
Fijn webkim! Gefeliciteerd!
pi_101635038
Ah dat is heel fijn webkim!
pi_101635359
Dat is fijn Webkim :)
pi_101635640
Ah, dat is goed nieuws, Webkim!
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:42:01 #49
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_101635906
Mooi Webkim, hoef je daar niet meer over na te denken :).
pi_101637152
Zo, weer goedgekeurd :)
Vraagt m'n dokter zo van, 'wanneer wil je bevallen?' dus ik grap, doe maar de 10e, dat is m'n trouwdag. Zegt ie, 'oh, ik ben namelijk een weekje weg, ik ben er woensdag pas weer.'

Nou, dan maar hopen dat uk nog even blijft zitten.
Tralalalaaa
pi_101637966
T_A_P fijn dat je goedgekeurd bent! maar wou je niet thuis bevallen? daar is toch alleen de vk voor nodig en niet de dokter?

of was jij diegene met de HA die ook de vk was...dan snap ik het :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101638048
Volgens mij is de HA haar VK Bitterend.

En tja TAP, knietjes tegen elkaar dan maar.
pi_101638432
Klopt, ik woon in een dorp waar huisartsen nog babietjes ter wereld brengen ;)

Op bepaalde dagen heeft de huisarts van manlief dienst, ik hoop dat als het wel eerder komt dat het dan op een van die dagen is ;)
Achja, alsof ik het voor het zeggen heb. Misschien blijft uk wel keurig zitten hoor, ben pas de 18e uitgerekend natuurlijk.
Tralalalaaa
pi_101638728
hih leuk wel een HA die ook babytjes ter wereld brengt! en misschien loop je over tijd wel! wie weet!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:04:44 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101638771
Mooi nieuws Webkim!!
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:10:22 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101638963
Bestel je vol goede moed een lekker portie chinees, Martijn is niet thuis en ik had er echt enorm veel zin in :9

Word ik misselijk en heb ik geen honger meer :')
pi_101639018
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:10 schreef flugeltje het volgende:
Bestel je vol goede moed een lekker portie chinees, Martijn is niet thuis en ik had er echt enorm veel zin in :9

Schuif maar een kilometertje of 10 richting eh.. het westen. :7.
Edit: oh, van centrum naar centrum is 28 km. Vooruit. Iets meer dan.
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:14:55 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101639130
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:11 schreef PurpleDaisy het volgende:

[..]

Schuif maar een kilometertje of 10 richting eh.. het westen. :7.
Edit: oh, van centrum naar centrum is 28 km. Vooruit. Iets meer dan.
Dan krijg je wel Willem er bij, die heeft nog wel honger...
pi_101639283
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:10 schreef flugeltje het volgende:

Ach joh, Chinees is toch altijd minder dan een kwart opeten en de rest overhouden en evt. bewaren voor morgen. :)
Hardloper.
IG @webkim
pi_101639358
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dan krijg je wel Willem er bij, die heeft nog wel honger...
Och, dat is volgens mij best een dotje. Prima hoor! Je mag zelf ook mee, als je maar een emmer meeneemt. :+.
pi_101639677
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:05 schreef wickie het volgende:
MeNicole, hoe ging de controle? Hebben ze iets kunnen doen? (was toch vandaag?)
Ja dat was net. Maar kleine man was nog niet goed ingedaald. Ze vond dat ie eigenlijk nog een halve cm verder moest. Dus we hebben deze poging niett gedaan. Volgende week donderdagochtend ben ik de eerste.
Maar moet wel zeggen dat door het fietsen en harde wind ik nu wel wat krampjes heb.

Mijn bloeddruk was wel veel te hoog. En dat in combo met de hoofdpijn die ik steeds heb moet ik donderdag ff snel bloeddruk nog keertje laten meten.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101643813
ik val in herhaling trouwens, heb weer voorweeen, lichte maar ik herken ze. bij elin begon dat ook bij 34 wk! :) maargoed die haalden ook niet meer uit dan 3cm een paar weken lang ;')
pi_101644102
Oei, je lijkt er luchtig over te doen, maar uh, dat kan toch niet heel erg de bedoeling zijn...?! :{
pi_101644199
Nouja blijkbaar doet mijn lichaam dat.. vorige keer ging t ook goed. ik zal zo even timen maar volgens mij zit er geen regelmaat oid in hoor
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:56:28 #65
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101644249
Kd
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_101644552
Call me crazy, maar ergens vermoed ik dat je verloskundige ook wel graag op de hoogte gesteld wil worden van weeën bij 34 weken, of je nou denkt dat er wat gebeurt of niet....
pi_101644986
Hopelijk daalt je bloeddruk weer MeNicole, en daalt je jongen ook snel in. ;) Spannend, krampjes!
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 18:19 schreef Webkim het volgende:
Ach joh, Chinees is toch altijd minder dan een kwart opeten en de rest overhouden en evt. bewaren voor morgen. :)
Haha, ja en dan alles bij elkaar gooien en prakken, zag ik eens bij BZV. :P

Hm KD, klinkt wel als iets om even in de gaten te houden en te melden.
pi_101644996
KD, ok de vorige keer deden ze niks, maar wat als ze deze keer wel wat doen... Kijk het het komende uur aan, maar als het door blijft gaan toch maar even bellen lijkt me.
pi_101645018
i know, maar t komt net opzetten dus ik ga eerst even afwachten en mocht het ergens op gaan lijken dan bel ik wel. daarbij moet ik morgen sowieso voor een checkup
pi_101645024
Hoe is het, Wickie? Al iets beter? Heb je kruidnootjes gehaald?
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:13:03 #71
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_101645181
OEKE!! Gefeliciteerd zeg!!! Superleuk, nog zo'n O+
pi_101646027
ik weet ook niet heel goed wat ik herken, niet de weeen op elins geboortedag, maar wel een bijzondere menstruatiepijn en een aantal harde buiken achter elkaar. zo druk heb ik me niet gemaakt.
pi_101647042
Vlindur, was een bekkenband nog een optie? En dat masseren van die knobbels ken ik ook goed nog.
Ik vind het zo leuk om te zien dat er weer veel mensen zwanger zijn die tegelijk met mijn zwangerschap van Driekus zwanger waren. *O*
En Webkim, dat is een heeeeele nette uitslag. Gefeliciteerd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101647230
kd, was je de vorige keer geremd? of slechts geobserveerd? in dat eerste geval misschien toch even sterker overwegen laagdrempelig te bellen.
pi_101647487
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:10 schreef oeke het volgende:
Ik heb in bad gelegen, dat was een goede zet. En Chinees besteld :')
En de kruidnoten ben ik met m'n zwangere hoofd vergeten
-O-

Maar hormonen zijn weer rustiger en ik ben weer uit m'n zelf zwelg modus gekropen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:52:23 #76
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_101647520
Hmz, zal maar niet zeggen dat ik dan nu aan de kruidnootjes zit
pi_101647584
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:10 schreef oeke het volgende:
Ik heb ze wel gehaald :@
Met dank aan Innepin :Y)

Ondertussen holt mijn bekken hard achteruit (en ik kom niet meer vooruit) -O- Na een paar uurtjes door de dierentuin wandelen kon ik niet meer staan van de pijn en vannacht ben ik wakker geworden met zere heupen. Ik was alweer een beetje vergeten hoe dat voelde.
pi_101647758
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:27 schreef Kleurdoos het volgende:
menstruatiepijn en harde buiken
Herkenbaar. Hier ook gisteren. En de vorige zwangerschap ook net voor 37 weken. Volgens de vroedvrouw was het normaal bij een tweede of volgende zwangerschap. Maar ik ben natuurlijk een paar weekjes verder dan jij...
pi_101647769
Ik heb nu crispy m&m's, ook heeeeeel erg lekker. Ga ik morgen voor de kruidnoten :s)
pi_101647890
Fijn Wickie, dat je uit die bui bent. Kruidnootjes moet ik nog niet aan denken, wordt bij de gedachte al misselijk. :')

Octo. :*
pi_101648159
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 20:53 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik heb ze wel gehaald :@
Met dank aan Innepin :Y)

:'( JALOEZIEEEEE

Balen van je bekken :* I feel your pain...
Heb morgen een gesprek met m'n baas, nadat ik vanmiddag op de weg naar huis na een ochtendje werken zoveel pijn had dat ik moeite had met schakelen (in de auto dus). En toen ik op een gegeven moment moest terugschakelen, schoot de pijn zo in m'n been dat ik ervan schrok en een beetje in de (verhoogde) middenberm terechtkwam. Oeps.
Had ik toch bijna een eenzijdig ongeluk veroorzaakt. Misschien toch niet zo handig om nog 4 weken te werken dan :')
pi_101648541
Octo -O- :*
Ik heb er zelf nooit last van gehad, maar het lijkt me zo verschrikkelijk..

Oeke, weet je wat het is, ik ben gewoon niet meer gewend alleen te zijn. Doordat alleen zijn verval je gewoon in dat soort buien. Het was ook gelijk over toen m'n liefjes beiden thuis waren O+
pi_101648604
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:09 schreef wickie het volgende:
Oeke, weet je wat het is, ik ben gewoon niet meer gewend alleen te zijn. Doordat alleen zijn verval je gewoon in dat soort buien. Het was ook gelijk over toen m'n liefjes beiden thuis waren O+
O+

Jeetje Innepin, dat is even schrikken. En heftig ook, die pijn. :*
pi_101648782
Innepin, dat is de bedoeling niet he! Pas goed op jezelf. En helaas herkenbaar, ik heb ook niet meer durven rijden de laatste weken, had er de kracht niet voor...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101651679
Jemig, innepin! :o Ik wist helemaal niet dat je nog naar je werk ging, laat staan met de auto. Klinkt niet zo verstandig. }:|

Oeke, wat een prachtige echofoto! Heel bizar inderdaad hoeveel een kindje in zo'n korte tijd kan groeien. Het blijft wonderlijk. O+

Wickie. :* Nog maar twee nachtjes tot je controle! Ik begrijp dat je niet te veel ergens op durft te hopen, maar het is ook heel fijn om ergens naartoe te leven juist.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101651684
Innepin, doe rustig aan!
Bij mn vorige nam ik met 36 weken verlof, en mn eindgesprekken (school) de week erna. En een dag na mn examens is ze geboren, was dus gesloopt!

KD, hou het in de gaten, en goed dat je morgen al een check hebt.
Ik heb vandaag zeker 15 harde buiken in een uur (vooral laatste 3 uur).. en mn benen en mn rug, wat een pijn. Ik kijk het morgen even aan.
pi_101651815
KD, heb je nog steeds voorweeen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101653346
juhp, net onder de douche geweest maar ze houden wel lichtelijk aan, althans mn hele buik is beurs, misschien is ie wel aan t draaien :o

we zullen t morgen wel horen :)
pi_101654924
ik ben net iig bevallen van een boer van ongeveer 30 seconden :+
pi_101655739
KD, laten we hopen dat Polle met een draaisessie bezig is.
pi_101655913
ik hoop t ook maar t voelt bijhoorlijk naar zeg, ben nu ook strontmisselijk.

nu maar naar bed en kijken of ie zich koest houdt.

ga jij dan maar bevallen, deal?
pi_101656533
Dat vind ik een goede deal ^O^
Hopelijk onze koters ook :+
pi_101656604
KD, als je er straks wakker door wordt dan ga je wel even bellen hè? Gewoon voor de zekerheid.

Wickie, het is een mooie avond om nog even te prostaglandingessen :P
pi_101656869
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 23:15 schreef octopussy het volgende:
KD, als je er straks wakker door wordt dan ga je wel even bellen hè? Gewoon voor de zekerheid.

Wickie, het is een mooie avond om nog even te prostaglandingessen :P
Ja KD, dat is wel een goede graadmeter wat Octo zegt, als je er wakker van wordt lijkt het me toch echt niet goed en dan wel bellen! En probeer met een kruik in bed te gaan liggen, dat wil misschien wat verlichten. Dat kreeg ik als tip van de gyn, vanwege die harde buiken toen. Ook vertelde ze me echt te bellen als het met kruik ook niet overging.

En Octo, ik heb momenteel het libido van een verlept blaadje sla en R. durft het niet eens nu :')
Dus dat gaat 'm niet worden.. :N

Ik ga gewoon lekker 3 op reis kijken nu en 'genieten' van een hyperactief kind in m'n buik (al de hele dag trouwens, ook ik ben inmiddels beurs)
pi_101662599
Goedemorgen.

KD, hoe is de nacht verlopen? Ik hoop rustig. En ik hoop dat Polle gedraaid is.

Hier is de keuken inmiddels alweer gedaan :') Ben sinds een uurtje of half 5 aan het genieten van gekramp en gedoe. Maar ook nu lijkt het niet door te zetten..
  woensdag 7 september 2011 @ 06:49:33 #96
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101662642
goedemorgen Wickie! De keuken al gedaan? Wat doet zwanger zijn toch rare dingen met de vrouw! Hihihi!

KD: hoe is het nu?

Ik heb ook weer mooie echo's en diverse stickertjes voorbij zien komen! *O*

Hier door de ab fijn een schimmelinfectie te pakken :( Maar nog maar 3 dagen werken!! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101663134
Nou KD, spannend!
Susie, wat balen van de infectie. -O-. Speaking of ab: leuk kuurtje gehad voor m'n oorontsteking maar overgaan ho maar. ;(. Nu moet ik binnenkort aan de hormoonzalf geloof ik.
  woensdag 7 september 2011 @ 08:30:01 #98
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101663272
Jij nog steeds met die oorontsteking? Loop je al even mee toch?

Wel gezellig zo in de trein met een beweeglijk meisje in je buik! Jammer dat er iemand in een parfum-potje is gevallen, gatver!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101663355
Al een paar maanden voor ik zwanger werd. Ik zit ook wel redelijk in de rats of het kindje daar geen last van gaat hebben eigenlijk. Al zijn er geen schimmels/bacteriën gevonden in de kweek die de HA gemaakt heeft. Da's dan wel positief denk ik dan maar.

Oh herkenbaar met die luchtjes. Laatst was er een collega die zo enorm stonk dat ik een paar bureau's verderop ben gaan zitten :').
pi_101663739
Oeke, ik lees je goede nieuws net. Van harte! Wat ontzettend leuk zeg! *O*
pi_101663766
KD, hoe gaat het?

Susie, balen van die infectie. Hopelijk helpen de eitjes/zalfje snel!

En Oeke, gefeliciteerd!!

wickie, ik hoop dat het toch snel op gang komt, dat voorwerk maakt ook ongeduldig?

Nicole, jammer dat je nog niet gestript kon worden. Hopelijk volgende week meer succes, en valt het mee met je bloeddruk donderdag!

Hier alles goed. De kleine beweegt lekker, af en toe een mooie koprol (tenminste voelt pijnlijk), schopt tegen de tafelrand, dus niks te klagen. Mijn bloeddruk lijkt ook beter. Tenminste nu al een week niet echt meer een heel erg duizelig/misselijk moment gehad, terwijl het daarvoor echt om de 2a3 dagen was. Klopt ook met de termijn, en dat is mooi meegenomen.
Verder lekker rustig hier. As weekend waarschijnlijk de commode terug naar de babykamer, en dan kunnen we alles daar opbergen en uitzoeken wat we nog moeten kopen/doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')