abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2011 @ 07:16:45 #1
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101439158
Zwangerschap en geboorte deel 816

Augustus:
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
08 september 2011: Wickie
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak(jongen)

November
04 november 2011: meissie1595(jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend(meisje)
30 november 2011: Capricia

December
08 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

04 februari 2012: Klumsy
11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
22 maart 2012: PurpleDaisy

*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***
07 april 2012: Asyniur

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_101439247
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 06:14 schreef TimeJumper het volgende:
En TAP een rustige nacht gehad of is het voorwerk inmiddels het echte werk geworden? ;)

Bitterend heb je ook zo'n oranje knuffel?, (dus verzekerd bij CZ?)
Nee ben bij Ohra!
ik heb deze

T_A_P hoop dat je lekker heb kunnen slapen :)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 1 september 2011 @ 07:43:40 #3
348178 NotTheSame
pi_101439282
Mogguh everyone :O

Take_A_Picture, hoe ist nou?

Linda, ik hoop dat je kleine man zich gewoon lekker zelf aandient, zonder ingrepen!

Bitterend, wat een lief knuffeltje!
Ik heb geloof ik momenteel al 5 van die slaapdoekjes/speenknuffeltjes/tutdoekjes gekregen. Terwijl ik die dingen dus eigenlijk heulemaal niks vind }:| . Er is maar 1 knuffeltje wat ik momenteel wel leuk vind en dan is er deze van de Hema.
Maarja het gaat niet om wat ik leuk vind, maar die draak in m'n buik..

Zo, nou ga ik m'n slaafjes even aan het werk zetten en verpleegster spelen voor (8> , want die is gisteren door z'n rug gegaan...
En de proefdrukken van onze geboortekaartjes zijn ook klaar, dus die ga ik straks ook even halen *O* !
pi_101439292
Goedemorgen :O

Ow dat knuffeltje is nog best leuk! Gisteren bij Babydump 2 dozen gehaald met spulletjes,
Opzich zat er best wel wat in, maar die knuffel vond ik echt niks...
Naja misschien datik er iemand anders wel blij mee kan maken :)
Net als die knuffedoekjes van de etos, best leuk, maar heb onderhand al een stuk of 8 van dat soort knuffeldoekjes....
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101439312
NTS, die knuffel heb ik van mn werk gekregen en die is echt heel leuk ja. Makkelijk grijpbaar ook. Als Lotte de kans krijgt hamstert ze 'm ook (dus hij ligt enigzins verstopt, wil niet dat ze het idee heeft dattie van haar is en dat ze dan straks een knuffel moet afstaan aan de baby..)

T_A_P, heeft er nog iets doorgezet of heb je een rustige nacht kunnen hebben?
Lotte!
Noah!
pi_101439314
NotTheSame, dat is inderdaad een leuk knuffeltje, heb ik er ook 2 van O+
Die liggen al lekker klaar in de ledikantjes

Ben benieuwd naar jullie kaartje! Binnenkort ook maar eens gaan kijken wat we leuk vinden...
Naja ik weet wel wat ik leuk vind, maar eens even samen met m'n vriend kijken welke stijl hij graag heeft :)

Net als namen... voor een meisje vond ik het nog wel te doen, maar jongensnamen is hier echt een drama!
pi_101439319
NTS!! die van de hema heb ik hier hahaha heb hem gekregen van mijn schoonouders...ik vind het leuk alleen wat mager! maar misschien vindt de kleine hem geinig
Super van de kaartjes! we hebben ook al gekozen maar moeten idd een proefdruk maken...zetten jullie de naam erop bij de proefdruk trouwens? ik weet het niet omdat niemand weet de naam...dus vind het beetje gek dat de mensen van de kaarten website het wel komen te weten als eerste lol

Klumsy dozen met spullen gekocht? heb geen idee wat knuffeldoekjes zijn trouwens!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101439345
Nee heb geen dozen gekocht, maar andere spulletjes en je kon als je er was
een bon inleveren zodat je een doos kreeg met allemaal babyspulletjes/reclame

dit is een knuffeldoekje
pi_101439358
klumsy..aha okee..zitten er handige spullen bij?

ohja dat heb ik ook dus! zo eentje met nijntje denk ik van de V&D! ze zijn leuk O+
  donderdag 1 september 2011 @ 07:58:19 #10
348178 NotTheSame
pi_101439383
Hahaha die Hema-giraffe is dus populair hier! Ach, heeft 1 voordeel, bij een knuffelvermissing zal er heus wel iemand zijn die er eentje over heeft! Ik heb er overigens meteen 2 gekocht, voor het geval dat er eentje kwijt raakt of in de was zit ofzo.

Bitterend, een knuffeldoekje is zo'n veredelde zakdoek met een bolletje watten erin. En dat dat bij elkaar gebonden ;) ! Een plaatje is makkelijker ja...

Wij hebben de namen er wel al in staan (wij hebben een jongens- en een meisjeskaart, dus twee proefdrukken). Ik vind het niet zo erg dat de drukker al weet hoe hij/zij heet. Hij zei zelfs dat mensen bij de proefdruk helemaal overtuigd waren van de namen, om vervolgens tot aan de bevalling nog 20x de boel te wijzigen :X. Ah, we zullen het zien.
Als ik je een tip mag geven om kaartjes uit te zoeken uit boeken: Kijk apart van elkaar door de boeken en schrijf dan op welke kaartjes je leuk vind. Dan blijven er hoogswaarschijnlijk op het laatst kaartjes over die jullie allebei opgeschreven hebben, en kies daar samen uit. Zo deden wij dat ook, in 2,5uur was het zaakje rond, inclusief teksten, kleuren etc!

Klumsy, die zeehond van de Babydump is ook niet mijn smaak :X !
pi_101439395
euh eens even denken, er zat een rompertje in ( een witte ) en zat een zeehond knuffel in, 2 tuitbekers ( dat heeft toch zo??) en een setje speciale lepels voor kids, iets waarvan ik niet precies weet wat het moet voorstellen :P maar ik denk iets waar je luierdoekjes in kan doen voor onderweg ( het enige trouwens met het logo van babydump ) een sticker van baby on board en een bon van ¤ 5,- om te besteden aan babykleding of positiemode :)
Niet een doos met dus alleen spullen speciaal voor pasgeboren baby's, maar misschien juist wel expres gedaan zodat je straks niet met 2 spenen enzo zit!
pi_101439439
Ja, das idd een doosje waar je een reisverpakking doekjes in kan doen. En het gaat heeeeel k*t open dus is hier meteen weer in de vuilnisbak beland (de doos was precies hetzelfde als 2 jaar terug). Lotte zag die zeehond, mocht 'm niet hebben (want; voor de baby) en nu sleept ze dus steeds met die van haar rond die we 2 jaar terug kregen. Kind is bijna niet meer te vinden als ze 's avonds in bed ligt, als je kijkt wat er allemaal mee moet...

En ja klumsy, dat heten tuitbekers ;) Ze lekken alleen heel erg, dus wij hebben ze als gewone bekers gebruikt. De lepeltjes zijn heel handig voor prutjes en kwark bijv., maar stukjes eten gaat niet, daarvoor zijn ze te plat en te smal
Lotte!
Noah!
  donderdag 1 september 2011 @ 08:18:59 #13
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101439523
Succes vandaag Linda!

Ik ben zelf knuffelgek, dus kan er niet genoeg krijgen! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_101439598
Ik droomde vannacht alweer dat ik bevallen was. En toen werd ik weer wakker. En nu mis ik hem. Hij was zo mooi O+ Precies zijn broer maar dan met donker haar O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_101439619
Redelijke nacht gehad *O*

Linda, misschien kunnen ze wel strippen vandaag.

Mijn verzekeringsdoos van de Menzis had deze keer echt een stom extraatje, een hele lelijke en onhandige opbergdoos. Beetje jammer..
Mette heeft niet zo veel knuffels gekregen, maar heeft zich echt ontpopt tot een knuffel-meisje. Ze gaat nergens heen zonder Lollo of Woef, een olifant en een van de 6 hondenknuffels die ze heeft. Er liggen standaard ook iets van 8 knuffels in haar bed :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101439637
wat lief menicole O+

oh en klumsy, 2spenen is helemaal zo erg niet..wij hebben er altijd 3..1 voor onderweg, 1 voor in bed en een reserve
Lotte!
Noah!
pi_101439672
Fijn wickie! Misschien een voorbode? Lekker uitgerust aan je bevalling beginnen ;)

strippen weet ik niet.. de gyn zei dinsdag dat mn bmm zo hoog lag dat ze er niet meer bijkwam
Lotte!
Noah!
pi_101439681
Wij hebben ook 3 spenen overigens, liggen er ook altijd 2 in bed.

Oh dat is wel jammer Linda.. Maar je weet maar nooit, ik blijf positief ingesteld voor je :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101439692
Linda, succes straks. Ik ben erg benieuwd!

Wij hadden ook niet echt een leuk extraatje van FBTO, ook iets van een gevlochten opbergmand, maar hij is stiekem wel handig.

Vorige keer zat er een koala knuffeldoek in het kraampakket, maar ik heb me toch nog ff rot moeten zoeken om er wat extra van op de kop te tikken, want Thomas wilde alleen maar die knuffel. Dan is het toch handiger als je ze in de winkel hebt gekocht...

Wij hebben ook 3 spenen, 2 voor thuis en 1 voor in de luiertas voor bij oma en kdv.

Zo, ik ga vandaag de keuken opnieuw inrichten. Valt dat ook onder nesteldrang :P
pi_101440090
Succes straks Linda!

Hier is alles weer rustig :) heb zowaar wat beter geslapen dan de laatste tijd.
Maar ben nog moe, dus ga nog even verder slapen.

Vandaag even kijken of we enveloppen kunnen halen en of de drukker een proefdruk kan gaan maken voor onze kaart, en gaan we kijken voor een strijkijzer.
Wat een relaxed gevoel is het toch, dat alle echt belangrijke dingen geregeld en in huis zijn.
Tralalalaaa
pi_101440152
2 spenen is inderdaad niet zoveel, wilde eigenlijk 20 spenen neerzetten :P
( ben nog niet helemaal wakker denk ik )
pi_101440415
ah ja, 20 is zelfs met 2 kindjes lichtelijk overdreven ;)

Jammer dat het niet heeft doorgezet TAP
Lotte!
Noah!
pi_101440478
mmorgend

voor de dames die op controle moeten succes...

Hier redelijk geslapen.. als sinds gisteren avond constant steken ter hoogte van lies... niet leuk... had nog zo'n goede dag gisteren, want heb weer wat klusjes gedaan waar ventje toch niet aan komt... ;)

vandaag met maar 1 meid thuis en die slaapt nu nog wat is het stil....
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_101441053
Linda, 1 september is een mooie dag om te bevallen!
pi_101441758
Mag ik me hier ook aanmelden, veeeulls te laat. maar ben 27 sept. uitgerekend.. heb dagelijks pijnen, krampen en voel me net een bejaarde.. dushh.
wat t wordt weet ik nog niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')