Kan die van mij van nog geen twee ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Hm. Ik heb hier namelijk mijn nichtje maar ik sta er echt van verbaasd wat ze al allemaal kan zeggen. En ook hoeveel kapsones ze heeft. Ze kan bijvoorbeeld open vragen beantwoorden van wat ze op haar brood wil, en ook als je zegt van "wil je hagelslag?" krijg je "nee, ik wil pindakaas" terug.
Toen ik even aan haar bolletje zat kreeg ik te horen "niet aan mijn haar zitten![]()
![]()
" te horen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
Stalken is alleen leuk als je zelf je stalker mag uitkiezen.
Nog steeds aan de spetter?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:41 schreef Tally het volgende:
Ik vind Krea lievZo schattig dat ik hem wel wil zoenen
Dat wilde ik nou even kwijt!
Een keer een gast gehad die best veel over me wist en me steeds belde, ook 's nachts. En hij wilde niet kappen. Hij was niet agressief, hij wilde me alleen beter leren kennen. Toen hebben vrienden z'n nummer op cu2night gezetquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig nooit gestalkt. Ik moet er niet aan denken, ook.
Iel... Vind dat echt niks, hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keer een gast gehad die best veel over me wist en me steeds belde, ook 's nachts. En hij wilde niet kappen. Hij was niet agressief, hij wilde me alleen beter leren kennen. Toen hebben vrienden z'n nummer op cu2night gezet
Met tong wel toch! Zo lekker achter zijn huig induwenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:41 schreef Tally het volgende:
Ik voelde een beetje voorvocht toen ik dit las.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:41 schreef Tally het volgende:
Ook een keer iemand gehad die steeds belde en mompelde dat ie een luier aan had. M'n zus was er op een gegeven moment bij en is serieus een gesprek aangegaan. Hij heeft daarna niet meer teruggebeld.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel... Vind dat echt niks, hoor. Gelukkig nog wel relatief onschuldig.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een keer iemand gehad die steeds belde en mompelde dat ie een luier aan had. M'n zus was er op een gegeven moment bij en is serieus een gesprek aangegaan. Hij heeft daarna niet meer teruggebeld.
Maar toen m'n zus 15 was ofzo belde er een keer iemand die allemaal ranzige dingen tegen d'r zei
Van die belspelletjes zekerquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een keer iemand gehad die steeds belde en mompelde dat ie een luier aan had. M'n zus was er op een gegeven moment bij en is serieus een gesprek aangegaan. Hij heeft daarna niet meer teruggebeld.
Maar toen m'n zus 15 was ofzo belde er een keer iemand die allemaal ranzige dingen tegen d'r zei
Ik heb het ook wel es gehad. Leuk is anders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:58 schreef rival het volgende:
Jarenlang last gehad van een Ex... serieus 6 jaar erna kreeg ik nog steeds telefoontjes op de raarste tijden en werd ik uitgescholden e.d.
Dan zal dat zo wel komenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:51 schreef L-E het volgende:
Al twee uur onderweg en nog geen vertraging!
We zijn gewoon té leuk, dat is het.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel es gehad. Leuk is anders.
dan wacht je nog steeds niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de auto heb je nooit files enzo.
Damnquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:58 schreef rival het volgende:
Jarenlang last gehad van een Ex... serieus 6 jaar erna kreeg ik nog steeds telefoontjes op de raarste tijden en werd ik uitgescholden e.d.
het toppunt was vorig jaar dat ik een auto te koop had staan.... telefoon ging, wilde een meisje komen kijken.. dus ik daarheen.. (auto stond bij de garage)quote:
...het is ook wel lastig om de beste seks uit je leven achter je te moeten laten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We zijn gewoon té leuk, dat is het.
en hoe verklaar je die van mij dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We zijn gewoon té leuk, dat is het.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het is ook wel lastig om de beste seks uit je leven achter je te moeten laten.
complimentjes-visser!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
en hoe verklaar je die van mij dan?
Verdorie ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het is ook wel lastig om de beste seks uit je leven achter je te moeten laten.
autorijden?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet? Hoe wil je dat wel noemen dan?
Was je haar nog geld schuldig?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
en hoe verklaar je die van mij dan?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde zien welke uitweg ze bedacht
nog steeds scherp als een mesquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was je haar nog geld schuldig?
Dat kan ik zelfs!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je stil staat, is het niet echt meer autorijden he.
quote:
ik sta niet stil, ik rij langzaam... misschien dat ik op 2 plekken eventjes 20-30 km/uur rij... of stapvoets... 1 minuut later kan het gas er weer opquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je stil staat, is het niet echt meer autorijden he.
ah, dat is idd geen wachten. Wachten is beter. Dan kun je een boek lezen, of even FOK!ken op je pimpmobiel. Dank voor het duidelijk makend dat vertraging in de trein minder erg is dan in de file staan met de autoquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik sta niet stil, ik rij langzaam... misschien dat ik op 2 plekken eventjes 20-30 km/uur rij... of stapvoets... 1 minuut later kan het gas er weer op
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, als stilstaan autorijden was, dan konden ook vrouwen autorijden.
Of anderhalf uur later, als je mazzel hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik sta niet stil, ik rij langzaam... misschien dat ik op 2 plekken eventjes 20-30 km/uur rij... of stapvoets... 1 minuut later kan het gas er weer op
Of even lekker tukkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ah, dat is idd geen wachten. Wachten is beter. Dan kun je een boek lezen, of even FOK!ken op je pimpmobiel. Dank voor het duidelijk makend dat vertraging in de trein minder erg is dan in de file staan met de auto
Het ergste is dat ze er zijn he...quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of even lekker tukken
Ik typte eerst rukken
rukken kan je dan weer beter in de auto doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of even lekker tukken
Ik typte eerst rukken
Je moet in metro's enzo uitkijken voor dat soort mensen die lekker in je rug klaar staan te komen, als iedereen opgepakt op elkaar staat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze er zijn he...
slechte humor....hele slechte humor....quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, een misselijk makende gedachte.
Kijk dat gebeurt je in de auto niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet in metro's enzo uitkijken voor dat soort mensen die lekker in je rug klaar staan te komen, als iedereen opgepakt op elkaar staat.
Liever slechte dan geen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slechte humor....hele slechte humor....
Autorijden is leuker dan lezen, leuker dan FOK!ken, en leuker dan naast die dikke zweetmeneer te zitten die een broodje pindakaas eet terwijl je geniet van Ma tokkie die net haar nieuwe iPhone heeftquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ah, dat is idd geen wachten. Wachten is beter. Dan kun je een boek lezen, of even FOK!ken op je pimpmobiel. Dank voor het duidelijk makend dat vertraging in de trein minder erg is dan in de file staan met de auto
Als jij een grapje niet snapt, is dat niet erg hoor, je bent een vrouw. Maar dan is het niet meteen slechte humor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
slechte humor....hele slechte humor....
je houdt het wel lang vol he, ontkennen dat je écht een heel dom voor de hand liggend grapje maakte?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij een grapje niet snapt, is dat niet erg hoor, je bent een vrouw. Maar dan is het niet meteen slechte humor.
Als dat echt zoveel leuker is, waarom ben jij dan 10 uur per dag op FOK! en niet in de file?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Autorijden is leuker dan lezen, leuker dan FOK!ken, en leuker dan naast die dikke zweetmeneer te zitten die een broodje pindakaas eet terwijl je geniet van Ma tokkie die net haar nieuwe iPhone heeft
Lang? Ik maakte de opmerking (geen grap) zo'n 5 minuten terug. Ik vind 5 minuten niet lang.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je houdt het wel lang vol he, ontkennen dat je écht een heel dom voor de hand liggend grapje maakte?
Jawel, heeft ze wel. Op dezelfde manier dat Sarah Kroos humor heeft.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen humor hebt.
Stilte-treinenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Autorijden is leuker dan lezen, leuker dan FOK!ken, en leuker dan naast die dikke zweetmeneer te zitten die een broodje pindakaas eet terwijl je geniet van Ma tokkie die net haar nieuwe iPhone heeft
nooit meegemaakt... anders zou ik een andere route pakken.. das makkelijk he als je mobiel bent!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of anderhalf uur later, als je mazzel hebt.
ik wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lang? Ik maakte de opmerking (geen grap) zo'n 5 minuten terug. Ik vind 5 minuten niet lang.
ik hou ook van jou kreaquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen humor hebt.
Jij moet zeker tien minuutjes rijden naar je werk ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
nooit meegemaakt... anders zou ik een andere route pakken.. das makkelijk he als je mobiel bent!
Dat snappen OVers niet, snap ik
tijdje geleden deze discussie met de OVpaupers
ik hou van deze discussiequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
nooit meegemaakt... anders zou ik een andere route pakken.. das makkelijk he als je mobiel bent!
tijdens werktijd... niet in mijn vrije tijd.... oeps.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als dat echt zoveel leuker is, waarom ben jij dan 10 uur per dag op FOK! en niet in de file?
Op een manier dat een terminale ziekte ook grappig is zeg maar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, heeft ze wel. Op dezelfde manier dat Sarah Kroos humor heeft.
Ik niet.quote:
OVpaupers? Dank je.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik word al moe van de gedachtequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat met meer dingen zo, dat je 5 minuten lang vindt?
Nou... die kunnen soms wel heel grappig zijn, maar ik snap je punt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op een manier dat een terminale ziekte ook grappig is zeg maar.
ik vind de trein prima als je overdag reist (en vooral rond file-tijd) en ergens heen dichtbij een station, dan is het heerlijk relaxed, maar ik vind het geplan er omheen gewoon teveel gedoequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij moet zeker tien minuutjes rijden naar je werk ofzo?
Ik wil zelf ook graag een auto hoor, gewoon omdat ik bussen kut vind. Maar de trein vind ik best voor lange afstanden.
Omdat ik niet zo'n control freak ben die om elk piepje gaat mekkeren. Wat pas kut is? Een overvolle trein, niet eens stilte-deel, waar het gewoon doodstil is. Is iedereen zo bang voor elkaar dat we niets meer durven te zeggen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
daar is het niet stil als ik KLB (en jullie) mag geloven
Ik ga tien jaar met de trein, heb er eigenlijk weinig problemen mee, maar misschien weet ik gewoon niet beterquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind de trein prima als je overdag reist (en vooral rond file-tijd) en ergens heen dichtbij een station, dan is het heerlijk relaxed, maar ik vind het geplan er omheen gewoon teveel gedoe
Ik wil wel wat zeggen maar ik hoor niks omdat ik mijn oordoppen in hebquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n control freak ben die om elk piepje gaat mekkeren. Wat pas kut is? Een overvolle trein, niet eens stilte-deel, waar het gewoon doodstil is. Is iedereen zo bang voor elkaar dat we niets meer durven te zeggen?
jammer om te horen dat je niet van jezelf houdtquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op een manier dat een terminale ziekte ook grappig is zeg maar.
[..]
Ik niet.
iets meer dan 10 minuutjes rijden... 30-40 minuten.... OV minimaal 1 uurquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij moet zeker tien minuutjes rijden naar je werk ofzo?
Ik wil zelf ook graag een auto hoor, gewoon omdat ik bussen kut vind. Maar de trein vind ik best voor lange afstanden.
Je hebt gelijk, ik heb nog nooit via Utrecht de trein gepakt om naar Amsterdam te komen bij een verstoring tussen Amersfoort en Hilversum. Nooit nog! Ook niet op andere trajecten. Ik blijf altijd netjes wachten op de volgende trein op mijn geplande traject, ook al duurt dat een dagquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
je zal een automobilist nooit horen zeggen dat ze liever met het OV gaan btwquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zelf ook graag een auto hoor,
ja hoor, dat geldt voor alle dingen die ik stom vind, dan vind ik 5 seconden al te langquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat met meer dingen zo, dat je 5 minuten lang vindt?
Dan moet je juist in het stiltedeel gaan zitten. Daar is het meestal niet stil. Nu moet ik wel zeggen dat het meestal Turken van jonge leeftijd zijn die in een BlackBerry aan het schreeuwen zijn, maar het geeft je een mooi aanknopingspunt voor een gesprek.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n control freak ben die om elk piepje gaat mekkeren. Wat pas kut is? Een overvolle trein, niet eens stilte-deel, waar het gewoon doodstil is. Is iedereen zo bang voor elkaar dat we niets meer durven te zeggen?
Bij mij was het andersom. Trein was snellerquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
iets meer dan 10 minuutjes rijden... 30-40 minuten.... OV minimaal 1 uur
Heeft niets met bang te maken. Ik hoef gewoon niet heel de dag geouwehoer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als er storing is bij Driebergen de trein via Amersfoort pakken, kwartiertje extra reistijdquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb nog nooit via Utrecht de trein gepakt om naar Amsterdam te komen bij een verstoring tussen Amersfoort en Hilversum. Nooit nog! Ook niet op andere trajecten. Ik blijf altijd netjes wachten op de volgende trein op mijn geplande traject, ook al duurt dat een dag
Daarom zitten we op FOK!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft niets met bang te maken. Ik hoef gewoon niet heel de dag geouwehoer.
Maar mensen kijken elkaar niet eens meer aan, dat vind ik wel jammer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Heeft niets met bang te maken. Ik hoef gewoon niet heel de dag geouwehoer.
weet ik niet, mijn reisgenoot is altijd erg gezelligquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk naar je tieten sorryquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar mensen kijken elkaar niet eens meer aan, dat vind ik wel jammer.
ik al een jaar of 18 vrij vaak, helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga tien jaar met de trein, heb er eigenlijk weinig problemen mee, maar misschien weet ik gewoon niet beter
Zo erg vind ik stilte in het ov niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom zitten we op FOK!Lekker stil zijn
Tsja, vervelend voor je. Maar goed, je hebt zelf dus ook door dat het probleem bij jou ligt. JIJ vindt het stom. Hou het dan ook lekker bij jezelf en val mij niet lastig met je korte aandachtproblemen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja hoor, dat geldt voor alle dingen die ik stom vind, dan vind ik 5 seconden al te lang
Geen last van niet stille mensen. Ook niet van Turken overigens. 1ste klasquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je juist in het stiltedeel gaan zitten. Daar is het meestal niet stil. Nu moet ik wel zeggen dat het meestal Turken van jonge leeftijd zijn die in een BlackBerry aan het schreeuwen zijn, maar het geeft je een mooi aanknopingspunt voor een gesprek.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, vervelend voor je. Maar goed, je hebt zelf dus ook door dat het probleem bij jou ligt. JIJ vindt het stom. Hou het dan ook lekker bij jezelf en val mij niet lastig met je korte aandachtproblemen.
Hoax! Tokkies gebruiken alleen Android phones.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen last van niet stille mensen. Ook niet van Turken overigens. 1ste klas![]()
Geweldig wil ik niet zeggen, maar zeker niet dom, stom of achterhaald. Het is heus niet zo dat de afgelopen 10 jaar vrouwen perfect zijn gaan rijden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
je hebt groot gelijk hoor jasper, jouw humor is geweldig, ik snap het niet, want ik heb moeite om mijn aandacht ergens lang bij te houden.![]()
Ik ben geen Tokkiequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoax! Tokkies gebruiken alleen Android phones.
*grom*quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoax! Tokkies gebruiken alleen Android phones.
Ik denk dat daar het verschil zit tussen jou en een heleboel andere mensen, jij ziet het als een wedstrijd. Voor anderen is dit gewoon Fok, beetje slap ouwehoeren dus, valt niks te winnen/verliezenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Selectief quoten, kun je het niet meer winnen?
'winnen'?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Selectief quoten, kun je het niet meer winnen?
Oja, moet de NS nog bellen of ze alsjeblieft m'n voordeelurenkaart op m'n OV chip willen zettenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:43 schreef L-E het volgende:
Ik ben een pauper, ik kan eerste klas niet betalen.
Mannen rijden ook niet perfect.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geweldig wil ik niet zeggen, maar zeker niet dom, stom of achterhaald. Het is heus niet zo dat de afgelopen 10 jaar vrouwen perfect zijn gaan rijden.
Lekker in een sletje eersteklas zitten!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:43 schreef L-E het volgende:
nee, want alleen alle mannen rijden perfectquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geweldig wil ik niet zeggen, maar zeker niet dom, stom of achterhaald. Het is heus niet zo dat de afgelopen 10 jaar vrouwen perfect zijn gaan rijden.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
'winnen'?
kommop gast hoe durf je.. met deze nutteloze auto-ov discussie die al 2345 keer voorbij is gekomen?
"winnen"
Dancequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
'winnen'?
kommop gast hoe durf je.. met deze nutteloze auto-ov discussie die al 2345 keer voorbij is gekomen?
"winnen"
Je bent nu toch leidinggevende?... dan is het Ov te min voor je hoor. koop een auto.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:43 schreef L-E het volgende:
Kun jij me vanaf maandag naar het werk brengen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
'winnen'?
"winnen"
Alles is een wedstrijd. Zeker het internetquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk dat daar het verschil zit tussen jou en een heleboel andere mensen, jij ziet het als een wedstrijd. Voor anderen is dit gewoon Fok, beetje slap ouwehoeren dus, valt niks te winnen/verliezen
Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent nu toch leidinggevende?... dan is het Ov te min voor je hoor. koop een auto.
Ik heb van de week geleerd dat er bij rijkswaterstaat iets van 22 auto's met chauffeur rond rijden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent nu toch leidinggevende?... dan is het Ov te min voor je hoor. koop een auto.
waar is de tijd gebleven dat dat soort mensen zich gewoon in een hoekje dood zaten te schamen?quote:
Die mensen zijn allemaal overleden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat dat soort mensen zich gewoon in een hoekje dood zaten te schamen?
Staat dat daar? Of trek je nou zelf conclusies? Verkeerde conclusies overigens.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, want alleen alle mannen rijden perfect
Als je t niet erg vindt doe ik niet mee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles is een wedstrijd. Zeker het internet :[w
Het hoekje ging stinken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat dat soort mensen zich gewoon in een hoekje dood zaten te schamen?
Ik vraag het af mijn waarde.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
als dat op de route P'end, Z'dam, A'dam ligt geen probleemquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun jij me vanaf maandag naar het werk brengen?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die mensen zijn allemaal overleden.
quote:
Dus je geeft op?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
'winnen'?
"winnen"
ik trek niks. ik zeg alleen watquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Staat dat daar? Of trek je nou zelf conclusies? Verkeerde conclusies overigens.
hihiquote:
Nou inderdaad! Dat kan toch niet!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je geeft op?
VICTORIE! HIJS DE VLAGGEN! BLAAS DE TROMPET! HET OV HEEFT GEWONNEN
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Staat dat daar? Of trek je nou zelf conclusies? Verkeerde conclusies overigens.
Neen, ik woon al samen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je t niet erg vindt doe ik niet mee.
ff wat anders: ik zag in een ander topic dat je je huis gaat verkopen? ga je samenwonen?
quote:
in het kader van het wedstrijdgevoel zal ik je maar gelijk geven. anders kan je t straks niet meer aanquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik trek wel juiste conclusies
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
de auto had bijna verloren.... maar kwam snel terug met zijn geheime wapen
[ afbeelding ]
Waar ik al woonde. Praktisch gezien woont ze al een maand bij mij. Huis staat te koop, maar schiet niet op. We wachten 1-10 af (Open Huizendag) en gaan daarna in dit huis wat dingen verplaatsen als hij dan nog niet verkocht is, zodat we meer ruimte krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]nice! In zwolle? of daar waar zij vandaan komt? (of nog ergens anders?)
ah okquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar ik al woonde. Praktisch gezien woont ze al een maand bij mij. Huis staat te koop, maar schiet niet op. We wachten 1-10 af (Open Huizendag) en gaan daarna in dit huis wat dingen verplaatsen als hij dan nog niet verkocht is, zodat we meer ruimte krijgen.
Gelukkig is daar Sandite!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rival...quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
door de uitlaatgassen verliezen ze blaadjes, die vallen op de weg en op de rails... op de weg merk je er niks van... op het koude station welquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rival...
Sinds wanneer komen blaadjes van auto's ipv bomen? Of wil je zeggen dat de bomen, die jarenlang door de vervuilende auto's worden genaaid, zijn gaan samenwerken met de auto's?
Oh, nasty goed punt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
door de uitlaatgassen verliezen ze blaadjes, die vallen op de weg en op de rails... op de weg merk je er niks van... op het koude station wel
dat kan je zelf toch ook wel bedenken?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig is daar Sandite!
[ afbeelding ]
"soms enige vertraging" = een week lang verkleumenquote:Om hinder voor treinreizigers door gladde sporen te voorkomen, zijn ProRail en NS op woensdag 20 oktober 2010 gestart met het aanbrengen van een gel met zand- en metaaldeeltjes (Sandite) die de rails stroef maakt. Daarnaast zijn de afgelopen periode diverse preventieve maatregelen genomen om gladde sporen te voorkomen. Vanaf begin oktober tot eind november is de kans op gladde sporen door blaadjes op de rails het grootst. Ondanks alle preventieve maatregelen valt niet uit te sluiten dat treinen door herfstweer soms enige vertraging oplopen.
dan hebben jullie toch niks meer te knuffelen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
Ergo, we moeten alle bomen omzagen (richting asfalt, niet richting spoor).
Jij reist écht nooit met de trein hè?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
"soms enige vertraging" = een week lang verkleumen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
dan hebben jullie toch niks meer te knuffelen?
Gratis theequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
"soms enige vertraging" = een week lang verkleumen
Want jij zit in twee treinen tegelijk?quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:06 schreef Murmeli het volgende:
Wat ik altijd zo'n mooie vind van de NS is dat ze in de zomer maar de helft van de treinen laten rijden op een aantal trajecten (doet de RET overigens ook met de trams/metro's dus dat is net zo kut).
lekker voor de mensen die wél gewoon moeten werken
ja, gespleten persoonlijkheid he...quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want jij zit in twee treinen tegelijk?
Nee. Maar kan ook zijn omdat ik nog steeds niet gegeten hebquote:
Maar natuurlijk! Anders is het geen zoenen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met tong wel toch! Zo lekker achter zijn huig induwen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik voelde een beetje voorvocht toen ik dit las..
Bovenste en onderste 5 selecteren en wegflikkeren. Opgelost.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
Help! Ik verzuip in alle email op het werk...
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Bovenste en onderste 5 selecteren en wegflikkeren. Opgelost.
Ik heb nergens gezegd dat je mijn oefening maar 1 keer moet doen. Je kunt hem echt zo vaak doen als je maar wilt. Opeens gaat het dan niet meer. Dan is de oefening gelukt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat helpt nog niet veel hoor, het is mail van 3 weken... En dat lost ook niks op he
Wat een inzet!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik alweer maanden toegang heb tot een speciaal subforum
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je mijn oefening maar 1 keer moet doen. Je kunt hem echt zo vaak doen als je maar wilt. Opeens gaat het dan niet meer. Dan is de oefening gelukt.
En diegene die nog een keer iets malen die zijn belangrijk; die anderen waren een vorm van spam.
Nou het zal wel een speciaal bijzonder subforum zijn, zonde dat je er dan niet komt.quote:
Voor mensen met een aboquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou het zal wel een speciaal bijzonder subforum zijn, zonde dat je er dan niet komt.
"Voor mensen met een abo"quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
je bedoelt t keldertje zeker? *wil ik nog niet dood gevonden worden*
bestaat er serieus een forum voor mensen die voor fok betalen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Voor mensen met een abo"
Keldertje had ik dan zelf aangevraagd, dat had ik dan wel geweten.
Tetten en billenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Koffie koffie, lekker bakkie koffie..
Is het spannend daar Baby?
Stel je voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bestaat er serieus een forum voor mensen die voor fok betalen?niet dat ik dat ooit ga doen
Voor tetten en billen ga ik wel met jou op stapquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tetten en billen
En voornamelijk geklep over abo-only-functies.
Ik heb geen tettenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor tetten en billen ga ik wel met jou op stap
Dat komt door vanmorgen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Waarom dacht ik bij abo aan abortusVond het zo raar in de context
Ja slaat nergens opquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tetten en billen
En voornamelijk geklep over abo-only-functies.
Wat is OO dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op
Kan je nog beter in OO posten
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wie heeft er vanochtend abortus laten plegen?
Dat vioolgrietje heeft wel een mooie taille zeg!quote:
Weet je het zeker? Ms dacht je dat het een stofnest was...quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er lag trouwens geen half verteerde baby onder m'n bed.
Bij jou ook al? Weken afwezigheid inhalen sucks.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme wat is het druk op de zaak. Ik wilde eigenlijk even afbouwen vandaag..
Ah ja.quote:
Niet leuk meer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Weken afwezigheid inhalen sucks.
Als ik dat ga doen ben ik heel snel heel hip dakloosquote:
Wel nee! Lekker uitkeringkje trekken!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen ben ik heel snel heel hip dakloos
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel nee! Lekker uitkeringkje trekken!
Dan krijg je gratis huizen, spullen en vakanties!
En vergeet nu niet het strijken!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
Ik vraag morgen ook maar een persoonsgebonden budget aan!
Dan kan ik ook een hulp betalen. Eentje met dikke tetten die goed kan zuigen!
Je kan natuurlijk de bedden opmaken als je thuis bent voor je terug gaat naar het zwembad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Druk vandaag . werk, school, huis, zwembad, huis, zwembad, huis, eten, bedden opmaken.
Ik raak de komende tijd ws behoorlijk in de war met mijn huishoudplanning
voor de rest van nlquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
Misschien kom ik wel in aanmerking voor een Wajong..
Als ik zou willen, zou ik morgen kunnen stoppen trouwens. Kan zo afgekeurd worden. Maar dat is sneu.
Ja, over de 30 kom je makkelijk in aanmerking voor een Wajongquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
Misschien kom ik wel in aanmerking voor een Wajong..
Als ik zou willen, zou ik morgen kunnen stoppen trouwens. Kan zo afgekeurd worden. Maar dat is sneu.
Elke puber met een 'issue' zit tegenwoordig in de wajong. Op die grond zou Krea natuurlijk met stip in aanmerking komen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, over de 30 kom je makkelijk in aanmerking voor een Wajong
Waar zou jij op afgekeurd kunnen worden dan?
Zijn er uberhaupt pubers zonder 'issues'?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke puber met een 'issue' zit tegenwoordig in de wajong. Op die grond zou Krea natuurlijk met stip in aanmerking komen.
Gratis smartphone, wasmachine en flatscreenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel nee! Lekker uitkeringkje trekken!
Dan krijg je gratis huizen, spullen en vakanties!
Narcismequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, over de 30 kom je makkelijk in aanmerking voor een Wajong
Permanente schade aan de nek/schouder, waardoor spanning op de spieren staat en ik bijna dagelijks massive headaches heb.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
dat haal ik niet... ik ben stom geweest.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk de bedden opmaken als je thuis bent voor je terug gaat naar het zwembad.
Inderdaad. Een beetje het idee van puber zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt pubers zonder 'issues'?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Permanente schade aan de nek/schouder, waardoor spanning op de spieren staat en ik bijna dagelijks massive headaches heb.
Je hebt kinderen dus dat was inderdaad al duidelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat haal ik niet... ik ben stom geweest.
Ik ga een schema maken, vind het best moeilijk combineren allemaal
Van powerliften op de bench press?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Permanente schade aan de nek/schouder, waardoor spanning op de spieren staat en ik bijna dagelijks massive headaches heb.
die kinderen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt kinderen dus dat was inderdaad al duidelijk.
Die planning komt door de kinderen. Of ga je zelf zwemmen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die kinderen zijn
De planning is k*t
ah ja, dat is wel een duidelijke. kut dus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
ach, er zijn best pubers die echte problemen hebben. Ziekte in de omgeving, sterfgevallen, hevige pesterijen, lichamelijk geweld.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Inderdaad. Een beetje het idee van puber zijn.
Ik moet ook altijd een beetje gniffelen van pubers die stress hebben of depri zijn.
Was de favoriete schoolagenda uitverkocht?
Hoe oud zijn ze? Lijkt me vrij normaal dat ze meehelpen. Achteraf gezien hebben mijn zusje en ik vroeger te weinig uitgevoerd om mijn moeder te helpen overigensquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
De kinderen helpen met het huishouden(met wat geopperd, want beginstadium pubers) maar ze doen het wel. Bedden halen ze af, zelf verschonen lukt nog niet.
Zal ik je eens lekker masserenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van wat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:31 schreef rival het volgende:
aftrap 19:00 uur? #teluiomeenanderewebsiteteopenen
Begint om 18:00 dus ik denk 18:30. Volgens mij "altijd" een half uurtje voorbeschouwing.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:31 schreef rival het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:31 schreef rival het volgende:
9 en 10 en ik vind het ook normaalquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze? Lijkt me vrij normaal dat ze meehelpen. Achteraf gezien hebben mijn zusje en ik vroeger te weinig uitgevoerd om mijn moeder te helpen overigens
dat klinkt logisch...quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Begint om 18:00 dus ik denk 18:30. Volgens mij "altijd" een half uurtje voorbeschouwing.
Het is ook niet meer dan normaal, maar ik ben wel een beetje te makkelijk, waar ik natuurlijk alleen mezelf mee heb.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
9 en 10 en ik vind het ook normaalik zei dat om aan te geven waarom ik ze
vind. En dat was uiteraard een grapje.
Ik hoefde niet te helpen thuis en dat vind ik nu wel jammer, denk dat ik mijn voordeel ermee had kunnen doen.
Even opgezocht. EK kwalificatie. En jij trekt een raar gezicht omdat ik dat niet uit mijn hoofd weet? Alleen het EK (en WK) zelf is boeiend. De rest is voor paupers.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
dat klinkt logisch...
uiterlijk half 7 dus voor de buis...
Het is nu dat je Fin zegt want ik zat ook al te denken....quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs mijn collega wist het! (antivoetbal, maar wel een Fin)
te vaak rukken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van powerliften op de bench press?
Ik kan niet wachten!quote:
ik ben daar ook pas t laatste jaar wat strenger on gewordenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook niet meer dan normaal, maar ik ben wel een beetje te makkelijk, waar ik natuurlijk alleen mezelf mee heb.
JE NEEMT ZE NIET KREAquote:
quote:
je koopt ze?quote:
ado doet uit zichzelf best veel. En ik ben meer gaan werken waardoor ik het lastig vind.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:45 schreef Tally het volgende:
Ach ik vraag mijn man ook niet om mee te helpen, dus ik verwacht dat ik dat van mijn dochtertje ook niet vraag
of huren of lenenquote:
kan ook, alleen is dat voor mij wel vrij laat. Bovendien vind ik het best leuk, zo'n kind. (of 2)quote:
Aaaah daar is mijn spaargeld heen gegaan.quote:
niet leasen?quote:
Mijn man ook hoor. Maar daar voel ik me vaak wat ongemakkelijk door.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ado doet uit zichzelf best veel. En ik ben meer gaan werken waardoor ik het lastig vind.
Misschien wel.. Moet je eens navragen bij de Mercedes-dealer.. misschien dat ze daar nog een leuk donker kindje hebbenquote:
Ik zou er wel meer willen dan 2 mja.. Dr zijn wat probleempjesquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan ook, alleen is dat voor mij wel vrij laat. Bovendien vind ik het best leuk, zo'n kind. (of 2)
Mjah, ik moet het wel alleen doen, dus eigenlijk vind ik dat die kleine best wat meer kan doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ado doet uit zichzelf best veel. En ik ben meer gaan werken waardoor ik het lastig vind.
ik vind het lastig, ik vind nl de vrijheid die ik nu heb en mijn werk ook wel heel fijn. Aan de andere kant vind ik kinderen ook wel heel leuk...quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou er wel meer willen dan 2 mja.. Dr zijn wat probleempjesEn is tegenwoordig niet meer te betalen.
ik hoef geen negertquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien wel.. Moet je eens navragen bij de Mercedes-dealer.. misschien dat ze daar nog een leuk donker kindje hebben
Die nieuwe a klasse wil ik best...quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien wel.. Moet je eens navragen bij de Mercedes-dealer.. misschien dat ze daar nog een leuk donker kindje hebben
Jij werkt toch ook. zou bij mij betekenen dat het huishouden voor mij zou zijn op de dagen dat ik niet werkte, maar op de andere dagen is het normaal om te delen als je beiden werkt lijkt mequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man ook hoor. Maar daar voel ik me vaak wat ongemakkelijk door.
Omdat ik nu 3 dagen ga werken en hij gewoon 5, vind ik dat het huishouden voor mij moet zijn.
Maar dat gaat helaas nog niet altijd.
Have fun.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:56 schreef Kreator het volgende:
Ja. Huis. Eten, slapen, naar Italië.
Ciao.
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:56 schreef Kreator het volgende:
Ja. Huis. Eten, slapen, naar Italië.
Ciao.
maar die kroeshaartjesquote:
quote:
ze kunnen wel voor je werken iigquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar die kroeshaartjes
Het is dat ik niet op extreem donker val..
Ja ze zijn wel erg cutequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook een zwarte babyZoals dat kindje van Sandra Bullock.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:06 schreef Godtje het volgende:
Het zijn net puppies. Schattig tot ze ouder worden.
kan je ze dan gewoon aan een boom binden en in het bos achterlaten?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:06 schreef Godtje het volgende:
Het zijn net puppies. Schattig tot ze ouder worden.
Point takenquote:
Of op schietenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan je ze dan gewoon aan een boom binden en in het bos achterlaten?
Gewoon nieuwe kopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
Toch belachelijk, kom ik terug van vakantie, hebben ze gewoon kantoorspullen uit mijn bureau gepikt.
En dan maar hopen dat ze niet zo snel kunnen rennen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Afstaan... uit de auto zetten langs de snelweg...
Zo laat nog?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta ze gewoon af zodra ze 8 worden.
er moet toch iets in dat KFC voer zittenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze niet zo snel kunnen rennen...
Ik vind het leuker dan verwacht. Ik ben zo in de wolken met mijn dochtertje. Maar dat is misschien ook wel omdat ze zo makkelijk is in omgang. Ik rammel nog harder dan voorheenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het lastig, ik vind nl de vrijheid die ik nu heb en mijn werk ook wel heel fijn. Aan de andere kant vind ik kinderen ook wel heel leuk...
Ja dat is ook zo. En dat vind hij ook. Hij vind het zeker niet erg om iets te doen in het huishouden. Maar toch voel ik me om 1 of andere reden bezwaard.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij werkt toch ook. zou bij mij betekenen dat het huishouden voor mij zou zijn op de dagen dat ik niet werkte, maar op de andere dagen is het normaal om te delen als je beiden werkt lijkt me
Ik heb altijd geroepen dat ik een mokka baby wilquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook een zwarte babyZoals dat kindje van Sandra Bullock.
Niet doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. En dat vind hij ook. Hij vind het zeker niet erg om iets te doen in het huishouden. Maar toch voel ik me om 1 of andere reden bezwaard.
[..]
opstaan en weg lopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef Spirit82 het volgende:
Mag ik even wat frustratie uiten? Ik zit al sinds 8 uur vanochtend in een training (in Wenen, dat dan weer wel en heb een supermooie huuuuge hotelkamer), die wordt gegeven door 3 italiaanse vrouwen.... die elkaar continu overschreeuwen als ze het niet met elkaar eens zijn of dingen toe willen voegen. Om 4 uur begonnen we pas met het deel dat om 1 uur gepland wasDe training zou tot 5 uur duren.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef Spirit82 het volgende:
Mag ik even wat frustratie uiten? Ik zit al sinds 8 uur vanochtend in een training (in Wenen, dat dan weer wel en heb een supermooie huuuuge hotelkamer), die wordt gegeven door 3 italiaanse vrouwen.... die elkaar continu overschreeuwen als ze het niet met elkaar eens zijn of dingen toe willen voegen. Om 4 uur begonnen we pas met het deel dat om 1 uur gepland wasDe training zou tot 5 uur duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |