Ik praat niet tegen mannen van 50 / huisvrouwen en brutaalkijkende meisjes. Ik zou alleen praten als ik een bekende tegen kwam en of iemand me wat vroeg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Dan moet je met iemand gaan praten, TS. Begin bij jezelf.
Klacht gesloten.
Bloed aan de muur, hè?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef mistermysterion het volgende:
Dude, get a car
(oh je bent een meid)
Ja met zo'n houding wordt het natuurlijk nooit gezellig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen mannen van 50 / huisvrouwen en brutaalkijkende meisjes. Ik zou alleen praten als ik een bekende tegen kwam en of iemand me wat vroeg.
Dat is ook wel een beetje zo. Al die mensen die weer naar hun baas moeten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef Meloewa het volgende:
Had het idee dat we naar een concentratiekamp werden vervoerd.
Daar ga je alquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen mannen van 50 / huisvrouwen en brutaalkijkende meisjes. Ik zou alleen praten als ik een bekende tegen kwam en of iemand me wat vroeg.
of zit te bellenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Daar ga je al![]()
Volgens mij denkt iedereen dat. Gevolg: iedereen staart maar wat voor zich uit.
Gewoon op de tas gaan zitten, dan pakken ze het wel weg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Schalks. het volgende:
Mensen die niet durven te vragen of je de tas van de stoel naast je wilt halen.
Ik geef altijd een blik dat moet genoeg zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Schalks. het volgende:
Mensen die niet durven te vragen of je de tas van de stoel naast je wilt halen.
Je moet er gewoon bijna op gaan zitten dan halen ze die tas wel weg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik geef altijd een blik dat moet genoeg zijn.
Oh je bent er zo een.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik geef altijd een blik dat moet genoeg zijn.
Ja, daar hebben ze helemaal geen trein.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Zapato het volgende:
In Suriname gaat dat allemaal heel anders.
Vanmorgen moest ik toch staan tussen allemaal mensen heel irritant vooral als je ook nog klein bent..quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je moet er gewoon bijna op gaan zitten dan halen ze die tas wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |