Ik praat niet tegen mannen van 50 / huisvrouwen en brutaalkijkende meisjes. Ik zou alleen praten als ik een bekende tegen kwam en of iemand me wat vroeg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:58 schreef Skylark. het volgende:
Dan moet je met iemand gaan praten, TS. Begin bij jezelf.
Klacht gesloten.
Bloed aan de muur, hè?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef mistermysterion het volgende:
Dude, get a car
(oh je bent een meid)
Ja met zo'n houding wordt het natuurlijk nooit gezellig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen mannen van 50 / huisvrouwen en brutaalkijkende meisjes. Ik zou alleen praten als ik een bekende tegen kwam en of iemand me wat vroeg.
Dat is ook wel een beetje zo. Al die mensen die weer naar hun baas moeten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef Meloewa het volgende:
Had het idee dat we naar een concentratiekamp werden vervoerd.
Daar ga je alquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen mannen van 50 / huisvrouwen en brutaalkijkende meisjes. Ik zou alleen praten als ik een bekende tegen kwam en of iemand me wat vroeg.
of zit te bellenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Daar ga je al![]()
Volgens mij denkt iedereen dat. Gevolg: iedereen staart maar wat voor zich uit.
Gewoon op de tas gaan zitten, dan pakken ze het wel weg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Schalks. het volgende:
Mensen die niet durven te vragen of je de tas van de stoel naast je wilt halen.
Ik geef altijd een blik dat moet genoeg zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Schalks. het volgende:
Mensen die niet durven te vragen of je de tas van de stoel naast je wilt halen.
Je moet er gewoon bijna op gaan zitten dan halen ze die tas wel weg.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik geef altijd een blik dat moet genoeg zijn.
Oh je bent er zo een.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik geef altijd een blik dat moet genoeg zijn.
Ja, daar hebben ze helemaal geen trein.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Zapato het volgende:
In Suriname gaat dat allemaal heel anders.
Vanmorgen moest ik toch staan tussen allemaal mensen heel irritant vooral als je ook nog klein bent..quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je moet er gewoon bijna op gaan zitten dan halen ze die tas wel weg.
Rent a car.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:03 schreef Meloewa het volgende:
De mensen die je blijven aanstaren zonder met hun ogen te knipperen zijn ook erg![]()
Hoe moet ik zo een ''goede'' houding hebben , moet dan lachen
Dat heb ik eerder in ons schoolgebouw.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
iedereen denkt in de trein fuck my life
Idd. In de ochtend heeft iedereen moordneigingen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
iedereen denkt ik de trein fuck my life
Oh, dus jij was dat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
anderen proberen via de raam een mooie meid te ontdekken.
De raamquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind de sfeer in een trein altijd leuk, hoe mensen zich gedragen.. Voor zich uit kijken, anderen proberen via de raam een mooie meid te ontdekken.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:10 schreef Schalks. het volgende:
Ik stap altijd als laatste in plekje voor het uitzoeken praatje maken met mooie meid vertellen over mijn passie voor treinen.
Terechte klacht!quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nog erger, instappen terwijl de mensen nog uitstappen. Vaak staan ze zo te dringen dat je niet eens fatsoenlijk de trein uit kan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:15 schreef Meloewa het volgende:
En altijd dat geduw bij er in en eruit komen''ik was eerst''
Rijstwafels met chocola erover heenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:11 schreef Caland het volgende:
Of nog erger, kuthippies die rijstwafels gaan vreten in de trein
Ja maar.. ze zien mensen via andere ingangen hun coupé binnenkomen. Die pikken alle plekjes in.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Nog erger, instappen terwijl de mensen nog uitstappen. Vaak staan ze zo te dringen dat je niet eens fatsoenlijk de trein uit kan.
Gewoon even net naast de deur wachten is voor veel mensen teveel gevraagd idd...quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Nog erger, instappen terwijl de mensen nog uitstappen. Vaak staan ze zo te dringen dat je niet eens fatsoenlijk de trein uit kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |