Kan die van mij van nog geen twee ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Hm. Ik heb hier namelijk mijn nichtje maar ik sta er echt van verbaasd wat ze al allemaal kan zeggen. En ook hoeveel kapsones ze heeft. Ze kan bijvoorbeeld open vragen beantwoorden van wat ze op haar brood wil, en ook als je zegt van "wil je hagelslag?" krijg je "nee, ik wil pindakaas" terug.
Toen ik even aan haar bolletje zat kreeg ik te horen "niet aan mijn haar zitten![]()
![]()
" te horen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
Stalken is alleen leuk als je zelf je stalker mag uitkiezen.
Nog steeds aan de spetter?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:41 schreef Tally het volgende:
Ik vind Krea lievZo schattig dat ik hem wel wil zoenen
Dat wilde ik nou even kwijt!
Een keer een gast gehad die best veel over me wist en me steeds belde, ook 's nachts. En hij wilde niet kappen. Hij was niet agressief, hij wilde me alleen beter leren kennen. Toen hebben vrienden z'n nummer op cu2night gezetquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig nooit gestalkt. Ik moet er niet aan denken, ook.
Iel... Vind dat echt niks, hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een keer een gast gehad die best veel over me wist en me steeds belde, ook 's nachts. En hij wilde niet kappen. Hij was niet agressief, hij wilde me alleen beter leren kennen. Toen hebben vrienden z'n nummer op cu2night gezet
Met tong wel toch! Zo lekker achter zijn huig induwenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:41 schreef Tally het volgende:
Ik voelde een beetje voorvocht toen ik dit las.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:41 schreef Tally het volgende:
Ook een keer iemand gehad die steeds belde en mompelde dat ie een luier aan had. M'n zus was er op een gegeven moment bij en is serieus een gesprek aangegaan. Hij heeft daarna niet meer teruggebeld.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iel... Vind dat echt niks, hoor. Gelukkig nog wel relatief onschuldig.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een keer iemand gehad die steeds belde en mompelde dat ie een luier aan had. M'n zus was er op een gegeven moment bij en is serieus een gesprek aangegaan. Hij heeft daarna niet meer teruggebeld.
Maar toen m'n zus 15 was ofzo belde er een keer iemand die allemaal ranzige dingen tegen d'r zei
Van die belspelletjes zekerquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een keer iemand gehad die steeds belde en mompelde dat ie een luier aan had. M'n zus was er op een gegeven moment bij en is serieus een gesprek aangegaan. Hij heeft daarna niet meer teruggebeld.
Maar toen m'n zus 15 was ofzo belde er een keer iemand die allemaal ranzige dingen tegen d'r zei
Ik heb het ook wel es gehad. Leuk is anders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:58 schreef rival het volgende:
Jarenlang last gehad van een Ex... serieus 6 jaar erna kreeg ik nog steeds telefoontjes op de raarste tijden en werd ik uitgescholden e.d.
Dan zal dat zo wel komenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:51 schreef L-E het volgende:
Al twee uur onderweg en nog geen vertraging!
We zijn gewoon té leuk, dat is het.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel es gehad. Leuk is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |