Druppelt iets NW van je al iets harder. Het is niks extreems, maar nat word je er wel van!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:20 schreef lezzer het volgende:
Nou, die regen stelde niet echt veel voor, wel?
Nu is het een soort van miezer, en that's it.
ik heb het inmiddels tig keer gevraagd, het is ook tig keer toegezegd. Het loopt al weken, maanden en niet alleen aan jou. Er zijn nergens aanwijzingen dat er ook daadwerkelijk iemand mee bezig is, denk dat de laatste keer al een week of twee terug is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Klopt ik ben er nog mee bezig, helaas heb ik hier ook een leven en er zit helaas nog wat tijd in.
Ben ook in grunn en kan niet continu voor de pc gaan zitten.
Van alles?quote:Maar als het op deze manier moet dan mag iemand anders mijn taak gaan overnemen...dan stop ik er nu per direct mee met het onderhouden van alles
Viel me 20 seconde geleden ook al opquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:56 schreef Schuifpui het volgende:
Uitwaaien op de wadden moet nu wel lukken ja.![]()
[ afbeelding ]
Level 2 hier? Maar hier (Twente) wordt toch niet zóveel wind verwacht?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:05 schreef IkWilbert het volgende:
estofex met een code 2 voor NL
Levels 1 and 2 were issued for parts of the UK, Benelux, Germany, Denmark, Norway and Sweden mainly for severe convective wind gusts and tornadoes.
[ afbeelding ]
Kan maar raar spoken vannachtquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Level 2 hier? Maar hier (Twente) wordt toch niet zóveel wind verwacht?
Het regent hier nu wel vies
Ja ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan maar raar spoken vannachtHad het ook niet verwacht, maar we zullen zien.
Heb liever een onweer-level 2 dan een wind-level-2
Voornamelijk vanwege windstoten, lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:11 schreef Psy-freak het volgende:
Huh, level 2? Er komt een storm vanaf een uur of 18?
Rellen in [DE] ?!... dat krijg ik nog niet eens voor elkaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik voel dat er een relletje onder de oppervlakte zit, wie praat me bij?
Een EF-5 rel, nog wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rellen in [DE] ?!... dat krijg ik nog niet eens voor elkaar.
quote:In de avond trekt een zone met intensievere neerslag over het land. Hierbij is vooral in het noorden ook onweer mogelijk. Daarbij trekt de wind dan nog iets verder aan. Buitengaats kan tijdelijk een zuidwesterstorm, windkracht 9, bereikt worden en in het hele land moet men dan beducht zijn op zware windstoten tot wel bijna 100 km/uur.
Tot valt het in Oss mee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep het is pas sinds vanmiddag begonnen.
Dat is ook niet gek als het ergste nog moet komen hequote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tot valt het in Oss mee.
Paar kleine windstoten gehad. Verder zit ik zo ongeveer precies op de 1-2 level van estofex.
Inderdaad, misschien dat de wind vanavond wat aantrekt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:43 schreef zoem het volgende:
Tot nu toe valt de wind verder landinwaarts in Zeeland nog mee. Het zwaartepunt ligt nog steeds in Noord-Holland. Het lijkt is gewoon herfst buiten
Het laatste radarbeeld op Meteox liegt er niet om inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:13 schreef Drassss het volgende:
Deel wat nu boven Londen hangt zal over een aantal uren hier in Midden-Nederland gaan huishouden.
Ik denk eerder dat hij gewoon hier , hatsekidee! over me heen gaat (Den Helder)quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:57 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Op dat gebied moeten we ons dus focussen. Let inderdaad niet op de kleuren, maar meer op de grote ervan
Net zoals bij Estofex zijn die lijnen van mijn plaatje ook een ruime indicatiequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij gewoon hier , hatsekidee! over me heen gaat (Den Helder)
Zo hard waait het heul nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:38 schreef Fredo55 het volgende:
Mijn windmeter geeft geen gegevens meer door.
Jep het ergste komt nog.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:40 schreef kree het volgende:
Valt hier toch wel weer mee qua wind. (katwijk)
Of moet het nog komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |