Engels. Volgens mij waren het allemaal tips, om een goed leven te hebben. Maak je niet druk, heb lief, zoiets.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:50 schreef based het volgende:
[..]
engels? nederlands?
waar ging het over?
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:08 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Engels. Volgens mij waren het allemaal tips, om een goed leven te hebben. Maak je niet druk, heb lief, zoiets.
Barry White voldoet op zich aan mijn beschrijving, maar is niet wat ik bedoel. Toch bedankt!
Die is al opgelost, zie post #153 en #154quote:
Shazam herkent niets, ik gok eigenlijk dat het iets wat ze zelf in elkaar hebben geflanst.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Geen shazam tot beschikking, maar weet iemand het lied in dit filmpje?
Ik neem aan dat het een soundtrack van een film is.
Laat maar ik heb m al, sorryquote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hoe heet het nummer van dit vette filmpje?
Ik kan de clip niet vinden, maar denk dat je dit nummer bedoelt...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef Gellarboy het volgende:
Toen ik klein was stond MTV vaak aan en ik weet nog dat ik diep onder de indruk was van een clip die toen regelmatig op TV. Denk nog vaak terug aan de beelden en zou ze dolgraag nog eens zien, maar... Geen idee!Ik was echt HEEL klein in ieder geval, dus de herinneringen zijn vaag.
Moet zo tussen 1984 en 1989 geweest zijn (dunt lekker uit, not.)
Electro plaat. Iets Kraftwerk-achtigs ofzo? Computerstemmen en bliepjes en piepjes in ieder geval.
Onwijs vage clip met robots of electrische machines die rondliepen en bewogen. In een huis, volgens mij. Volgens mij zat er ook eentje in een kast, waardoor er allemaal kleding ging bewegen. Ofzo.![]()
Nou, die kennen jullie allemaal natuurlijk.
Vind ik best een goeie ja, scheelt een hoop dubbele postsquote:Op woensdag 14 september 2011 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
En omdat men elkaar niet quote, gaat het dus weer eens langs elkaar af. Toch maar eens opnemen in de OP donroyco?
Het staat vanaf nu boven het invoerveld en (als het goed is) ook vanaf het volgende topic in de OP. Dankzij de MUZ-modsquote:Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Vind ik best een goeie ja, scheelt een hoop dubbele posts...
In dit topic al zelfs!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het staat vanaf nu boven het invoerveld en (als het goed is) ook vanaf het volgende topic in de OP. Dankzij de MUZ-mods
Nu jaquote:
Clip doet me denken aan:quote:Op woensdag 14 september 2011 22:01 schreef Gellarboy het volgende:
OH MY GAAAAWD!!!!!!!!!!!!! DAT IS HET!!!!.
.
Hahaha, wat een briljant topic is dit toch ook. Thanks ranja!!
Heb overigens even gespit en dit is dus die clip. Jezus, geen wonder dat ik dat eng vond als kind. In 1983 (!) was ik 3. Doodeng!. Dat uit die kast, dat waren losse benen!! Hahaha.
Mijn trauma is terug. Lekker dan..
.
Ik kom uit op DJ Duro - Time to dance... Maar dat is meer hardcore... Wellicht kan iemand of jijzelf er iets mee...quote:Op donderdag 15 september 2011 18:44 schreef penningmaniac het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit een filmpje van de kermis:
Het nummer vanaf ongeveer 3:00.
Het is een techno achtig nummer uit eind jaren 90 of het jaar 2000.
Er zijn niet veel vocals in, maar wat ik kan horen:
''If you wanna dance'' en ''now's the time''
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Tracklist vind je hier.quote:Op vrijdag 16 september 2011 03:06 schreef Geerd het volgende:
Even aan het zoeken geweest nummer komt van Thunderdome 18 intro begint met een AA bijeenkomst, aan het eind van de intro zeggen ze allemaal im a alcoholic.
Al een en ander gedownload maar geen aparte nummers gewoon als disc mounten kan niet nummer voor nummer even afspelen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:10 schreef unrealz het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gister avond hoorde van SLAM FM rond 10 uur ongeveer.
Hij zegt de hele tijd "voor je zelluf" het is volgensmij een dubstep remix.
Er komt ook in voor: "Put your hands up voor je zelluf"
Ik hoop dat jullie hem misschien herkennen!
Graag gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:22 schreef unrealz het volgende:
Woooow zo snel, super bedankt man!! We zaten met 4 man het nummer te zoeken met Shazam, maar niemand kon hem vinden!
alles wat je op de radio hebt gehoord kan je sowiezo terug vinden op www.nummergemist.nl alleen ff de tijd onthouden wanneer je t nummer hebt gehoordquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:10 schreef unrealz het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gister avond hoorde van SLAM FM rond 10 uur ongeveer.
Hij zegt de hele tijd "voor je zelluf" het is volgensmij een dubstep remix.
Er komt ook in voor: "Put your hands up voor je zelluf"
Ik hoop dat jullie hem misschien herkennen!
Eerste keer met SoundHound werkte het niet, maar nu in 1 keer welquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben opzoek naar de (begin)tune van House Ibiza van Powned. Iemand enig idee?
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/house_ibiza.html (wat je dus aan het begin hoort...)
Wie kan mij helpen?
Gossip - Heavy Crossquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef pennedop2 het volgende:
Ik zoek naar de titel van het nummer wat je hoort van 3:04-3:29 in het volgende fragment:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik dit nummer ook gehoord in een reclame. Alleen waarvan dat was weet ik niet meer. Bedankt voor de hulp alvast!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:44 schreef Roces18 het volgende:
Ik hoorde gister een nummer rond 1 uur in de avond volgens mij op q-music. Redelijk bekend nummer momenteel en het gaat iets van zo
We are your life.... it's cold outside ...... tell me your.. discover
Een mannenstem zingt dit en het is nogal een relaxt nummer.
via google kom ik namelijk alleen uit op kerstliedjes
Nee dat is hem nietquote:
Deze misschien?quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Net op MTV, helemaal vergeten te kijken naar de titel;
Een band, veel gitaren (akoestisch), een banjo en een grote bas. Clip was zwart wit, rustige stukjes met tekst en dan wat hardere stukken zonder).
gokje:quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:32 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik zag laatst op youtube een filmpje met als achtergrond muziek een soort wietnummer. Het ging over wiet of wiet roken ofzo en het was voornamelijk een vrouwelijke stem (of alleen maar). Ik vond het wel een chill nummer, maar zou echt niet weten hoe die heet. Ik weet het ook niet precies zeker maar volgens mij kwam het ergens voor van daily smoker op youtube, maar dan van iemand die dezelfde filmpjes op zijn naam upload. Weet iemand een nummer over wiet met een vrouwenstem die ook chill is? Hij was echt chill, ik hoop dat iemand een idee heeft
Ik ben bang dat je dat kunt vergeten, Martin Pieters maakt zelf ook vaak (vette) mashups.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:07 schreef Ongedierte het volgende:
Eentje is een Weekend mix van Decibel waarin een Mashup van Like a G6 en Harder Better Faster Stronger te horen, en is zoiezo meer dan 2 maanden oud.
bij 5:00 begint ie, dat is hem, weet je de naam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |