Dat is een mooi stukje antiek wat je hebt hangen; voor welk merk ga je hem vervangen ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef 4wood het volgende:
Tussen al het strakke, nieuwe inbouw geweld mijn vonkenkastje:
[ afbeelding ]
Wel een gloednieuwe slimme meter met 32kwh op de teller.![]()
![]()
Binnenkort gaat 'ie er uit.
Is je huidige installatie enkelfase of 3fasen?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:41 schreef 4wood het volgende:
Dat dacht ik!Via marktplaats heb ik een tijdje terug een ABB HAF op de kop getikt.
[ afbeelding ]
waarom wist ik vanmorgen al dat jij hier ging posten?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:22 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
donker, geen flits, oude meterkast en mijn komende projectje om hem op te ruimen en dergelijke
Nee, dat is een kabel 5 x 4 mm² of 5 x 6 mm²quote:Op zondag 21 april 2013 09:01 schreef Gieliovd het volgende:
Die extra groepen gevoed door grondkabel 2,5 kwadraat??
Stukje nog werkend antiekquote:Op zondag 21 april 2013 10:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nee, dat is een kabel 5 x 4 mm² of 5 x 6 mm²![]()
Verder oogt het allemaal wel heel erg gedateerd; de aardlekschakelaars zijn nog van 0,5A en de smeltzekeringen zijn van een uitvoering die jaren geleden al uit de handel gehaald zijn..
Ik zie voornamelijk een oude meterkast, maar niet echt specifieks iets wat duidt op de aanwezigheid van een 'wietplantage'.quote:Op zondag 21 april 2013 12:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ]
nie van mij nie, maar meterkast van een wietplantage
ik denk de stekker die over de stoppendoos heenloopt (lijkt me een soort omlus verbinding)quote:Op zondag 21 april 2013 16:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk een oude meterkast, maar niet echt specifieks iets wat duidt op de aanwezigheid van een 'wietplantage'.
Doorlussen doe je gewoon op de meter zelf, nimmer nooit niet met een stekker. (Die kan er immers op 2 manieren in.., manier 1 = OK, manier 2 is een heleboel narigheid....)quote:Op zondag 21 april 2013 16:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik denk de stekker die over de stoppendoos heenloopt (lijkt me een soort omlus verbinding)
Dat is dan ook niet de meterkast, maar een compleet bord wat je voor weinig koopt.quote:Op zondag 21 april 2013 22:19 schreef junkiexp het volgende:
Dat is wel heel netjes aangelegd, zeker voor een plantage!
ook de wietkweker gaat met zn tijd mee natuurlijkquote:Op zondag 21 april 2013 22:19 schreef junkiexp het volgende:
Dat is wel heel netjes aangelegd, zeker voor een plantage!
Juist!quote:Op zondag 5 mei 2013 10:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Even een gokje![]()
Is dit een Amerikaanse verdeelkast ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |