Bedankt. Denk dat het de gegratineerde uiensoep wordt!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://www.okokorecepten.nl/recept/soep/uiensoep/
Wow wat een luxe zo voor een maandag en dinsdagquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:19 schreef cinnamon_M het volgende:
Gisteren langzaam gegaarde lamsschenkel met saus obv lamsfond en grappa, in paddenstoelenbouillon gegaarde cannelloni met parmezaan en zomertruffel, in melk en pernod gegaarde venkel en groene asperges uit de oven![]()
Vanavond uit eten in nieuw eetcafeetje in de buurt (met mooie huisgemaakte quiches en hamburgers).
Atm een latté macchiato.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wow wat een luxe zo voor een maandag en dinsdag
lekker hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:26 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ja, mijn culinaire partner in crime werkt in de horeca en heeft dus ma+di weekend. En ik werk en studeer thuis, dus ben flexibel
. Vandaar!
had ik nog nooit van gehoord, ga ik ook eens proberen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:09 schreef Deliah het volgende:
Kant en klare vegetarische notenburger in stukjes met rijst en met paprika, courgette, uit, knoflook en pinda's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |