ja en zegt dat ze hele slechte letters heeft om je vervolgens te verslaanquote:
ik heb dan ook 2 potjes van de 40 gewonnen ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en zegt dat ze hele slechte letters heeft om je vervolgens te verslaan
Ik pak de iPad er wel ff bij, maareh....ik wil wel nerden hoorquote:
3 op rijquote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb dan ook 2 potjes van de 40 gewonnen ofzo
Versla hem!quote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik pak de iPad er wel ff bij, maareh....ik wil wel nerden hoorDus kijk uit...
Dit klinkt zo heerlijk bekendquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
hoger onderwijs, duidelijker kunnen we het niet maken, wel vager![]()
![]()
maar goed, wel al meteen een klik met een vrouwtje die ook de IB richting gaat doen, dus afgesproken samen de vakken te volgen.![]()
Mits ik ooit een inlogcode krijg om me in te schrijven![]()
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
maar goed, wel al meteen een klik met een vrouwtje die ook de IB richting gaat doen, dus afgesproken samen de vakken te volgen.![]()
Oh boy, praat me er niet vanquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke vertelt zichzelf een verhaaltje
Trusten!
Dat duurt altijd eventjes bij jou, hè?quote:
Ja soms wel. Dan kan ik gewoon niet beginnen met slapen, dan ben ik bang.quote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Dat duurt altijd eventjes bij jou, hè?
Dat ook daadwerkelijk slapen gaan.
Kan Thijs je niet masseren?quote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Whisky.. ik denk dat dat de enige optie is voor me nu..![]()
*stuiter stuiter*
quote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Whisky.. ik denk dat dat de enige optie is voor me nu..![]()
*stuiter stuiter*
Ik ben gewoon voor een Black Bottletje gegaan, ff een snelle slobber, is niet om van te genieten per sequote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Welke nemen we vandaag?
Ik denk dat ik meedoe
Highland bird! 1,5 liter voor 20 euro!quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Welke nemen we vandaag?
Ik denk dat ik meedoe
quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor een Black Bottletje gegaan, ff een snelle slobber, is niet om van te genieten per se![]()
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:
hehe ook lekkerquote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb mezelf maar een Alchemistje ingeschonken
Klinkt als een bier... vertel!quote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb mezelf maar een Alchemistje ingeschonken
The Alchemist Highland Park 16yr. Bijzondere botteling. Begin van het jaar gekocht toen ik met Sun en TAV bij Van Zuylen was. Laatste fles die ze haddenquote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt als een bier... vertel!
quote:If my body was a car, I would be thinking of trading it in for a newer model. I've got bumps, dents, scratches and my paint job is getting dull. My headlights are out of focus. My traction is not as graceful as it once was. My whitewalls are stained with varicose veins. It takes me hours to reach maximum speed. But the worst is...every time I sneeze, cough, or sputter either my radiator leaks or my exhaust backfires! repost if this made you laugh......i just did!
Die laatste zin is mooiquote:Python is a high-level, interpreted, interactive and object oriented-scripting language.
Python is Interpreted
Python is Interactive
Python is Object-Oriented
Python is Beginner's Language
quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
The Alchemist Highland Park 16yr. Bijzondere botteling. Begin van het jaar gekocht toen ik met Sun en TAV bij Van Zuylen was. Laatste fles die ze hadden
eeeehhhhh whutquote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die laatste zin is mooiIk ben het code kloppen een beeeeeeeeeeeetje verleerd kwam ik achter
Lekkere inhoud ookquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Tekst van de Engelse overgrootmoeder van Babi J. op facebook is ook op mijn lijf geschreven![]()
[..]
Ik wil een nieuw taaltje leren om een scriptje op mijn server te kunnen draaien. De manual zegt dat de taal voor beginners is. Da's goed nieuws. Kan nooit ingewikkeld zijn. Ben de afgelopen jaren het technisch nerden een beetje verleerdquote:
http://www.veel.nl/quote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw taaltje leren om een scriptje op mijn server te kunnen draaien. De manual zegt dat de taal voor beginners is. Da's goed nieuws. Kan nooit ingewikkeld zijn. Ben de afgelopen jaren het technisch nerden een beetje verleerdVroeger programmeerde ik veel nl
Beginner's language? Daar verschil ik toch wel van meningquote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die laatste zin is mooiIk ben het code kloppen een beeeeeeeeeeeetje verleerd kwam ik achter
Welke taal? pascal?quote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw taaltje leren om een scriptje op mijn server te kunnen draaien. De manual zegt dat de taal voor beginners is. Da's goed nieuws. Kan nooit ingewikkeld zijn. Ben de afgelopen jaren het technisch nerden een beetje verleerdVroeger programmeerde ik veel nl
Ah okquote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
PHP is geen taal om een website te bouwen. Het is alleen een manier om er logica achter te krijgen. HTML is de taal om een website te maken. PHP niet.quote:Op maandag 5 september 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah ok
Wat ik zou willen leren is PHP want ik wilde graag zo'n mooie website bouwen die robinook heeft hier op fok. Dus alles al een keer ged/l maar ik krijg het niet voor elkaar
Ja heb het al 2X ged/l en geprobeerd om het werkend te krijgen, niet gelukt.quote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou het nog een keer doen Bluezz, je weet nu dat je het kan.
Wordpress heb je een hosting partij nodig die PHP ondersteunt en een database zoals MySQL. Mijndomein kun je dat voor 7 euro ofzo per maand afsluiten. Om maar iets te noemen. Inclusief domeinnaam.quote:
Is joomla dan niet meer iets voor je? Dan kun je kant en klare templates nemen, die aanpassen naar wens en dan heb je al een hele (relatief) snelle basis staan..quote:Op maandag 5 september 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja heb het al 2X ged/l en geprobeerd om het werkend te krijgen, niet gelukt.
En nu ik minderen wil achter de pc doe ik het nu ook maar ff niet, maar toch lonkt het en zit het me niet lekker
quote:
Pythonquote:
Okquote:Op maandag 5 september 2011 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Beginner's language? Daar verschil ik toch wel van mening.
Wordpress en Joomla zijn identiek. Zelfde idee. Maar als je Wordpress al niet werkend krijgt kun je Joomla nemen wat je wil, maar dan werkt dat ook niet.quote:Op maandag 5 september 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is joomla dan niet meer iets voor je? Dan kun je kant en klare templates nemen, die aanpassen naar wens en dan heb je al een hele (relatief) snelle basis staan..
Oh ok, ik heb zelf alleen maar gestoeid met Joomla, maar heb er het geduld niet zo voor geloof ik.. Thijs kan dat beter en snellerquote:Op maandag 5 september 2011 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wordpress en Joomla zijn identiek. Zelfde idee. Maar als je het al niet werkend krijgt kun je joomla nemen wat je wil, maar dan werkt dat ook niet.
Mijn ervaring: voor beginners is Wordpress veeeel makkelijker dan Joomla.
Wordpress is veel minder uitgebreid toch?quote:Op maandag 5 september 2011 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wordpress en Joomla zijn identiek. Zelfde idee. Maar als je Wordpress al niet werkend krijgt kun je Joomla nemen wat je wil, maar dan werkt dat ook niet.
Mijn ervaring: voor beginners is Wordpress veeeel makkelijker dan Joomla.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah ok
Wat ik zou willen leren is PHP want ik wilde graag zo'n mooie website bouwen die robinook heeft hier op fok. Dus alles al een keer ged/l maar ik krijg het niet voor elkaar
Worldpress is het geloof ik.
Heb je met Wordpress ookquote:Op maandag 5 september 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is joomla dan niet meer iets voor je? Dan kun je kant en klare templates nemen, die aanpassen naar wens en dan heb je al een hele (relatief) snelle basis staan..
Wordpress is meer op bloggen gericht, maar in feite ook gewoon een CMS. Als je een goeie template hebt, kom je echt een heel eindquote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wordpress is veel minder uitgebreid toch?
Goed zoquote:
nee, dat is écht kant en klaar.. Je kunt dan nog veel meer aanpassen en eigenlijk blijft er dan gewoon niets meer van het kant en klare over zeg maarquote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Kant en klaar is al wat ik op onze site doe, dat is saai
Volgens mij zegt Annie het precies andersom hoor..quote:Op maandag 5 september 2011 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed zoEn verder met ik het met Annie eens dat Joomla voor beginners iets minder complex overkomt
![]()
Kloptquote:Op maandag 5 september 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij zegt Annie het precies andersom hoor..
Kloptquote:Op maandag 5 september 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij zegt Annie het precies andersom hoor..
Ja, maar voor een beginner is dat toch een stuk beter. Joomla zie je de bomen door het bos niet meer.quote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wordpress is veel minder uitgebreid toch?
Ja weet ikquote:Op maandag 5 september 2011 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
Goed zoEn verder met ik het met Annie eens dat Joomla voor beginners iets minder complex overkomt
Maar Bloes, als je zoiets wil, is dat best te regelen hoor
Ja, ik ook. Morgen op B en S passenquote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Whisky is op (nou ja.. dit glaasje dan) dus ik ga ook maar eens naar boven
oh oh...quote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Morgen op B en S passen
quote:
Nou, nogmaals dus maar dan.quote:
Ja, vandaag langsgereden. Zelf heb ik geen ervaring met Aziatische haute cuisine. Weet eigenlijk niet of dat wel als zodanig bestaat in Azië.quote:Op maandag 5 september 2011 23:29 schreef golfer het volgende:
Steer?
Bekend met dit adres?
http://knoopjelos.nl/recensies/mei-wah/662/
Maar nog niet gegeten dus?quote:Op maandag 5 september 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, vandaag langsgereden. Zelf heb ik geen ervaring met Aziatische haute cuisine. Weet eigenlijk niet of dat wel als zodanig bestaat in Azië.
quote:05 september 2011, 23:34
GROTE BRAND OP DE PIER IN SCHEVENINGEN
Op de Pier in Scheveningen is zojuist brand uitgebroken. Het gaat het om een grote uitslaande brand halverwege de Pier. Grip 1 is afgekondigd. Naast de brandweer zijn ook drie ambulances gealarmeerd, mogelijk uit voorzorg. Het is nog onbekend of er slachtoffers zijn.
De Koninklijke Nederlandse Reddingsmaatschappij is met een reddingsboot betrokken bij de blusoperatie.
Nog niet gegeten, ben benieuwdquote:Op maandag 5 september 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar nog niet gegeten dus?
Lijkt mij wel apart.
Geen klein fikkie ookquote:Op maandag 5 september 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
Oh jee, de enige nog echte mooie pier.
Maken we een keer een projectje van?quote:Op maandag 5 september 2011 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
[quote]Op maandag 5 september 2011 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Nog niet gegeten, ben benieuwd
Misschienquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Maken we een keer een projectje van?
Zat ik ook net na te lezen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
MisschienIk weet nooit of dit soort restaurants nou echt goed zijn, of dat ze je naaien waar je erbij staat - een mooi verhaal bij wat vage ingredienten en dan een gepeperde rekening.
http://www.iens.nl/restaurant/14844/eindhoven-mei-wah
ga ervoor!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Naar aanleiding van een gesprek met een vriend gekeken naar beschikbare woonruimtes voor starters. Concurrentie is moordend momenteel voor betaalbare huurwoningen, maar ik heb meer dan 10 jaar inschrijftijd kom ik er net achterdus dat gaat nog leuk worden.
Zou het dan toch nog goed komen?
Ik denk dat ie het over Ehv heeftquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je nog een vaste plek waar je wilt wonen? In Den Haag heb ik nog wel wat connecties eventueel, mocht dat een optie zijn.
Waar m'n werk me brengt. Philips staat bovenaan momenteel. Niet makkelijk om daar binnen te komen, maar ik heb het idee dat ik er goede papieren voor heb.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je nog een vaste plek waar je wilt wonen? In Den Haag heb ik nog wel wat connecties eventueel, mocht dat een optie zijn.
Oh en Mo prachtfoto's! Ik ben ook niet zo van de randjesquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, mocht het je naar Den Haag brengen moet je maar even aanbellenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar m'n werk me brengt. Philips staat bovenaan momenteel. Niet makkelijk om daar binnen te komen, maar ik heb het idee dat ik er goede papieren voor heb.
Zeker met de collectieve CUL SC hyvemindmoet die sollicitatie straks wel lukken...
Thanks! En dat magquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en Mo prachtfoto's! Ik ben ook niet zo van de randjes
Voor al uw sollicitatiehulp: neem contact op met huize golfer. 0900-golfer.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
Waar m'n werk me brengt. Philips staat bovenaan momenteel. Niet makkelijk om daar binnen te komen, maar ik heb het idee dat ik er goede papieren voor heb.
Zeker met de collectieve CUL SC hyvemindmoet die sollicitatie straks wel lukken...
Ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor al uw sollicitatiehulp: neem contact op met huize golfer. 0900-golfer.
Discretie verzekerd.![]()
Er zijn u al wat CUl-SCers voorgegaan.
Hmm... Den Haag, dat wordt Shell.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, mocht het je naar Den Haag brengen moet je maar even aanbellendan zwengel ik de huurwoningzoeker even aan
Heb toen met hulp van mams voor Vik ook een huisje geregeld toen ze plots aan de slag kon in Den Haag, dus dat moet vast nog een keer lukken!
Yups, maar daar wil ik dan altijd wel een tweetalige versie van zien. Dus een Nederlandse er naast.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ga ik zeker doen.
Doe je ook Engelstalige CVs?
Omdat ik graag in een internationale werkomgeving bivakkeer, hopelijk ook een paar jaartjes als expat aan de slag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:48 schreef golfer het volgende:
En waarom alleen maar internationals als Philips en Shell en niet leuke kleine innovatie bedrijven ?
Sinopec ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat ik graag in een internationale werkomgeving bivakkeer, hopelijk ook een paar jaartjes als expat aan de slag.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmm... Den Haag, dat wordt Shell.Mocht ik het op m'n heupen krijgen en daar willen solliciteren dan zal ik daaraan denken. Bedankt voor het aanbieden.
Nou, gezien het feit dat ik me ingeschreven heb voor het nieuwe academische jaar wil ik misschien een fatsoenlijke cursus Mandarijn doen op het talencentrum van de uni...quote:
Wat gááf! Dat staat hier ook nog op 't verlanglijstje voor 'later als ik groot ben'! Tof!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, gezien het feit dat ik me ingeschreven heb voor het nieuwe academische jaar wil ik misschien een fatsoenlijke cursus Mandarijn doen op het talencentrum van de uni...
Lijkt me helemaal goed als extra taal en mogelijkheid.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:56 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, gezien het feit dat ik me ingeschreven heb voor het nieuwe academische jaar wil ik misschien een fatsoenlijke cursus Mandarijn doen op het talencentrum van de uni...
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal goed als extra taal en mogelijkheid.
Da's waar ook! Hendig!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]en aangezien ik al een dialect spreek, en de woorden / grammatica identiek zijn (maar alleen de uitspraak totaal anders) zou ik het in theorie goed moeten kunnen oppikken.
Ik ook. Ik heb ook een mooie toekomst achter me liggen.quote:
Goed bezig dusquote:
Heb daar zelfs een huis te koopquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
Groot gelijkquote:
In Assen zit ook een chic de friemel Chinees restaurant. Daar krijg je dus als voorgerecht twee artistiek op elkaar gelegde Chinese miniloempia's en zo. Al het eten smaakt gewoon zoals we dat al jaren van de afhaalchinees kennen, maar dan nu in een chique omgeving op een zogenaamd hippe manier gepresenteerd. Net als de rekening.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
MisschienIk weet nooit of dit soort restaurants nou echt goed zijn, of dat ze je naaien waar je erbij staat - een mooi verhaal bij wat vage ingredienten en dan een gepeperde rekening.
http://www.iens.nl/restaurant/14844/eindhoven-mei-wah
Installeer ook Wordfeud op je telefoonquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:55 schreef TAV74 het volgende:
Saai... iedereen zit in een workshop en een zieke, zit dus gewoon de hele ochtend alleen hier en echt superdruk is het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Genieten van je laatste echte vrije dag voor je morgen weer een half dagje aan de bak moet?quote:
Nja.. zo iets.. ben met huishoudelijke klusjes bezig vooral eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Genieten van je laatste echte vrije dag voor je morgen weer een half dagje aan de bak moet?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja.. zo iets.. ben met huishoudelijke klusjes bezig vooral eigenlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik naar buiten kijk heb ik herfstvakantie![]()
Goeie voornemensquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Ik ga voor de verandering eens 's middags naar de biosIk voorspel een vrijwel lege zaal
En straks eerst nog ff de auto door de wasstraat halen en zo
En eigenlijk ook ff opruimen. Morgen mag DE meerijden
Rise of the planet of the apesquote:
Ik had ook gewoon je naam doorgegeven, maar ze hebben bij de beeldredactie blijkbaar de copyright info vanuit de foto zelf gebruikt.quote:
Spierpijn in je maagquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef Sarabi het volgende:
en dit was weer de tweede nacht dat ik wakker lag van de maagpijn![]()
gelukkig weinig plannen gisteren en vandaag dus is het niet erg dat ik er bij zit als een zombie
hopelijk kan ik vanavond wel buikdansen (ookal heb ik het idee dat het daardoor wel eens zou kunnen komen)
Nja ook goed, Sonnie-Tieske Productions ben ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon je naam doorgegeven, maar ze hebben bij de beeldredactie blijkbaar de copyright info vanuit de foto zelf gebruikt.
Zoietsquote:
ik moest even googlen, maar iddquote:
Ow ja dat moeten we opnemenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:00 schreef Sunnythesun het volgende:
omg De Rijdende Rechter nu met publieksjury![]()
gelukkig is dat niet mogelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
Tijd om op te ruimen zodat je kan reproduceren, Sunnie
Wij hebben daar een laadje voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik word gestoord van alle verschillende laders en snoertjes overalkan daar maar geen handige opbergplek voor vinden
Wij hebben niet zo veel laatjes, en die we hebben zitten aardig vol.. maar ik kon er nog wel een lader in kwijtquote:
Leuk! In een koor zingen vind ik ook zó leuk! Lekkere groepsnummers ook! Dus denk dat 't een leuk seizoen gaat worden!quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn al wat liedjes bekend voor het komende seizoen popkoor : Yummy soulfood
Ja, zit wel wat leuks tussen en het is nog niet allesquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:56 schreef Sarabi het volgende:
Lekkere nummers, wat vind je er zelf van B?
Maar het klopt nog steedsquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, weet ikMaar het stond zo leuk, dat '-djes' niet bestond, en toen moest ik aan de arme zaadjes denken
Hmm, een dinsdag om 14:30quote:
TIKKEN JIJ!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmm, een dinsdag om 14:30
Heb zin om hier naar een IMAX 3D voorstelling te gaan...
Zet hem wel in een spoiler, misschien vindt Adsense het niet leukquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Willen jullie enge foto's van de badkamer zien? Die is het het ergst aan toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek even beter, en toen zag ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vanavond ff schoonmakenValt niet mee, een jaar alleen wonen en dan dit
Confidence through competence
quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Nou
Dus ik stapte gister de badkamer binnen en zag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek even beter, en toen zag ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vanavond ff schoonmakenValt niet mee, een jaar alleen wonen en dan dit
bah!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Wat zeggen je huisgenoten er van?
Ik vind het echt te erg
Idem hier!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
dan is onze badkamer heul schoon
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Alles was goed met mijn moeder
Wel moet ze over een half jaar weer terugkomen voor controle
Ha, mooi zo sarabiquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
dan is onze badkamer heul schoon
Daar heb ik dan weer totaal géén last van.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:35 schreef Felagund het volgende:
Bah, ik erger me al aan het stof dat in 1 week in mijn badkamertje komt.
Fijn Sarabiquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:35 schreef Sarabi het volgende:
zwaaien jullie donderdag even?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]Dat is goed nieuws Saar!
Wij gaan zo maar eens naar het lab en eten/borrelen bij onze Haarlems vrienden
Zieke Hitlerquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Goed nieuws, zieke ouders zijn klote. Zieke alles is klote overigens
SC moequote:Op dinsdag 6 september 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout![]()
Waar is CF overigens?
vrouwen kunnen net zo erg zijn Steerquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Ja, we hebben niet gepoetst'
Dus ja, snappen jullie ook een beetje waarom ik gisteren een beetje sip thuisgekomen ben
Ik snap het eigenlijk niet, want m'n huisgenoten hebben allebei een vriendin. En die gaan daar ook gewoon douchen en tandenpoetsen en doen
Viessss Patrick coño....quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vrouwen kunnen net zo erg zijn Steer
1 keer 's nachts gewoon weg gevlucht omdat bij de dame de badkamer vol zat met haren en andere troep.quote:
Ik ga ook altijd fietsen naar de AH die hier 500 meter verderop isquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik zei 'als het moet', niet dat ik daadwerkelijk ga lopenfiets scheelt me 5 minuten
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd fietsen naar de AH die hier 500 meter verderop is
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ging altijd met de auto, met weekboodschappen wel handigermaar tegenwoordig ga ik met de fiets! Mijl of 2 fietsen, dus valt wel mee..
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Komt overigens vooral omdat we geen auto meer hebben
quote:
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/spicybeefkofta_87310 dezequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zal zo de spruitjes eens schoonmaken en voorkoken. Daarna in de oven met ui en bacon.
Wat gaan jullie eten?
rij er toch altijd langsquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ging altijd met de auto, met weekboodschappen wel handigermaar tegenwoordig ga ik met de fiets! Mijl of 2 fietsen, dus valt wel mee..
Ik heb winterdekbed in de hoes gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb sloffen aan
en het is nog maar september
Vriendin van me woont sinds kort in De Rembrant, dat nieuwbouwding vlakbij de design academy. Ze had veel geluk, weinig beschikbaar in Eindhoven ja om goedkoop te kunne huren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Naar aanleiding van een gesprek met een vriend gekeken naar beschikbare woonruimtes voor starters. Concurrentie is moordend momenteel voor betaalbare huurwoningen, maar ik heb meer dan 10 jaar inschrijftijd kom ik er net achterdus dat gaat nog leuk worden.
Zou het dan toch nog goed komen?
Ik voel met je mee! Ik zit ook te wachtenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zou zo graag een inlogcode en zo willen krijgen om me in te kunnen schrijven voor de onderwijseenheden die ik wil volgen, en om de boeken te kunnen bestellen
Ik hoop maar dat het goed komt.. het is allemaal zo vaag en onduidelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik voel met je mee! Ik zit ook te wachten
Jeej. Ook maar aan Wordfeud dan maar?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:22 schreef Sarabi het volgende:
en eindelijk na 1,5 maand kan ik ook bellen met de iPhone
Maybequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jeej. Ook maar aan Wordfeud dan maar?
Euhm,... smaakvolquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:22 schreef borisz het volgende:
3FM 90ties playlist gemaakt![]()
[ afbeelding ]
omg Borisquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:22 schreef borisz het volgende:
3FM 90ties playlist gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Dat is dan in ieder geval gelukt (op een paar na dan)quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef borisz het volgende:
Heb ook bewust de foute jaren 90 platen er tussen gezet.
Holy crap, is dat betaalbaar? Wonen op de 30e verdieping lijkt mequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vriendin van me woont sinds kort in De Rembrant, dat nieuwbouwding vlakbij de design academy. Ze had veel geluk, weinig beschikbaar in Eindhoven ja om goedkoop te kunne huren.
Kan ik ook eens winnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maybemaar daar ga ik zo slecht in zijn
Ik moet zeggen het kan nog veel ergerquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is dan in ieder geval gelukt (op een paar na dan)
inderdaad, Guns N Roses is vooral foutquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:44 schreef borisz het volgende:
Heb ook bewust de foute jaren 90 platen er tussen gezet.
Kijk naar je nummer een en herhaal dit dan nog eensquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen het kan nog veel erger. Het is een mooi lijstje
Als ik 24/7 en captian hollywood is het lijstje nog fouterquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kijk naar je nummer een en herhaal dit dan nog eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |