ja en zegt dat ze hele slechte letters heeft om je vervolgens te verslaanquote:
ik heb dan ook 2 potjes van de 40 gewonnen ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en zegt dat ze hele slechte letters heeft om je vervolgens te verslaan
Ik pak de iPad er wel ff bij, maareh....ik wil wel nerden hoorquote:
3 op rijquote:Op maandag 5 september 2011 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb dan ook 2 potjes van de 40 gewonnen ofzo
Versla hem!quote:Op maandag 5 september 2011 21:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik pak de iPad er wel ff bij, maareh....ik wil wel nerden hoorDus kijk uit...
Dit klinkt zo heerlijk bekendquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
hoger onderwijs, duidelijker kunnen we het niet maken, wel vager![]()
![]()
maar goed, wel al meteen een klik met een vrouwtje die ook de IB richting gaat doen, dus afgesproken samen de vakken te volgen.![]()
Mits ik ooit een inlogcode krijg om me in te schrijven![]()
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
maar goed, wel al meteen een klik met een vrouwtje die ook de IB richting gaat doen, dus afgesproken samen de vakken te volgen.![]()
Oh boy, praat me er niet vanquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke vertelt zichzelf een verhaaltje
Trusten!
Dat duurt altijd eventjes bij jou, hè?quote:
Ja soms wel. Dan kan ik gewoon niet beginnen met slapen, dan ben ik bang.quote:Op maandag 5 september 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Dat duurt altijd eventjes bij jou, hè?
Dat ook daadwerkelijk slapen gaan.
Kan Thijs je niet masseren?quote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Whisky.. ik denk dat dat de enige optie is voor me nu..![]()
*stuiter stuiter*
quote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Whisky.. ik denk dat dat de enige optie is voor me nu..![]()
*stuiter stuiter*
Ik ben gewoon voor een Black Bottletje gegaan, ff een snelle slobber, is niet om van te genieten per sequote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Welke nemen we vandaag?
Ik denk dat ik meedoe
Highland bird! 1,5 liter voor 20 euro!quote:Op maandag 5 september 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Welke nemen we vandaag?
Ik denk dat ik meedoe
quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor een Black Bottletje gegaan, ff een snelle slobber, is niet om van te genieten per se![]()
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:
hehe ook lekkerquote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb mezelf maar een Alchemistje ingeschonken
Klinkt als een bier... vertel!quote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb mezelf maar een Alchemistje ingeschonken
The Alchemist Highland Park 16yr. Bijzondere botteling. Begin van het jaar gekocht toen ik met Sun en TAV bij Van Zuylen was. Laatste fles die ze haddenquote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt als een bier... vertel!
quote:If my body was a car, I would be thinking of trading it in for a newer model. I've got bumps, dents, scratches and my paint job is getting dull. My headlights are out of focus. My traction is not as graceful as it once was. My whitewalls are stained with varicose veins. It takes me hours to reach maximum speed. But the worst is...every time I sneeze, cough, or sputter either my radiator leaks or my exhaust backfires! repost if this made you laugh......i just did!
Die laatste zin is mooiquote:Python is a high-level, interpreted, interactive and object oriented-scripting language.
Python is Interpreted
Python is Interactive
Python is Object-Oriented
Python is Beginner's Language
quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
The Alchemist Highland Park 16yr. Bijzondere botteling. Begin van het jaar gekocht toen ik met Sun en TAV bij Van Zuylen was. Laatste fles die ze hadden
eeeehhhhh whutquote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die laatste zin is mooiIk ben het code kloppen een beeeeeeeeeeeetje verleerd kwam ik achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |