quote:The Mercedes-Benz SLR McLaren is a hypercar co-developed by DaimlerChrysler and McLaren Cars. It is one of the fastest automatic transmission cars in the world. It is assembled at the McLaren Technology Centre in Woking, England. Most people presume "SLR" to stand for "Sportlich, Leicht, Rennsport" (German for "Sport; Light; Racing"), while it actually means "super-leicht, Rennsport" (super-light, racing). The car's base price is ¤443,066 £300,000 or $450,000.
A new version was introduced in 2006 called the "2007 Mercedes-Benz SLR 722 Edition". The "722" refers to the victory by Stirling Moss and his co-driver Denis Jenkinson in a Mercedes-Benz 300 SLR with the starting number 722 (indicating a start time of 7:22 a.m.) at the Mille Miglia in 1955. The "722 Edition" creates 650 bhp, with a top speed of 337 km/h (3 more than the standard SLR). Countering the problems from the previous, a new suspension is used with 19-inch light-alloy wheels, a stiffer damper configuration and 0.4 inches lower body. The SLR is planned to end production in 2008 according to Mercedes-Benz.
quote:Mercedes-Benz SLR McLaren
aka
Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster
Mercedes-Benz SLR Stirling Moss
Production 2003 - 2010 (expected)
3500 unit production limit
Class Hypercar
Body Style 2-door, 2-seat Coupe
Length 183.3 in (4656 mm)
Width 75.1 in (1908 mm)
Height 49.6 in (1261 mm)
Wheelbase 106.3 in (2700 mm)
Weight SLR 722
3635 lb (1649 kg)
Transmission 5 Speed Automatic, RWD
Engine 5.4 litre (5439 cc) Supercharged 90º V8
SLR 722
650 hp @ 6500 rpm
605 lb-ft of torque @ 4000 rpm
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Die is ook wel mooi in het (mat-) zwartquote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
+-750.000 euro voor deze auto wat een verouderd model is, terwijl een SLS minder dan de helft kost
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Maar hij is lelijkquote:Op maandag 5 september 2011 21:12 schreef Paladijn het volgende:
SLS geluid is pr0n, safetycar periodes bij de F1 zijn prima te doen met het achtergrondgeluid
Ik deed net een editquote:Op maandag 5 september 2011 21:17 schreef blup het volgende:
Staat trouwens alleen nog een promo bij gemist.
ik ook niet hoe jij. Eerlijk oversteken.quote:Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik deed net een edit.
Enne, ik heb geen idee van hoe jij eruit ziet.
Naja, duidelijk:quote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef blup het volgende:
[..]
ik ook niet hoe jij. Eerlijk oversteken.
Hoe moet je anders die gewichten omhoog krijgen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef Barcaconia het volgende:
Jammer dat de camera van mijn telefoon naar de klote is, maar dit kon ik toch niet voorbij laten gaan
[ afbeelding ]
Vandaag op de parkeerplaats bij de sportschool was er iemand komen sporten met een heftruck
LUL met grote Lquote:
nee ik zou investeren in stiltequote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja heb je goeie tips? Ik neig vooralsnog naar goud.
Onkruid vergaat niet.quote:
Koop een auto net zoals alle elite!quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik haat het ov. Ik word er echt gek van. Alle aansluitingen lijken wel expres zo waardeloos mogelijk.
Hij heeft een autoquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Koop een auto net zoals alle elite!
Dat klinkt als een slechte heaumeaupr0n filmquote:Op dinsdag 6 september 2011 09:40 schreef Anne het volgende:
densmee, je bent toch niet toevallig in Venray bezig met een stuk of 7 jongeheren eh?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat klinkt als een slechte heaumeaupr0n film
Da's het eerste wat zag liggen in de koelkastquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:52 schreef Alfisti het volgende:
Gadverdamme SDontbijten met een kippenpoot
Haha ja da's een goede.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Koop een auto net zoals alle elite!
Goud is stabiel, je zal er niet al te veel mee verdienen of verliezen. Tenzij je het zeer goedkoop had kunnen kopen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 04:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet.
En draak: ik lurk af en toe nog in de SC... heel af en toe. Shoot me
Oh, en FkTwkGs2012, Goud is alleen voor de korte termijn interessant als speculatie. Lange termijn zwaar overgewaardeerd.
Nee maar het blijft stormachtig, zeker near de kustlijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
Hier issie ook weg![]()
Staat een best happie woei ook, je zou zeggen dat het gaat regenen, maar volgens buienradar (voorlopig) niet..
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:31 schreef Anne het volgende:
Naar het zonnige zuiden. Of naar waar lipje zit.
Stuur hem eens hierheen dan?quote:
Je mond staat openquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:28 schreef Dangel het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw
Zit je nou serieus je schoonpapa te dissenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, vorige week is door Anne d'r pa de koppeling/drukgroep/druklager van de ZX vervangen, maar na een dag begon het druklager te krijsen alsof hij vermoord werdNu staat 'ie weer op de put, en blijkt dat het pokkeding gewoon vast zat en dus niet meedraaide
![]()
Vanmiddag weer een nieuwe erop, en vanavond voor het werk even de bak er weer aan hangen, dan kan hij morgen weer rijden.
Dankzij SD zijn koude klauwen op jouw warme kont?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:27 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb weer ruk geslapen, maar ik ben wel wakker.
Zonder sd sliep ze ook ruk. Nu heeft ze tenminste nog ruckzichlose seks jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dankzij SD zijn koude klauwen op jouw warme kont?
Gelukkig heb je geen flauw benul waar ik het over hebquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zit je nou serieus je schoonpapa te dissen![]()
Shit happens, het blijft een
[ afbeelding ]
quoted for fail IIquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zonder sd sliep ze ook ruk. Nu heeft ze tenminste nog ruckzichlose seks ja
Bijna jongen, blijf proberen! Ohnee houd maar op trouwens.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Shit happens, het blijft een
[ afbeelding ]
Goedemiddagquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:21 schreef Anne het volgende:
Hey FkTwkGs2012?
[me=Anne]geeft je 50 cent.
[/me]
SD? Go your gang.
Ik zou het ff in feedback zetten, met inhoud, als dat je luktquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bijna jongen, blijf proberen! Ohnee houd maar op trouwens.
Feedback?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zou het ff in feedback zetten, met inhoud, als dat je lukt
Ik weet niet wat dat joch wilt johquote:
ey ik moet lief zijn en dan jij ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat joch wilt joh
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik moet lief zijn in dit topic van sd dus ik onthou me van verder commentaar mbt feedback
Aandacht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat joch wilt joh
Ik heet geen 'ey'. Maar door je taalgebruik, opmerkingen en generalisaties kom je op mij over als een jongetje van 15.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey ik moet lief zijn en dan jij ook.joch zeg je maar tegen je papa.
20-12 = 8.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heet geen 'ey'. Maar door je taalgebruik, opmerkingen en generalisaties kom je op mij over als een jongetje van 15.
leer jij eerst ff een normale post in feedback neer te poten daarna mag je doen alsof je beter bent.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heet geen 'ey'. Maar door je taalgebruik, opmerkingen en generalisaties kom je op mij over als een jongetje van 15.
nou nou , als je wilt dat ik hier normaal reageer moet je ook ff normaal doen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:50 schreef Anne het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het daarin wel eens ben met die mongool.
Je post in feedback een klacht en daarna laat je niks meer van je horen.
Oke, oke, oke. Sorry.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou nou , als je wilt dat ik hier normaal reageer moet je ook ff normaal doen.
quote:
Is dat die ZX?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
Planning is gewijzigd; ik ga even naar schoonpaps om deze 2 te verenigen teneinde een rijdend voertuig te verkrijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tip voor noobs: bij een Citroën zit de bak aan de zijkant ivbm FWD[ afbeelding ]
En terecht, ik had beter meteen een dm kunnen sturen. Dat was beter geweest. Mja nadeel is dat een post snel gemaakt is. En ik zit nu veel mobiel dus ja, niet handig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:50 schreef Anne het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het daarin wel eens ben met die mongool.
Je post in feedback een klacht en daarna laat je niks meer van je horen.
En nu allemaal weer lief doen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou nou , als je wilt dat ik hier normaal reageer moet je ook ff normaal doen.
Alweerquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als ik vanavond ff achter de pc zit...
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En terecht, ik had beter meteen een dm kunnen sturen. Dat was beter geweest. Mja nadeel is dat een post snel gemaakt is. En ik zit nu veel mobiel dus ja, niet handig.
Als ik vanavond ff achter de pc zit...
Niet alleen bij een Citroënquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
Planning is gewijzigd; ik ga even naar schoonpaps om deze 2 te verenigen teneinde een rijdend voertuig te verkrijgen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tip voor noobs: bij een Citroën zit de bak aan de zijkant ivbm FWD[ afbeelding ]
zwarte bumpers. me likesquote:
Duurt me te lang. Ik moet het nu wel goed onderbouwen natuurlijk na dat gekloot.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:55 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik mod zelfs mobiel. Je kunt vast wel wat voorbeeldjes aanhalen via je mobiel.
Inderdaad. Eens. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Duurt me te lang. Ik moet het nu wel goed onderbouwen natuurlijk na dat gekloot.
Ze staan nu op de sleutelstand, normaliter gaat de kap niet zo ver openquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zwarte bumpers. me likes
wat een geniale openhouders, dat zouden ze op alle auto's moeten hebben
Heb je er nu al weer genoeg van?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze staan nu op de sleutelstand, normaliter gaat de kap niet zo ver open
Hij is te koop hoor
alles is te koop maar zo hard wil ik hem nou ook weer niet. voor een dagje lijkt het me leuk, maar als vaste extra is het het me niet waard.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij is te koop hoor
is het mij of heeft die bak wel erg veel ruimte in die tunnel nodigquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zwarte bumpers. me likes
Lijkt wel een beetje hequote:Op dinsdag 6 september 2011 13:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Shit happens, het blijft een![]()
Neuh, dat niet, maar ik ben er nog niet aan gehecht. Tevens wil ik stiekum nog steeds een XXL Benzquote:
Handelaartjequote:Op dinsdag 6 september 2011 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij is te koop hoor
Dan wel even door sparen. De hokken die we hebben bekeken waren het niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, maar ik ben er nog niet aan gehacht. Tevens wil ik stiekum nog steeds een XXL Benz
ik vind het een mooie citroen!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:00 schreef blup het volgende:
[..]
is het mij of heeft die bak wel erg veel ruimte in die tunnel nodig
[..]
[..]
Lijkt wel een beetje he
of die zx verkopen met winst, dat nog een paar keer doen met autootjes, en dan een vette merc kopen. als je handig bent met auto's , waarom niet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan wel even door sparen. De hokken die we hebben bekeken waren het niet.
Best lekker hoor targadakenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alles is te koop maar zo hard wil ik hem nou ook weer niet. voor een dagje lijkt het me leuk, maar als vaste extra is het het me niet waard.
Is ook een flinke bakquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:00 schreef blup het volgende:
[..]
is het mij of heeft die bak wel erg veel ruimte in die tunnel nodig
Daar is zo'n ZX idd niet echt mee te vergelijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, dat niet, maar ik ben er nog niet aan gehecht. Tevens wil ik stiekum nog steeds een XXL Benz
Werkze!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Best lekker hoor targadaken
[..]
Is ook een flinke bak
Afijn, ik ben pleite, effe mijn handjes vies maken
Gaaf ding om in te rijden hoor; sleurt best wel; echte snelwegbak, maar ik vind hem eigenlijk nét ietsie te sportief (lees minder bruikbaar voor wat ik wil)quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:04 schreef cofi het volgende:
[..]
Daar is zo'n ZX idd niet echt mee te vergelijken
Daarom is het zo belangrijk dat je een MB of BMW helemaal origineel laatquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
W123
Vetste betaalbare ouwe mercedes die niet meteen van ellende uiteen valt. Jammer van het "turkenbak"-imago
[ afbeelding ]
Dan zijn ze ook het mooist. Zeker de wat dikkere uitvoeringen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:38 schreef cofi het volgende:
[..]
Daarom is het zo belangrijk dat je een MB of BMW helemaal origineel laat
die witte zx die ie vandaag poste. en volgens mij nog een astra station.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:09 schreef Dingest het volgende:
Ik ben even in de war. Wat voor bak heb je nu SD en waarom / hoe ben je erbij gekomen?
Ik was al even op zelfs. Ik ga niet in m'n vakantie tot 12:00 in m'n nest liggen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft een auto. Maar dat is geen vervoersmiddel
.
En wat ben je weer vroeg op.
Dat heb ik ook, en XM ook geloof ik. Alleen heb ik vaker nachtdienst dan zij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:15 schreef Anne het volgende:
Ik merk wel dat ik slechter slaap als ik weet dat SD in de nacht thuis kan komen.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan iedereen die Fwnk2011 in de op wil hebben zijn hand op steken?
Niemand?
Mooi, geregeld!
quote:
OMG, FkTwkGs2012 wil volgens mij echt graag in de SC OPquote:
Hihihihi.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:57 schreef cofi het volgende:
[..]
[..]
[..]
OMG, FkTwkGs2012 wil volgens mij echt graag in de SC OP
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor de op moet je gevraagd worden.
Goud rendeert niet en de waarde is puur speculatief.quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja heb je goeie tips? Ik neig vooralsnog naar goud.
volgende week aan de sleurhutaansluiting hangenquote:
Op achter- en zijruiten?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:32 schreef Paladijn het volgende:
Nederlanders in het verkeer
Wat ik me trouwens vanmiddag bedacht, het is al een paar dagen stil rond de "snelwegschutter"... zou het dan toch steenslag zijn?
Nee ik stond met de motor vooraan en sommigen kunnen dat niet hebben dus die rijden vast aan.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt mij ook nooit in de brand proberen te steken?
een paar gasverenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Als mensen aan me vragen of ik een heks ben is mijn reactie soms "ik ben zwaarder dan een eend"quote:
Best prettig eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:48 schreef Paladijn het volgende:
- Origineel VW komfortblinker (1-2-3 knipperlichten)
!!!
Op een M5 wel jaquote:
dus als jij huppelend met in elke hand een halve kokosnoot de huiskamer binnenkomt lacht ze niet eens?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:55 schreef Paladijn het volgende:
Tell me, what do you do with witches?
BURN THEM!
And what do you burn apart from witches?
MORE WITCHES!
Helaas snapt mijn vriendin dit soort humor niet echt >.<
M5 Optiequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:48 schreef Paladijn het volgende:
- Origineel VW komfortblinker (1-2-3 knipperlichten)
!!!
Dús in een andere auto niet?quote:
Neen maat van mequote:
Neequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dus als jij huppelend met in elke hand een halve kokosnoot de huiskamer binnenkomt lacht ze niet eens?
Wauw!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wauw het is zowaar stil in de trein. Heerlijk.
Paal, welke routes heb jij door Austria gereden?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:09 schreef Paladijn het volgende:
Trein
En Danpy: M5/1-2-3 is een oldbie-inside joke
De mijne doet mee!quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dus als jij huppelend met in elke hand een halve kokosnoot de huiskamer binnenkomt lacht ze niet eens?
Jij hebt echt een gruwelijke slag van de molen gehad he?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hihihihi.
Nee, het is toeval. Nee, echt!
Of ik kan mezelf te serieus nemen. Ik heb deze optie gekozenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij hebt echt een gruwelijke slag van de molen gehad he?
Da's een KTM Adventurequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:59 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
een Alp in de Alpen
en de rest voor SD
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Of ik kan mezelf te serieus nemen. Ik heb deze optie gekozen
Wat is dat voor een SP UI ?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Of ik kan mezelf te serieus nemen. Ik heb deze optie gekozen
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat is dat voor een SP UI ?
Ah okquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:09 schreef Paladijn het volgende:
Trein
En Danpy: M5/1-2-3 is een oldbie-inside joke
Heeft tie em ook in het tweety-geel?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Neen maat van me
Maar vraag maar raak als je wil
Doet de Zet-iks het weer?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een KTM Adventure![]()
Lekker weggetje zo te zien
Ik heb het idee dat de auto beter verkoopt als hij er zo origineel mogelijk bij staat. Bij een auto met styling onderdelen heb ik altijd het idee dat ie met een koude motor in de toerenbegrenzer is gejaagdquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:07 schreef daNpy het volgende:
Hij is al minder verlaagd dan op de foto's, de KW V2 set is eronderuit (ook te koop) en vervangen door nieuwe Eibach Pro veren + Monroe Reflex dempers.
Originele achterlichten zitten erbij afaik, hij staat wel op staal
Zal idd zeggen dat hij foto's moet maken van hoe hij nu staat op het andere onderstel.
met portaalrubbers en een heftruck gaat dit ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Alfisti het volgende:
He SD! Moest jij de leiding meenemen vandaag?
[ afbeelding ]
Tot over een week of 4 oidquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, past niet in het stopcontact![]()
Pas als Belgie bij Nederland hoort praten we verder
Idem. Koopargumenten: lang van dezelfde eigenaar geweest, onderhoudsstempeltjes van dealer ("ik heb op onderhoud niet bezuinigd").quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef cofi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de auto beter verkoopt als hij er zo origineel mogelijk bij staat. Bij een auto met styling onderdelen heb ik altijd het idee dat ie met een koude motor in de toerenbegrenzer is gejaagd
quote:
een belletje aan je piemel, en stokslagen als ie rinkelt omdat je een erectie krijgt, dat zal je leren.quote:
Dat gaat via de PM.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een belletje aan je piemel, en stokslagen als ie rinkelt omdat je een erectie krijgt, dat zal je leren.
ga eens je mening onderbouwen in feedback of zo
Ik denk dat origineel haast altijd meer oplevert dan die cheap pimped auto's?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het ligt er maar net aan wat voor een volk je zoekt qua koper.
Not yet; we hebben hem wel voor 90% in elkaar geschroefd vanmiddag, alleen de uitlaat moet nog, maar dat wordt morgenochtendquote:
Nee, alleen armaturen, en die passen gewoon in het 'magazijn'quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:47 schreef Alfisti het volgende:
He SD! Moest jij de leiding meenemen vandaag?
[ afbeelding ]
Bij sommige auto's hebben goede accessoires wel degelijk meerwaarde.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat origineel haast altijd meer oplevert dan die cheap pimped auto's?
Sowieso, de pest is altijd, dat mensen die accessoires of mods wel willen hebben, maar bij verkoop tegen je gebruiken om af te pingelen of om de auto af te zeiken. "is van een tjoening-sjonnie" geweestquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bij sommige auto's hebben goede accessoires wel degelijk meerwaarde.
kloptquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
Lex? Suikerbrood komt toch uit Friesland?
Volgens mij niet speciaal hoor. Je hebt ook Brabants suikerbrood naar grootmoeders recept enzoquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef Anne het volgende:
Lex? Suikerbrood komt toch uit Friesland?
Import-Brabanders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
dat zijn dan brabanders met Friese grootmoeders
quote:Suikerbrood
Als we spreken over suikerbrood dan wordt meestal het Fries suikerbrood bedoeld. Er is niet zoveel bekend over de oorsprong van de Fryske Sûkerbôle. Het brood was vroeger in Friesland een cadeau voor moeders die net een meisje hadden gekregen. Een krentencake werd gegeven als ze een jongen kregen. Suikerbrood was in die tijd een bijzondere broodsoort, de naam bôle geeft dat aan. Langzamerhand veranderde de vorm in de loop van de eeuw van een rondbrood naar een rechthoekig busbrood. Friesland is niet de enige provincie met een eigen suikerbrood, In Brabant is er de klontjesmik. Dit suikerbrood bevat maar bijna de helft van de hoeveelheid suiker (25%) van het Friese suikerbrood (40%). Verder wordt er aan de klontjesmik geen kaneel toegevoegd.
Spreekt voor zich uiteraard.quote:Suikerbrood was in die tijd een bijzondere broodsoort, de naam bôle geeft dat aan.
Goh Libië lijkt ineens een stuk minder erg.quote:
ik ga kijken. ergernis in een flesjequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Goh Libië lijkt ineens een stuk minder erg.
Met daarna Napoleon Dynamitequote:
Zoeen zag ik er vanmorgen nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zoek de recentere foto's van de hoofdrolspelers er maar effe bijquote:
Ik ben 12 en jaquote:
Staat op opnemen, ik ga even voetbal kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga straks wel naar James May kijken.
Ik had het op willen nemen, heb ze allemaal gemist tot nu toequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Staat op opnemen, ik ga even voetbal kijken.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Staat op opnemen, ik ga even voetbal kijken.
quote:
Kemmeniebommequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Je weet dat hier vooral voetbalhaters zitten?
Jankbak, ik moet werken vannachtquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja ik ga klagen over het weer.
Klotezooi, kutweer, ik moet nog een achterbinnenband vervangen.
Dat is een keuzequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jankbak, ik moet werken vannacht
Als ik een keuze had, werd er niet gewerktquote:
Voordelen: lekker rustig op de weg. De koffie is extra lekker. Je bent dubbel zo blij als je je warme bedje induikt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op hoogte? Mag dat met harde wind?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hongaarse Pianistesquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
een 16-jarig Hongaars-Fries meisje dat pianospeelt![]()
![]()
![]()
who needs schaamhaarporno?
Zweedse dolly's...quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Alles is leuk te maken
[ afbeelding ]
Ja, klopt naar ik vrees.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:54 schreef Anne het volgende:
Duvel is aan het kijken wat ik ook aan het kijken ben geloof ik.
Ze heeft bijna dezelfde voornaam als ik. En dezelfde achternaam.
Maar die rennen niet 90 minuten achter een bal aanquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Alles is leuk te maken
[ afbeelding ]
Gelukkig voor jou. Maakt mij verder niet zoveel uit, het is niet mijn schoonfamilie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Wees gerust. Het is geen familie van mij.
Achter hun eigen ballen aan. Hi. Hi.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:56 schreef cofi het volgende:
[..]
Maar die rennen niet 90 minuten achter een bal aan
Whehe. Ik ga zappen, aangezien het een herhaling is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou. Maakt mij verder niet zoveel uit, het is niet mijn schoonfamilie.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Achter hun eigen ballen aan. Hi. Hi.
Zag het in de gids. Ik klikte erop en mijn gezicht deed 'quote:
Ik zie nu pas dat het bestaat. Ik ga het niet kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zag het in de gids. Ik klikte erop en mijn gezicht deed ''
0-0 hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:58 schreef cofi het volgende:
Ik deed alleen een gok, ben niet aan het kijken. Is het leedvermaak Mag het hopen, veel meer kan ik me er niet bij voorstellen
Ik krijg altijd ernstig last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe. Ik ga zappen, aangezien het een herhaling is.
Ik zou je uitlachen als je dat wel deed.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het bestaat. Ik ga het niet kijken.
Als je het mij vraagt is ie dat nu al. Deze velgen passen er ook gewoon goed onder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/481243978
Setje zogenaamde 'putdeksels' erop en hij is zo goed als perfect
nee het moeten deze kroonkurkvelgen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/481243978
Setje zogenaamde 'putdeksels' erop en hij is zo goed als perfect
Ik mij ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zou je uitlachen als je dat wel deed.
natgeoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |