Hij heeft in de begintijd van GTST voor een dames editie van Playboy helemaal bloot geposeerd.quote:Op zondag 4 september 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wacht even, Reinout in een naaktreportage?
Er had naar mijn mening wel meer uit de aflevering gehaald kunnen worden... maar het rare is.. hoe kan Jef nou op de castfoto staan?quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Frey het volgende:
Ik vind het zeker niet saai. Ik blijf ook nieuwsgierig naar wat er nou met Jef gebeurd is.
Misschien was dat een eenmalige bijeenkomst van de Meerdijkse Bende.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er had naar mijn mening wel meer uit de aflevering gehaald kunnen worden... maar het rare is.. hoe kan Jef nou op de castfoto staan?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien was dat een eenmalige bijeenkomst van de Meerdijkse Bende.
Natuurlijk niet. Wie denk je nou dat de leiding heeft?quote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef roos85 het volgende:
waar Jack (undercover) hoofd van is zeker?
Ludo "vergeet je euro niet" Sandersquote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wie denk je nou dat de leiding heeft?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef RobbieBoy het volgende:
@Madame_Paon. Deed RTL Lounge het vandaag bij jou?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:10 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Hij heeft in de begintijd van GTST voor een dames editie van Playboy helemaal bloot geposeerd.
Antonie Kamerling heeft voor GTST in zijn tijd in Amerika, als 18 jarige jongen bloot geposeerd in een homoblad, maar bij hem zag je wel alles, en bij Reinout vooral een stukje van zijn kruis, en van zijn billen. Die foto's van Antonie waren heel mooi. Maar die foto's waren dus ook in de gtst special met Ursul de Geer, te zien. De link staat in een ouder deel van deze reeks, net na de zomerstop is die geplaatst
Eigenlijk is het nog wel het allerbeste als je de echte leidinggevende niet ziet, Bronckhorst had ook nog iemand boven zich, maar die zag je nooit. Bovendien waren er gedurende zijn tijd ook meerdere rechercheurs, in het begin die 'Van Heteren en later toen Ludo erin werd geluisd door Dian en Bowien kwam er een hele andere vent opdraven.quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wie denk je nou dat de leiding heeft?
Maar Jack runt het hele politiebureau toch in zijn eentje? Zo'n geweldige rechercheur is hetquote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eigenlijk is het nog wel het allerbeste als je de echte leidinggevende niet ziet, Bronckhorst had ook nog iemand boven zich, maar die zag je nooit. Bovendien waren er gedurende zijn tijd ook meerdere rechercheurs, in het begin die 'Van Heteren en later toen Ludo erin werd geluisd door Dian en Bowien kwam er een hele andere vent opdraven.
Elke keer als er nu wat gebeurt is het Jackie boy die op komt draven, ook wanneer het zijn eigen vriendin of familie betreft, laten zijn superieuren hem de zaak gewoon leiden.
Maar nu is er iemand door het hoofd geschoten met zijn pistool.quote:Op maandag 5 september 2011 23:09 schreef roos85 het volgende:
Maar Jack runt het hele politiebureau toch in zijn eentje? Zo'n geweldige rechercheur is het
Ik vond het wel mee vallen hij kwam weer erg sympathiek en respectvol over.quote:Op maandag 5 september 2011 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had me er heel erg op verheugd, maar 't is best een tegenvaller eigenlijk... wel leuk hoe Nick tegen de prinses tekeer ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag vaak hoor? Vroeger niet, maar nu wel...quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef kissaa het volgende:
En Ludo die zijn prinsesbelt...mag niet in het ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef kissaa het volgende:
Het viel me tegen![]()
Als hulpverlener zet je toch meteen die afgrijslijke knipperlichten uit?
Wordt alles iets overzichtelijker.
En Ludo die zijn prinsesbelt...mag niet in het ziekenhuis.
Dit hoeft niet in spoilers hè, dit zijn suggesties, geen echte spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |