abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102015849
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:57 schreef r_one het volgende:

[..]

Om de schrijfstijl en omdat

[..]

en je gewoon door blijft jengelen :')
Jij bent echt een kneus he. Als je nou even goed gelezen had, had je kunnen lezen dat de winkelier er niks meer mee doet. Het is niet jengelen maar mijn recht halen.
pi_102015971
Ik snap TS wel. Ik zou ook gaan drammen tot het naadje.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_102015972
Even een update. Ik kreeg deze mail vanochtend:

-----------------------------

Beste,



Zoals al eerder gemeld, gaan wij uit van de vakkundige beoordeling van onze Klant.

Als deze een klacht niet wil accepteren vanwege de aard daarvan dan geloven wij dat, immers; als het een gerechtvaardigde klacht zou zijn, zou deze in principe makkelijk op te lossen zijn en zou de winkelier zijn Klant tevreden houden.

Een andere opmerking; het artikel nummer 2420987 bestaat niet, een Stone Island nummer van dit zomerseizoen zou moeten zijn:

5415 2XX XX, waarvan de 4 X’sen het voor mij ontbrekende deel zijn om het artikel te kunnen identificeren.

Het artikelnummer staat in het wasvoorschrift.

Het spijt me je in deze niet van dienst te hebben kunnen zijn geweest.

Groet,

TJ


---------------------------------------

Dit is echt belachelijk. Ze gaan er dus vanuit dat de winkel gelijk heeft, zonder ook maar 1x naar de klant te luisteren. Ik stuurde dit emailtje terug, het artikelnummer had ik per ongeluk verkeerd gegeven ;(

--------------------------------------

Hallo,


Het artikelnummer in het wasvoorschirft is 5415 20 190 /2135.

In principe geef jij dus aan dat jullie blind af gaan op jullie klant. Het is zeer jammer dat jullie mij niet tegemoet willen komen, vanwege jullie zeer belabberde kwaliteit. Ik weet nog niet precies wat ik hiermee ga doen, ik ga in iedergeval wel stappen ondernemen.


Groet


---------------------------------------------------


Ik wil hier verdere stappen mee ondernemen, maar ik weet niet zo goed hoe. Weet iemand waar ik nu naartoe kan stappen?

@Skv: thnx

[ Bericht 0% gewijzigd door Five_Horizons op 19-09-2011 12:45:21 ]
pi_102018039
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:58 schreef Amplifier het volgende:
Even een update.
...
Ik wil hier verdere stappen mee ondernemen, maar ik weet niet zo goed hoe. Weet iemand waar ik nu naartoe kan stappen?
Je moet bij de winkelier zijn. Als zij van mening zijn dat de schade door jou komt zullen ze dat moeten aantonen. Bewijslast ligt in principe de eerste 6 maanden bij de winkelier.
pi_102024811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:55 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je moet bij de winkelier zijn. Als zij van mening zijn dat de schade door jou komt zullen ze dat moeten aantonen. Bewijslast ligt in principe de eerste 6 maanden bij de winkelier.
Hmm ja dacht ik ook al, maar de winkel negeert mij gewoon. Ze zeggen dat ze er niks aan doen en doen er ook niks aan. Waar kan ik ervoor zorgen dat de winkelier wel naar mij moet luisteren?
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:59:47 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102024844
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:58 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Hmm ja dacht ik ook al, maar de winkel negeert mij gewoon. Ze zeggen dat ze er niks aan doen en doen er ook niks aan. Waar kan ik ervoor zorgen dat de winkelier wel naar mij moet luisteren?
bij de winkel zelf. ga stampij maken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102025051
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

bij de winkel zelf. ga stampij maken.
Dat werkt niet, toen bekend werd dat de winkelier niks deed heb ik gezegd : ja zorg maar dat je wat doet. Ze bleven maar voet bij stuk houden en zeggen dat ze niks meer voor me konden doen
pi_102040200
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:55 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Jij bent echt een kneus he. Als je nou even goed gelezen had, had je kunnen lezen dat de winkelier er niks meer mee doet. Het is niet jengelen maar mijn recht halen.
Je recht kun je niet halen bij de fabrikant/importeur en ik lees dat je bij de fabrikant/importeur doorjengelt (per mail). Althans als ik je posts goed gelezen heb ( :') ).

Nogmaals, je moet bij de winkelier zijn, ook al ontkent hij elke aansprakelijkheid in alle toonaarden.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_102040719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:21 schreef r_one het volgende:

[..]

Je recht kun je niet halen bij de fabrikant/importeur en ik lees dat je bij de fabrikant/importeur doorjengelt (per mail). Althans als ik je posts goed gelezen heb ( :') ).

Nogmaals, je moet bij de winkelier zijn, ook al ontkent hij elke aansprakelijkheid in alle toonaarden.
Dan heb ik je post verkeerd opgevat.. Ik dacht dat als de winkelier er niks aan deed dat ik dan naar de fabrikant kon gaan maar dat kan dus ook niet. De enigste optie is dan denk ik teruggaan naar de winkel of ze bellen en meedelen dat ik 6 maanden garantie heb en dat het product ondeuglijk is en dat ik een nieuw shirt of mijn geld terugwil.

Hoogstwaarschijnlijk zullen ze me weer negeren, zeggen dat het verkeerd gewassen is of door slijtage komt en weer niks willen doen. Wat kan ik dan doen?/Waar kan ik dan een klacht indienen? Nu gaat het me eigenlijk niet zozeer om het geld (tuurlijk is het wel ¤ 65 ) maar het gaat nu om de eerste plaats om het principe en ik wil hier koste wat kost mijn recht krijgen.
pi_102041881
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Dan heb ik je post verkeerd opgevat.. Ik dacht dat als de winkelier er niks aan deed dat ik dan naar de fabrikant kon gaan maar dat kan dus ook niet. De enigste optie is dan denk ik teruggaan naar de winkel of ze bellen en meedelen dat ik 6 maanden garantie heb en dat het product ondeuglijk is en dat ik een nieuw shirt of mijn geld terugwil.
Je hebt geen 6 maanden garantie maar langer. 6 maanden is de termijn waarbinnen de bewijslast bij de winkelier ligt. Na 6 maanden heb je nog steeds garantie maar ben jij in principe gehouden de gebrekkigheid van het t-shirt aan te tonen.
quote:
Hoogstwaarschijnlijk zullen ze me weer negeren, zeggen dat het verkeerd gewassen is of door slijtage komt en weer niks willen doen. Wat kan ik dan doen?/Waar kan ik dan een klacht indienen? Nu gaat het me eigenlijk niet zozeer om het geld (tuurlijk is het wel ¤ 65 ) maar het gaat nu om de eerste plaats om het principe en ik wil hier koste wat kost mijn recht krijgen.
Om te beginnen kun je de winkelier beter schriftelijk uitnodigen de klacht te verhelpen en hem daarbij een termijn stellen. Nodig hem uit een afwijzing ook schriftelijk nader te motiveren.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_102045045
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk zullen ze me weer negeren, zeggen dat het verkeerd gewassen is of door slijtage komt en weer niks willen doen. Wat kan ik dan doen?
Niets.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_102045868
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:01 schreef r_one het volgende:

[..]

Je hebt geen 6 maanden garantie maar langer. 6 maanden is de termijn waarbinnen de bewijslast bij de winkelier ligt. Na 6 maanden heb je nog steeds garantie maar ben jij in principe gehouden de gebrekkigheid van het t-shirt aan te tonen.

[..]

Om te beginnen kun je de winkelier beter schriftelijk uitnodigen de klacht te verhelpen en hem daarbij een termijn stellen. Nodig hem uit een afwijzing ook schriftelijk nader te motiveren.
Thnx, dit ga ik maandag meteen doen!


quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 02:07 schreef pussywillow het volgende:

[..]

Niets.
Dit is dus onzin.
  Moderator zaterdag 17 september 2011 @ 06:23:42 #38
155227 crew  Guppy
dus
pi_102046180
Ben je al eens naar de winkel terug geweest, na die eerste keer?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 17 september 2011 @ 15:09:50 #39
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102055720
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:05 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Dat werkt niet, toen bekend werd dat de winkelier niks deed heb ik gezegd : ja zorg maar dat je wat doet. Ze bleven maar voet bij stuk houden en zeggen dat ze niks meer voor me konden doen
dan zijn jouw stampijmaakskills niet goed genoeg. heb je niet wat potige vrienden die je mee kunt nemen bij het stampij maken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102124302
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan zijn jouw stampijmaakskills niet goed genoeg. heb je niet wat potige vrienden die je mee kunt nemen bij het stampij maken?
Haha ja genoeg maar mijn nichtje is advocate en ik moest alles naar haar doorsturen. Ze zou een brief opstellen en me helpen. Ben benieuwd wat daar uitkomt.
  Redactie Frontpage maandag 19 september 2011 @ 10:23:31 #41
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_102132023
Steenkolen engels :')

Verder: wie koopt er een tshirt voor 65 euro WTFAK... :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 12:44:00 #42
155227 crew  Guppy
dus
pi_102135479
quote:
99s.gif Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Haha ja genoeg maar mijn nichtje is advocate en ik moest alles naar haar doorsturen. Ze zou een brief opstellen en me helpen. Ben benieuwd wat daar uitkomt.
Voordat je, heel Amerikaans, met advocaten gaat smijten, ben je nou al eens terug geweest naar die winkel dan? Gewoon om eens te checken waarom er nog niks gebeurd is? Misschien zijn ze t vergeten, of is de baas ziek, weet jij veel?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_102135624
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 12:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Voordat je, heel Amerikaans, met advocaten gaat smijten, ben je nou al eens terug geweest naar die winkel dan? Gewoon om eens te checken waarom er nog niks gebeurd is? Misschien zijn ze t vergeten, of is de baas ziek, weet jij veel?
Ik heb het shirt opgehaald, ze hadden me opgebeld. De baas had ernaar gekeken zeiden ze maar die zei ook dat het kwam door onzorgvuldig wassen.... Nu doet de winkel er niks aan, en het merk zelf ook niet.
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 12:59:03 #44
155227 crew  Guppy
dus
pi_102135882
Hm, typisch...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_102138209
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Hm, typisch...
Ja, ze zijn ook echt niet coulant ofzo. Zeer slechte service.
  Redactie Frontpage maandag 19 september 2011 @ 14:45:14 #46
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_102138698
quote:
99s.gif Op maandag 19 september 2011 12:48 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Ik heb het shirt opgehaald, ze hadden me opgebeld. De baas had ernaar gekeken zeiden ze maar die zei ook dat het kwam door onzorgvuldig wassen.... Nu doet de winkel er niks aan, en het merk zelf ook niet.
In Amsterdam worden mensen voor goedkoper genaaid :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:34:49 #47
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_102174620
Komt er van als je kleding van een paupermerk koopt.
pi_102175107
Bij een ander verkooppunt informeren.
Hoe zij het shirt beoordelen.
pi_102176465
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:08 schreef tehoef het volgende:
Bij een ander verkooppunt informeren.
Hoe zij het shirt beoordelen.
Dit is echt een goed idee, daar zal ik eens naar kijken thnx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')